Fitness Seller

Test E / dianabol

• Topic Starter Topic Starter
Sinds deze (vierde) week heeft de test duidelijk z'n intrede gemaakt. Ik ga vlugger omhoog in massa (baserend op de spiegel, volgende weging is pas zondag), loop constant met een paal in m'n broek en ben ongehoord lui (echt dag en nacht verschil ivm. vorige week).
Vanaf vandaag ga ik de d-boll uppen naar 40 mg, en eens "experimenteren" met een grotere dosis voor 't trainen. Vandaag en morgen dus 20mg 1-2u voor training. Gaat dat goed, dan ga ik de laatste week op 30mg voor training! We zullen zien.
Afgelopen week alweer wat pr's aangescherpt:

BP 3x110 (in vergelijking met andere pr's is dit maar zéér mild, voor de kuur was dit 2x110)
Incline DB press afgesloten met 8x36, 7x40
Incline Flies geëindigd met 8x26
DB shoulder press: setjes met 30, 34 en 36kg (zelfs NA een zware push press!!)
Ook duidelijke pr's op biceps; triceps wat gestabiliseerd na de 7x90kg SG BP van vorige week.

Deadlift en squats volgen nog vandaag en morgen.

Succes! Ben benieuwd hoe de Test het nu gaat verder zetten voor jou..
Nog 1 weekje Dbol te gaan dus?

Heftige shoulderpress!!!

Keep it going..

Net gewogen: 85.4kg 's ochtends op een nuchtere maag. 5kg in 4 weken! Gaat nog altijd vlotjes dus. Die kaap van 90kg moet haalbaar zijn.
Na de d-boll wordt 't tijd om eens te kijken als m'n kcals niet omhoog moeten.
Sinds begin deze week wat last van 'n gevoelige rechtertepel. --> 20mg nolvadex ED. Even afwachten tot de d-boll uitgewerkt is. Als de gevoeligheid blijft start ik met Femara 0.5mg EOD.

een gevoelige tepel is imo nog geen teken van gyno.

idd, gyno herken je wel wanneer je t krijgt, dit was waarschijnlijk gewoon een pluisje aan de binnenkant van je trui-)

Nee hoor, ik weet wat 't is...
Heb een klein hard knobbeltje achter m'n rechtertepel ;)

ja, was meer een grapje van mijn kant, als je gevoelig wordt of pijn hebt en idd knobbeltjes bespeurd, kun je beter beginnen met nolva, eerst ff op 10/20 mg, waarschijnlijk is t dan na 4/5 dagen wel weg.

Ey indekay, is de test zijn werk al een beetje aan het doen? Hoe zit het met de gyno, of was het dat niet? Ben benieuwd. Ik begin aanstaande maandag zoals je al gelezen had. Kan niet wachten.

Jij ziet m'n gedachten? Ik was net van plan een update te plaatsen.

De d-boll is afgelopen sinds eergisteren. Zou ik het opnieuw gebruiken als kickstart? Ja en nee.

Ja: amper sides, behalve een hoge bloeddruk en slechte conditie.

Nee: relatief weinig gains en dus ook weinig krachttoename! De kracht was ook op en af. De ene week verpulverde ik m'n oude 1rm op deadlift door die 5-6x te herhalen. Deze week was dat met moeite 2 herhalingen. :mad: Eens zien vanavond als ik weer die setjes aankan op de shoulder db press met 34-36kg (zonder d-boll)

Zondag opnieuw een weging en dan pas ga ik weten hoeveel kg ik gepakt heb met de d-boll. Al ben ik overtuigd dat de test ook al een flinke hap heeft opgeëist bij die gewonnen massa.

Als ik dan toch amper vocht vasthou, verlies ik mss amper massa na m'n kuur... ???

Vanaf volgende week gaat er 50mg proviron in ED. Hopelijk zonder last van prostaat, want ik zit ook niet te wachten op pijn tijdens 't klaarkomen ofzo :o We zien wel. Als die proviron me goed bevalt mss eens proberen om de femara te laten vallen. Wat denken de kenners? Proviron meestal voldoende om gyno tegen te houden?

Verder ook nog geen HcG aangeschaft. Zolang m'n ballen niet verder krimpen acht ik dat niet echt nodig bij deze kuur. Die zijn nu enkel een beetje verkleind en iets zachter. De testo-levels in m'n bloed zitten nu wel op een stabiel hoogtepunt, dus ik neem aan dat m'n kloten niet verder gaan verkleinen.

Komt goed man.

In tegenstellint tot jou, ik moet nog een weekje dbol doen, maar ervaar nu toch een "constante" krachttoename, alsook in gewicht/vocht/... (ik zal dus WEL meer verliezen dan jij denk ik :D )

Femara lijkt me toch nog net een stapje hoger tegen vocht dan proviron?
Maar proviron eerder beter tegen aankomend gyno? (omwille van het anti-oestrogeen,..?)
Ik ben geen echte kenner dus zeg hier maar effe wat ik "denk"..

