XXL Nutrition

Test E / dianabol

indekay

Competitive Bodybuilder
Waardering
23
Lengte
Massa
157kg
Vetpercentage
6%
Ook eens een logje onderhouden van m'n kuur.

1-10 Test E 425mg EW (ik heb 2 vials van 10ml, daar valt geen 10x 2ml uit te halen, dus iets minder)
1-4/5 Dianabol 30mg ED
5-12 Proviron 50mg ED

12-16 Nolvadex 20mg ED (+ vit B12 depot, + creatine)

Beginstats: 1m72 80,4kg 15% BF
Ik ga voor de 90kg!

Sinds maandag begonnen aan m'n derde week.
Gewicht na 2 weken: 82,8kg

Ervaringen tot nu toe:
- verhoogde bloeddruk (160/90 ipv. de normale 125/70)
- nog geen noemenswaardige krachtwinst, wel heb ik de indruk dat ik sinds deze week nét die extra herhaling eruit kan persen bij m'n laatste setje.
- Lekkere pomp (zelfs als ik op 't werk iets licht moet heffen! Nice.)
- Deze morgen opgestaan met een licht gezwollen kop en buik (vocht). Na een halfuurtje rechtop lopen is het meeste vocht in m'n kop al weggetrokken. Ik eet heel schoon, dus hopelijk kan ik de vochtretentie binnen de perken houden. Tot deze morgen had ik totaal geen last van vocht. Als het TE erg wordt heb ik proviron voorhanden, of zelfs een AI (ook in geval van gyno).

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
7u
100g havermout met magere melk (300ml) + 30g whey + banaan

10u
150g tonijn + 2 eieren + 50g vital cracottes

12u
125 rijst/pasta + 150g vlees/vis (biefstuk, kip, kalkoen, pangasius, zalm)

15u
4-5 boterhammen met kipfilet + ei + 50g Complex carb gainer (met water)

PWO
40g dextrose + 40g whey (met water)

18u30-19u
zie middagmaal

22u
500g kwark + handvol noten

De eventuele gaatjes worden nog opgevuld met een goede carb-eiwitbron. Alles samen rond de 3800 tot 4000kcal.

Nog 1 vraagje:
Creatine in nakuur of erna??

succ6 ,
ik ben benieuwd wat je er uithaald

flinke bloeddruk, komt door de dboll ofniet?

Laatst bewerkt:
Thnx Olddutch.
Ja idd, D-boll is de schuldige... Bloeddruk is trouwens niet constant zo hoog hoor.

creatine meteen tijdens nakuur starten. succes iig!

Succes!!

Je loopt dus 3 weken voor op mij met dezelfde cycle :)

Vele goeie gains gewenst!!!

Merci gasten. Morgen het rugje aanpakken.

Eerste überlekkere training vandaag sinds 't begin van m'n kuur. De krachtwinst van de d-boll begint te komen.

DL
8x100
6x120
4x140
3x160 (rep PR)
8x120

MEGA pomp in m'n onderrug, bijna niet te verdragen. Moest bijna verplicht gaan zitten tss m'n setjes.

BOR
10x60
8x80
6x90
5x100 (pr)

100kg op BOR is nice!! Nog steeds die pomp in m'n onderrug.

Oefening aan de lat-pulley. Geen idee hoe die heet eigenlijk :s
(rechtstaand en met bijna gestrekte armen de bar naar je heup trekken)
10x25
8x30
8x35
6x40
volgende week waarschijnlijk gewoon terug T-bars

Pull-ups
10xbw
3x8xbw

Dumbbell shrugs
10x36
3x8x42 (onhandig grote schijven :mad:)

Powershrugs op toestel (squatrek ingepalmd)
10x100
10x120
8x130
10x100 (met 2 seconden pauze bovenaan)

Verder:
- vochtretentie van de d-boll bijna helemaal in m'n buik en lenden --> beetje bedrukkend gevoel op m'n middenrif, zeker als ik net gegeten heb
- praktisch géén vochtretentie in m'n hoofd
- vlugger uitgeslapen en vlugger herstel (logisch)

Gaat goed kerel!!

Ik kan niet wachten om te zien wat voor mij de komende weekjes gaat geven!

Ik heb eventjes tijd voor een uitgebreid verslag, dus hier gaat ie:

Vandaag stond schouders/triceps op 't programma. Benieuwd als een klein kind welke pr's er vandaag zouden sneuvelen op weg naar de gym.
Military press was de opener voor vandaag. Ik haast me naar het squatrek... ****, er is een zielepoot aan 't quartersquatten met 40kg :o
Maar goed, 40kg is nu ook geen uitdaging om te pressen, dus maar even tussen z'n "squat"setjes door m'n setjes afgerammeld. Haha, niet dat m'n gewichten indrukwekkend zijn, maar om iedere keer evenveel te duwen als die squatter, toverde wel een grijns van voldoening op m'n gezicht!

10x50, 8x55, 8x60, 4x65

Al bij al niet meer kracht voelbaar, maar goed, ik begon net opgewarmd te geraken + ik doe nog niet zooo lang MP. Vervolgens alles gegeven op dumbbell presses:

10x26, 8x30, 6x34 (pr) Laat die 40kg dumbbells maar komen ;)

Side raises:

10x12, 8x14, 8x16 (rep pr)

Rear delt raises

10x14, 8x16, 8x18

Triceps... alhoewel een kleine spiergroep, het is altijd een van m'n favo's geweest. Ik besloot om maar eens te beginnen met een Small grip BP. Aangezien dat al lang geleden was (heb een hele tijd fullbody en UB/LB getraind), eerst maar even aangevoeld met 50kg.

