AndroidHealthClinic

Test E / dianabol

Heeej man, super om te lezen van je Pr's!!!

Geweldig!

Jammer van het oestrogeen probleempje nu effe, maar dat komt wel goed hé..

Keep it up!

goeie training:lifter:

• Topic Starter Topic Starter
Wegens opkomende gyno, vandaag begonnen met 20mg Tamoxifen ED. In totaal dus 5 weken ipv. 4, met erna een bloedanalyse.

Wegens opkomende gyno, vandaag begonnen met 20mg Tamoxifen ED. In totaal dus 5 weken ipv. 4, met erna een bloedanalyse.

De oestrogeentjes beginnen een feestje te bouwen :klink:
Zal wel snel gedaan zijn nu je met die nolvadex begonnen bent.

Heb ook gelezen dat je denkt niet veel vocht vastgehouden te hebben van de diana, maar daar zou je het wel eens goed mis kunnen hebben hoor.

Ik dacht dat ook bij mijn kuur met diana, maar in de weken nadien, liep ik weer leeg zoals een balonnetje!
Er is altijd meer vocht dan je zelf denkt.

Hoop voor jou van niet ...

Ja mss heb je wel gelijk hoor, ik zie wel na m'n nakuur. Ik hoop dan toch nog zo'n 88kg over te houden.

Nieuwe wending in het vochtverhaal. Ik sla nu redelijk wat vocht op in m'n onderarmen (en in iets mindere mate m'n handen). Mijn polsen zijn maar liefst 1,5cm verdikt in omtrek (vlak na de duim hé, niet halverwege m'n onderarm) :o Resultaat: soms een vervelende tinteling in m'n handen. Ik hoop maar dat 't van 't vocht is en geen blessure, want ik heb er eigenlijk al een week of 2 last van. Het "voordeel" ervan is dat ik nu geen mini-ecto-polsjes meer heb :D

Oh ja, en de dagen zonder spierpijn zijn ook voorbij :sad: Voor het eerst terug noemenswaardige spierpijn in hams en kuiten vandaag (benentraining was dinsdag).

Laatst bewerkt:
Trok ik daarnet even m'n sokken uit... staan die mooi afgelijnd op m'n kuiten. Eventjes voelen en ja hoor, een nette klodder vocht tss kuiten en enkels.

Vandaag nog een pr kunnen pakken op small grip BP 8x90, 5x100. :)
De schouder press ging echter helemaal niet lekker :( Weer een vervelende pijn in m'n rechterschouder. Evenaring van pr op de lateral raise en rear delts.

Toch leuk die pr's er weer effe bij man!
En altijd fijn als de week erop een evenaring/bevestiging is van een vorige PR.

Dat vocht in de kuiten/enkels, ik ken er alles van... :p
Begint nu pas hééééél langzaam te verdwijden..

Wel vreemd dat je er doorheen de cycle geen last van hebt ondervonden en nu opeens wel?

Oja, en take it easy met de schouder!!

De acne heeft ook al z'n intrede gemaakt... vooral op m'n rug heel wat, en een stuk of 4 op m'n schouders. Gezicht en borst niks. Kan ik mee leven, en trekt wel weer weg.

Laatste update:
Bijna 2 weken in m'n nakuur, m'n gewicht blijft stabiel hangen rond zo'n 88kg en al het vocht lijkt weggetrokken. Vooralsnog geen dip in trainingen of gemoedstoestand. Kcals liggen nog altijd tegen aan de 4000 (iets minder op niet-trainingsdagen).

update?

ik voorspel toch een dipje ;)

Terug
Naar boven