indekay
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- Massa
- 157kg
- Vetpercentage
- 6%
Sinds deze (vierde) week heeft de test duidelijk z'n intrede gemaakt. Ik ga vlugger omhoog in massa (baserend op de spiegel, volgende weging is pas zondag), loop constant met een paal in m'n broek en ben ongehoord lui (echt dag en nacht verschil ivm. vorige week).
Vanaf vandaag ga ik de d-boll uppen naar 40 mg, en eens "experimenteren" met een grotere dosis voor 't trainen. Vandaag en morgen dus 20mg 1-2u voor training. Gaat dat goed, dan ga ik de laatste week op 30mg voor training! We zullen zien.
Afgelopen week alweer wat pr's aangescherpt:
BP 3x110 (in vergelijking met andere pr's is dit maar zéér mild, voor de kuur was dit 2x110)
Incline DB press afgesloten met 8x36, 7x40
Incline Flies geëindigd met 8x26
DB shoulder press: setjes met 30, 34 en 36kg (zelfs NA een zware push press!!)
Ook duidelijke pr's op biceps; triceps wat gestabiliseerd na de 7x90kg SG BP van vorige week.
Deadlift en squats volgen nog vandaag en morgen.
Vanaf vandaag ga ik de d-boll uppen naar 40 mg, en eens "experimenteren" met een grotere dosis voor 't trainen. Vandaag en morgen dus 20mg 1-2u voor training. Gaat dat goed, dan ga ik de laatste week op 30mg voor training! We zullen zien.
Afgelopen week alweer wat pr's aangescherpt:
BP 3x110 (in vergelijking met andere pr's is dit maar zéér mild, voor de kuur was dit 2x110)
Incline DB press afgesloten met 8x36, 7x40
Incline Flies geëindigd met 8x26
DB shoulder press: setjes met 30, 34 en 36kg (zelfs NA een zware push press!!)
Ook duidelijke pr's op biceps; triceps wat gestabiliseerd na de 7x90kg SG BP van vorige week.
Deadlift en squats volgen nog vandaag en morgen.

Eens zien vanavond als ik weer die setjes aankan op de shoulder db press met 34-36kg (zonder d-boll)
We zien wel. Als die proviron me goed bevalt mss eens proberen om de femara te laten vallen. Wat denken de kenners? Proviron meestal voldoende om gyno tegen te houden?
)

)