10x50, 10x65, 8x80, 7x90 (pr) Lekkaahh (Vroeger altijd na weighted dips gedaan, dus eigenlijk niet zo moeilijk om een pr neer te zetten. Toch maar even vlotjes een long-repper met meer dan m'n eigen BW --> tevreden)

Vervolgens tijd om te dippen. Door die zware laatste set bij SG BP eerst even 10 reps met BW. Vervolgens 10xBW+10kg, 8xBW+20kg, 4xBW+30kg (:mad: volgende keer maar wat magnesium gebruiken, want m'n handen begonnen weg te glijden. 6 reps zaten er zeker in, maar goed, da's voor later dan)

Dan nog eens 2 trage setjes triceps extensions aan de kabel-machine om het helemaal af te werken. Branden man!! En POMP!!

Na training stond ik zo opgepompt dat je jezelf een ware hulk acht. Zelfs met mijn BF knalden m'n triceps en schouders eruit... heerlijk. Lekkere shake uitgezopen, korte douche en dan huiswaarts voor een groot bord volkoren macaroni en pangasiusfilet. :meal:

Over & uit

Netjes getraind!!

Heerlijk dat opgepompt gevoel na een beestige training ja ;)

Blijven knallen kerel

Ziet er allemaal netjes uit, nu volhouden.

Merk je verder nog side-effects van je kuurtje?

Thnx. Buiten de opgemerkte sides, niks. Ik heb een puistje op m'n voorhoofd sinds gisteren, maar dat gebeurt af en toe wel eens. Verder nog nergens last van acne.
Verder kijken de mensen (degene die ik dagelijks tegenkom) me constant na in de gym, dus die merken wel dat ik de laatste tijd iets vlugger massa pak :D Gisteren zei 'n vriend dat m'n kop wat gezwollen stond, maar volgens mij was dat omdat ie weet dat ik aan 't kuren ben met d-boll! De afgelopen drie weken heb ik nog niks van commentaar gehad daaromtrent.

Gisteren zei 'n vriend dat m'n kop wat gezwollen stond, maar volgens mij was dat omdat ie weet dat ik aan 't kuren ben met d-boll! De afgelopen drie weken heb ik nog niks van commentaar gehad daaromtrent.

Dan heb je meer geluk als mij :D
Na één week krijg ik die opmerkingen van m'n ronde koppie al haha :p

Fijn dat je voor de rest nog geen verdere sides hebt..
Keep it up!

Training van vandaag...

Opwarmertje op de leg extensions 15x20kg ofzo, geen idee

Squat

10x70
8x100
6x120
3x140 (pr) Vorige week was dit nog 3x130 :D

Leg press (horizontaal)

10x260 (fullstack en veel te licht, dan maar overgeschakeld naar 1 been per keer)
10x130
8x150
8x170
6x200 (tja, wat is hier geen pr ???)

Leg extensions (links en rechts afzonderlijk)

10x20
8x25

Leg curl (liggend)

10x20
10x25
10x30
8x35
8x40 (pr)

Romanian DL

10x70
8x100
8x110
6x120 (pr)

Standing calf raise

12x60
12x70
12x80
10x90

Seated calf raise

20x30
20x35
15x40
13x45 (niet meer te houden van de pomp)

Lekkere training, en toch nog 2 weken dianabol te gaan op 30mg ED, dat wordt nog leuk. Goed, en nu ga ik de rest van de dag in m'n zetel doorbrengen. Laat die spiertjes maar groeien.
Morgen rustdag en 4de inject. Verder merk ik wel dat ik wat geiler begin te worden. Te pas en te onpas heb ik een "dikke grote babbel in m'n strak groene broek". Zou de test binnenkort beginnen inkicken...? Ik denk het wel.

EDIT: die 6x120 RDL is ook een pr :D:p

haha netjes kerel, al die pr's zijn geweldig, elke training opnieuw hehe..

en nu maar ruste, vreten en groeien tijdens de rust ;)

Net m'n 4de spuit gezet in m'n rechter glute. De zenuwen gieren nog altijd door m'n lijf tijdens 't prikken, vreemd genoeg. Het ging iets minder vlotjes dan de vorige keren, ik moest wat harder drukken om de naald er helemaal in te krijgen, maar desondanks toch praktisch pijnloos. Volgende week linker glute en als ik terug die weerstand ervaar, mss eens in m'n quads proberen (?) Moet ik wel nog effe 0.6x25 spuiten halen.

De weegschaal gaf deze morgen 84.0 aan. Komt neer op 3.6kg winst in 3 weken. Lijkt mss wat weinig, maar aangezien ik een smal frame heb + amper vochtretentie, neem ik aan dat 't wel om kwaliteit gaat. M'n buikomtrek is hetzelfde gebleven, dus m'n vetpercentage blijft stabiel.

Volgende week linker glute en als ik terug die weerstand ervaar, mss eens in m'n quads proberen (?) Moet ik wel nog effe 0.6x25 spuiten halen.

Ik doe ook in m'n quads, maar met de 35-40mm, gaat ook goed..

Mooie gains, als dit inderdaad kwaliteitsmassa is, mag je tevreden zijn!

Terug
Naar boven