AndroidHealthClinic

Test E / dianabol

• Topic Starter Topic Starter
btw. Is er eigenlijk iemand die dit volgt??? Ik heb de indruk dat 'k mijn tijd aan 't verprutsen ben voor niemand :coffeepc:

Don't worry m8. Ik kom soms eens kijken.

Me 2..!

Volg dit zowieso bro.

Keep it going, en als er nix meer bijkomt, effe prutsen in je voedingsschema mss?

Ik heb maar het idee dat er niks meer bijkomt, we zien wel hoe ik er voor sta op de volgende weging zondag.
Nu zit 'k op 4000kcal (+ extra shake 's nachts). Ik ben begonnen op zo'n 3800kcal. Vanaf volgende week ga ik m'n kcal-inname weer iets opvoeren.

en ik ben ook aant volgen ;-)

gewoon door loggen aub ;)

Eergisteren 5x160 en 3x170 op de DL, maximum 1rm was 160kg voor m'n kuur, dus was wel lekker. Gisteren opnieuw een pr op de shoulder db press neergezet. 6x34kg, gevolgd door 5x36kg. Laatste pr op de db press voor m'n kuur was 6x32kg. Gaat nog altijd lekker dus.
Vandaag de benen aanpakken, es zien als die 2x145 kan verbroken worden vandaag. :wl:

Moet goedkomen man!

Kracht blijft precies dan nog lekker doorgaan..
Doe alles wat je kan om volgende week weer wat extra kilo's te pakken op de weegschaal dude.

Good luck!

Vanmorgen gewogen... 85,8kg. Een "verlies" van 0,6kg dus. Speciaal tussen aanhalingstekens gezet, omdat 't mij relatief duidelijk gaat over een verlies van vocht door de toevoeging van proviron deze week. M'n buik en bovenkant borst hebben wat volume moeten inboeten afgelopen week. M'n kcals gaan hoger deze week, met nog 4 weken voor de boeg, dus dat moet goed komen.
Het prikken vandaag liep ook niet van 'n leien dakje. Ik had net m'n linker buttcheeck ontsmet, en wou prikken, maar kreeg de naald amper door m'n huid. :eek: Deed ook redelijk wat pijn, dus heb 'k maar de naald teruggetrokken en een volgende poging ondernomen aan de rechterkant. Vlekkeloos. Mss een botte naald ofzo, geen idee, maar was alles behalve prettig :s

Trainingsschema ook aangepast (al een paar keer gedaan overigens):

ma: borst/rug (geen DL)
di: benen/kuiten
woe: schouders/triceps
do: rug/trapz
vr: borst/biceps
za: benen/kuiten
zo: rust

+ sowieso wissel ik af tss verschillende oefeningen en volgordes. Enkel de belangrijke compounds blijven aanwezig.

Ik kan sowieso 8+ uur slapen iedere nacht, dus die 6 dagen zouden geen probleem moeten geven.

Gaat toch goed bro..

Dat vochtverlies hoort erbij, en maar goed ook zeg?

Achteraf zal je er wel beter bijstaan dan vorige week bvb?
Ondanks dat je mss wat minder zal wegen..

Schema ziet er wel goed uit, zolang het maar werkt voor je man..

Op naar de 87kg!! ;)

mooi logje. hou het ook in het oog :)

vocht weg kan geen kwaad jongen!

blijven pompen!

groeten

Zalige training gehad vandaag. Borst/rug heb ik altijd al een leuke combo gevonden en als 't dan ook nog eens super gaat, dan kan 't niet meer stuk. Naderhand een heerlijke pomp in borst, lats, en ja, zelfs m'n armen!

Omdat bovenkant borst wat achterloopt (krijg die binnenkant zo moeilijk vol/opgepompt) ben ik begonnen met een supersetje peckdeck-cable crossover... hehe, NOT!

Begonnen met flies... 15x14, 12x18 (beetje opwarmen, nietwaar)... Vervolgens nog 10x22, 8x26, 6x30 (pr). Wat stond ik daarvan te kijken zeg!! Borst was toen al lekker opgepompt!

