AndroidHealthClinic

Test-e 600mg/ml mogelijk?

tails

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m77
Massa
76kg
Vetpercentage
14%
Ik kreeg van iemand test-e 600mg/ml aangeboden, is dat mogelijk? Het hoogste dat ik op de Nl markt ben tegengekomen is rond de 300mg/ml wat al aan de hoge kant is. In het verleden las ik ergens dat de reden waarom het niet in deze hoeveelheden gemaakt wordt is omdat het moeilijk oplosbaar is.

Ik ken 400mg/ml 500mg/ml en natuurlijk kun je er ook 600mg/ml in krijgen.. De vraag is hoe pijnlijk dit voor je spieren zal zijn en ook in hoeverre je het mag geloven dat er daadwerkelijk 600mg/ml in zit. Zie er overigens ook echt totaal de meerwaarde niet van in.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ken 400mg/ml 500mg/ml en natuurlijk kun je er ook 600mg/ml in krijgen.. De vraag is hoe pijnlijk dit voor je spieren zal zijn en ook in hoeverre je het mag geloven dat er daadwerkelijk 600mg/ml in zit. Zie er overigens ook echt totaal de meerwaarde niet van in.
Minder vloeistof om te injecten.
Dank voor de uitleg, dat klinkt vrij logisch ja. Is van een Chinees bedrijf overigens.

Het is mogelijk.

Het is mogelijk, meestal een blend van meerdere esters.

Verder raad ik het niet aan overigens.

Minder vloeistof om te injecten.

Dank voor de uitleg, dat klinkt vrij logisch ja. Is van een Chinees bedrijf overigens.

Dat zou alleen zin hebben als je dus meer dan 3gr test zou willen zetten, want je krijgt gemakkelijk 5ML weg in je benen of billen als het goed is. Daarom zie ik het nut er niet van in :) En voor stabielere waardes zou je idealiter je dosering verdelen over 2 injects per week of per 8 dagen.

1ml EOD injecteren en je bent g2g maat!

Het is mogelijk maar of dit lekker injecteren word is een tweede.. Als er ook nog beweerd word dat de injecties pijnloos zijn ga er dan maar van uit dat er niet in zit wat er op het label staat.

Het is mogelijk maar of dit lekker injecteren word is een tweede.. Als er ook nog beweerd word dat de injecties pijnloos zijn ga er dan maar van uit dat er niet in zit wat er op het label staat.

@Bert injecteert 500mg/ml en zegt ook dat dit vrijwel pijnloos is. Hij heeft een van de betere merken, dat wel.

Is ooit een topic geweest van een gast die zelf test-e brouwde (snuffsan heette hij, de oudgedienden kennen hem misschien nog wel) en hij had serieuze viscositeitsproblemen bij hoger gedoseerde oplossingen.
Getallen weet ik niet meer maar kan me er wel wat bij voorstellen.

@Bert injecteert 500mg/ml en zegt ook dat dit vrijwel pijnloos is. Hij heeft een van de betere merken, dat wel.
Ik injecteer 1x per week 400 mg Test + 200 Mast. Test-concentratie is 500 mg/ml. Ik heb echt geen last van PIP, maar kan goed zijn dat dit heel persoonlijk is en merkafhankelijk.

Ik kreeg van iemand test-e 600mg/ml aangeboden, is dat mogelijk? Het hoogste dat ik op de Nl markt ben tegengekomen is rond de 300mg/ml wat al aan de hoge kant is. In het verleden las ik ergens dat de reden waarom het niet in deze hoeveelheden gemaakt wordt is omdat het moeilijk oplosbaar is.
Dan los je inderdaad de olie op in de testosteron i.p.v. vice versa :D

• Like
Waarderingen: BB_
Terug
Naar boven