indekay
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- Massa
- 157kg
- Vetpercentage
- 6%
Ook eens een logje onderhouden van m'n kuur.
1-10 Test E 425mg EW (ik heb 2 vials van 10ml, daar valt geen 10x 2ml uit te halen, dus iets minder)
1-4/5 Dianabol 30mg ED
5-12 Proviron 50mg ED
12-16 Nolvadex 20mg ED (+ vit B12 depot, + creatine)
Beginstats: 1m72 80,4kg 15% BF
Ik ga voor de 90kg!
Sinds maandag begonnen aan m'n derde week.
Gewicht na 2 weken: 82,8kg
Ervaringen tot nu toe:
- verhoogde bloeddruk (160/90 ipv. de normale 125/70)
- nog geen noemenswaardige krachtwinst, wel heb ik de indruk dat ik sinds deze week nét die extra herhaling eruit kan persen bij m'n laatste setje.
- Lekkere pomp (zelfs als ik op 't werk iets licht moet heffen! Nice.)
- Deze morgen opgestaan met een licht gezwollen kop en buik (vocht). Na een halfuurtje rechtop lopen is het meeste vocht in m'n kop al weggetrokken. Ik eet heel schoon, dus hopelijk kan ik de vochtretentie binnen de perken houden. Tot deze morgen had ik totaal geen last van vocht. Als het TE erg wordt heb ik proviron voorhanden, of zelfs een AI (ook in geval van gyno).
1-10 Test E 425mg EW (ik heb 2 vials van 10ml, daar valt geen 10x 2ml uit te halen, dus iets minder)
1-4/5 Dianabol 30mg ED
5-12 Proviron 50mg ED
12-16 Nolvadex 20mg ED (+ vit B12 depot, + creatine)
Beginstats: 1m72 80,4kg 15% BF
Ik ga voor de 90kg!
Sinds maandag begonnen aan m'n derde week.
Gewicht na 2 weken: 82,8kg
Ervaringen tot nu toe:
- verhoogde bloeddruk (160/90 ipv. de normale 125/70)
- nog geen noemenswaardige krachtwinst, wel heb ik de indruk dat ik sinds deze week nét die extra herhaling eruit kan persen bij m'n laatste setje.
- Lekkere pomp (zelfs als ik op 't werk iets licht moet heffen! Nice.)
- Deze morgen opgestaan met een licht gezwollen kop en buik (vocht). Na een halfuurtje rechtop lopen is het meeste vocht in m'n kop al weggetrokken. Ik eet heel schoon, dus hopelijk kan ik de vochtretentie binnen de perken houden. Tot deze morgen had ik totaal geen last van vocht. Als het TE erg wordt heb ik proviron voorhanden, of zelfs een AI (ook in geval van gyno).
Laatst bewerkt:

)

Gisteren zei 'n vriend dat m'n kop wat gezwollen stond, maar volgens mij was dat omdat ie weet dat ik aan 't kuren ben met d-boll! De afgelopen drie weken heb ik nog niks van commentaar gehad daaromtrent.
)