Even checken als ik na die zware flies nog m'n pr van 4x110 (BP) van vorige week kon evenaren: 12x60, 10x80, 6x100, 4x110.
Ik dacht eventjes bij die eerste rep dat die 110 door het plafond ging vliegen, wat ging dat makkelijk zeg. Echter na de derde rep begon de vermoeidheid van die flies toch wat door te wegen, maar goed, relatief vlotjes toch nog die 4de eruit gehaald. Toen werd ik wat overmoedig en ben gefaild op de 120kg :sad:

Derde en laatste oefening vor borst: incline DB press

10x30, 10x34, 8x38, 5x42 pr :rocknana:

Na de machtige borst-sessie lagen de verwachtingen hoog uiteraard. Ik besloot om nog eens te beginnen met (wide grip) pull-ups. Was al een hele tijd geleden (mede door 'n vervelend aanvoelende schouder). 3x8xBW

One arm rows dan
10x42, 8x46, 6x52 pr :rocknana:

Als laatste de onderhandse lat-pull, ook drie sets. Vervolgens vlug naar de kleedkamers, PWO-shake binnengieten en nog even genieten in de spiegel van m'n opgepompte lats, hehe :D

Huiswaarts voor 'n bak volkoren rijst met kipfilet, en nu in m'n zetel gaan zitten en nog even nagenieten.

Ja man, heerlijke training leek me dat te zijn :D

Gaat erg lekker!!

Volgende week 115 benchen kerel ;)
We zitte qua bench net op hetzelfde hehe.. (vandaag ook 4x110 bij mij)

Geniet van de chill-avond en vreet ze nog vandaag ;)

MZZL!

serieuze training, jawadde :D

goe bezig

Vandaag en gisteren verliepen de trainingen weer heerlijk en ik sta duidelijk alweer wat voller ivm vorige week, dus die gains zijn zeker nog niet ten einde! Die 90kg moet mogelijk zijn!

Vandaag: Schouders/triceps. Opnieuw wat oude pr's gesneuveld.

DB press
15x20, 10x26, 8x30, 7x34, 7x38 pr

Hehe, wat zaten ze allemaal te staren naar me zeg. De vaste dumbbells gaan maar tot 36kg (vanaf dan moet je ze zelf in elkaar steken) en apart van een enkeling die ze gebruikt voor shrugs en rows, heb ik daar nog niemand zien meer pakken dan 30kg voor schouders (en dan spreek ik over een kerel van 2m @ 120kg). Kun je nagaan hoe ze allemaal keken toen ik ook daadwerkelijk eventjes vlug m'n laatste setje aframmelde met 38kg. :D Het ging zelfs zo vlot, dat ik begon te twijfelen of 't wel degelijk 38kg was!? Dus eventjes op de weegschaal gezet en ja hoor: perfect 38kg! SUPER!!!

Upright rows
10x40, 10x50, 8x60 pr :D

Lateral raises
10x12, 8x14, 6x16 (vorige week 8x16, maar dan zonder die rows ervoor)

Rear delts (met de kabels)
(Nog nooit eerder gedaan, voelt lekkerder en soepeler aan dan dumbbells)

Dips (BW=88kg)
12xBW, 10x +10kg, 8x +20kg, 6x +30kg (rekening houdende met m'n gestegen BW ook een pr)

Triceps pushdown (aan de lat pulley)
10x30, 10x35, 8x40, 6x45 pr

Triceps ext (zittend met 1 dumbbell achter de rug)
12x20, 10x26, 10x30 (nooit eerder gedaan, of toch maar dan wel erg lang geleden)

Gisteren ook al een lekkere benentraining gehad (met aandacht op de de hams): o.a. 5x80 met lunges en 6x130 met RDL. Met mijn benen kan ik wel iets meer aan, maar die RDL blijft een onaangename oefening voor m'n rug.

Even kijken als ik m'n pr's morgen kan verderzetten met Deadlift. :wl:

Verder 0,0 sides en ik voel me super in m'n vel. Ik ben amper moe en slaap als een baby (dat was in't begin eerder omgekeerd)!

DB press pr

Upright rows pr :D

Dips rekening houdende met m'n gestegen BW ook een pr

Triceps pushdown (aan de lat pulley) pr

Verder 0,0 sides en ik voel me super in m'n vel. Ik ben amper moe en slaap als een baby (dat was in't begin eerder omgekeerd)!

Klinkt bijna te mooi om waar te zijn. Keep it going kerel!

Klinkt bijna te mooi om waar te zijn. Keep it going kerel!

Ik heb wel gekrompen ballen uiteraard :D Voor zover je dat als een side kunt beschouwen.
Bloeddruk ligt al een tijdje weer normaal en door wat Proslavit heb ik ook geen last meer van overvloedig plassen. Puisten ---> 0. Niks of toch weinig vocht...

Dat zijn zowat de gebruikelijke sides die men kan hebben met test geloof ik.

Terug
Naar boven