Succes verder! benieuwd wat er gebeurd als de Test het overneemt! ;)

De testo-levels in m'n bloed zitten nu wel op een stabiel hoogtepunt, dus ik neem aan dat m'n kloten niet verder gaan verkleinen.

ik denk niet dat het zo werkt, volgens mij is dit meer tijd gerelateerd dan dat het iets met je test levels in je bloed te maken zou hebben. dus langer onderdrukken zal meer verkleining tot gevolg hebben. als ik het mis heb hoor ik dat ook graag van de kenners....

Schouders-triceps ging goed vandaag. Triceps eens voor schouders gepakt en andere oefeningen (dips + 2 x isolatie-oefeningen).
Op de dumbbell press 7x34kg kunnen pakken, is een rep meer als vorige week, gaat dus nog lekker. Daarna nog neck-press geëindigd met 8x60kg (dat was al maanden geleden). Side raises terug 8x16kg... een evenaring.
Morgen neem 'k m'n schema's eens volledig onder de loep voor eventuele aanpassingen. 5 trainingsdagen op 7 is duidelijk wel voldoende op dit volume, dus dat blijft gelijk.

@Shadowlandz: femara is idd wel wat effectiever denk ik, maar ik wil eens checken als 't kan zonder. Begin volgende week ga ik de dosis wat verlagen, proviron starten en dan zien als ik femara helemaal kan weglaten of niet.

@rusher: je hebt mss wel gelijk hoor. Het was maar een aanname van mijn kant. We zien wel: als m'n kloten alsnog verkleinen de komende 2-3 weken, bestel ik HcG voor 't einde van m'n kuur. 3x1500iu over 10 dagen.

Laatst bewerkt:
ik denk niet dat het zo werkt, volgens mij is dit meer tijd gerelateerd dan dat het iets met je test levels in je bloed te maken zou hebben. dus langer onderdrukken zal meer verkleining tot gevolg hebben. als ik het mis heb hoor ik dat ook graag van de kenners....

dat heb je idd goed, naast de mate is het vooral de duur van onderdrukking.

Ik ben vandaag precies halverwege m'n kuur en vanmorgen stond de teller op 86,4kg. Een winst van 6kg in 5 weken dus. De praktijk leert dat de gains naar 't einde van een kuur toe wat minder worden, toch hoop ik stiekem om die lijn van 1,2kg per week te kunnen voltrekken, en tegen 't einde aan de 92 aan te tikken. Vanaf morgen gaan er alvast wat meer kcals in (4000+) en sinds begin deze week kap ik 's nachts (na m'n plaspauze) ook nog eens een shake weg (matrix 5.0). Lekker hardcore :cool:

M'n krachtgains van de dianabol heb ik in 't tweede deel van deze week kunnen vasthouden, en op de squats zelfs nog een klein schepje erbovenop kunnen doen gisteren: 10x90, 8x110, 6x130, 2x145 (full wel te verstaan ;)).

Na die paar dagen femara (op 0,5mg) is de gyno ook praktisch helemaal verdwenen. Morgen nog eens een laatste dosis + van start met proviron tot aan m'n nakuur. Eens zien als de provi op z'n eentje de gyno kan weerhouden.

Hoo man, komt goed..!

Haha idd lekker hardcore snachts die shake effe weggieten.. nix zo goed als dat :p

Moge het 2de deel even vlot lopen!!!
Die proviron moet het normaal onder controle houden denk ik ja..

Succes!! (ook met die 4000kcal want het is niet altijd even gemakkelijk :rolleyes: )

Klopt. Sommige dagen gaat er moeiteloos 4500kcal in en andere dagen krijg ik amper 3500 binnen :o Maar ik volhard en prop 't er desalniettemin toch allemaal in :mad:

Trouwens, m'n buikomtrek is nog altijd 90cm, dus die is niet toegenomen. Ook de spiegel vertelt me dat m'n vet% niet of amper verhoogd is. Een echte meting van vet% volgt pas na m'n kuur, nu boeit 't me totaal niet.

Even een update:

Ik voel me 10 keer beter zonder de d-boll !! Veel meer uithouding en dat drukkende gevoel op m'n middenrif/buik is helemaal weg. Deze week zat er weer wat extra kracht bij, bij alle pr's van de afgelopen week weer een extra rep kunnen bijpakken. Wel heb ik het idee dat ik niet veel meer bijkom nu. Maar goed, dat kan aan mezelf liggen, beide door hoge vet% en omdat ik constant in de spiegel kijk :p.
Door de toevoeging van de provi krijg ik nu wel heel af en toe wat last van 'n vergrootte prostaat, resulterend in wat extra plaspauzes, maar geen pijn of vreemd gevoel ofzo. De gyno blijft nu ook helemaal weg, dus letro heb ik ook niet nodig, nice!

Terug
Naar boven