XXL Nutrition

Test E / dianabol

Gaat lekker kerel!
Ik doe een bijna zelfde kuur zoals je weet ;)

Ik heb nu 4kg gepakt op 17 dagen. (zal wel vocht zijn natuurlijk, al zie ik er niet bloated uit).
Zaterdag is het 3weken. Op naar de 95kg!

Keep it cominnnnnnnnn for us both ;)

• Topic Starter Topic Starter
Gaat lekker kerel!
Ik doe een bijna zelfde kuur zoals je weet ;)

Ik heb nu 4kg gepakt op 17 dagen. (zal wel vocht zijn natuurlijk, al zie ik er niet bloated uit).
Zaterdag is het 3weken. Op naar de 95kg!

Keep it cominnnnnnnnn for us both ;)

Thanx. Ook geen logje bijhouden? Ik ben wel eens benieuwd naar die trenbolone effecten. Zijn weinig logjes van, geloof ik. ;) Eender hoe, succes!

87,2 kg gisteren. Na het verlies van vocht, deze week nu terug 1,4kg erbij. :evilnana: Het gaat nog altijd goed dus. Ik eet alles wat ik op m'n weg tegenkom en tot nu toe geen problemen gehad om een eind in de 4000 kcal naar binnen te spelen.

Dit weekend een kleine tegenvaller... vrijdagochtend opgestaan met een pijnlijke rug! Vooral midden- en onderrug. Wss verkeerd gelegen in m'n slaap ofzo, geen idee. Zaterdag dus voor de zekerheid niet gesquat. Wel zware legpress, extensions en curls gedaan. Zondag praktisch heel de dag lui in de zetel doorgebracht en deze morgen had ik er totaal geen last meer van. Nice.

Injectie ging gisteren weer goed. Deze keer al rechtstaand in de linker bil. ****, wat is dat vervelend om tegenhands te moeten prikken :o Al bij al geen probleem, en ook geen pijn/stram gevoel vandaag.
Hoogst waarschijnlijk ga ik ook een weekje verder kunnen met kuren, aangezien ik nog meer dan 2 injecties over zal hebben (na 5 weken was m'n eerste vial nog niet leeg). Binnenkort gaat er ook 5000iu HcG in (verspreid over 10-14 dagen).

Net een uurje geleden een hoop spaghetti gegeten...
500g volkoren spaghetti, 500g rundsgehakt (en paprika's, kruiden, geraspte kaas) klaargemaakt, wat ik de komende dagen verdeel in 3 porties. :meal:

Straks nog een pre work-out maaltijd en dan knallen met borst/rug...

Cheers

Ahhh man gaat lekker voor je ook zie ik..

Dat er nog vele gains mogen komen, maar als je zo blijft vreten en trainen.. no worries!!

Geluk dat je vandaag kan gaan trainen, bij ons is de sportschool dicht op Paasmaandag natuurlijk :rolleyes:

Maar ok, een extra dagje rust dan hé :D

Laterz man!
Blijve knalle, op naar de 90kg :p

Juistemmmmm, zo moet et ook!
Vreten, slapen, spuiten en trainen! MUWHAHA
Gaat goed man, blijven knallen.

Ik stond gisteren op de weegschaal, 91,2KG na 22dagen! Ik begon op 84,6!
gewoon dik 6,6kg. Gisteren 140kg gebenched 2x LEKKAAA!

Blijven knallen man! Ik hou je log in de gaten ;)

Hey! ik volg je log al een tijdje, kom nooit online maar lees heel erg veel en heb nu toch een vraagje....
die nolvadex die je begon na pijn in je tepel, hoelang heb je die voortgezet? en begin je dus weer 2 weken na je testos? of heb je het ondertussen volgehouden?
thanks en heel veel succes :D

Hey! ik volg je log al een tijdje, kom nooit online maar lees heel erg veel en heb nu toch een vraagje....
die nolvadex die je begon na pijn in je tepel, hoelang heb je die voortgezet? en begin je dus weer 2 weken na je testos? of heb je het ondertussen volgehouden?
thanks en heel veel succes :D

Naast nolvadex (voor m'n nakuur eigenlijk) heb ik ook femara liggen. Bij opkomende gevoeligheid ben ik gestart met nolvadex om gyno-vorming te vertragen. Nolvadex was niet genoeg (gevoelige/pijnlijke knobbeltje bleef), dus ben ik na een dag of 5 op femara overgeschakeld. Na een vijftal dagen op 0.5mg was 't knobbeltje weg. Dan gestopt met femara, vervolgens was de d-boll ook op en ben ik overgeschakeld op 50mg proviron ED. Geen last meer nu.

okay, en na je test.. ben je toen weer verder gegaan met nolvadex.. toch ?!

Kerel, ik ben nog volop aan m'n kuur bezig (week 8)... je hebt niet goed gelezen, denk ik ;)

ja je hebt helemaal gelijk.. haha.. vraagstelling was verkeerd... uiteraard bedoelde ik.. ga je na de test wederom aan de nolvadex :P
sorry voor t misverstand :P

Uiteraard hé, nakuur is 4 weken nolvadex (met nog creatine, vitamine B12, ...)

Update:
Vandaag voor de eerste keer massaal spierpijn in m'n benen. Mede door 'n rep-out in squats gisteren, na al m'n setjes. Tot nu toe enkel de eerste 24u na een training last gehad van wat stramme spieren. Eens kijken hoe vlug m'n quads nu herstellen, aangezien ik zonder test zeker 4-5 dagen spierpijn zou hebben.

Laatst bewerkt:
Vandaag weer op den bascule gestaan... 88,6kg. Terug 1,4kg erbij deze week dus. De laatste weken gain ik blijkbaar nog het meest. Nog 2 weken te gaan en die 90kg kaap komt dichtbij, mannen. :lifter:

In't begin van deze week overigens niet voluit kunnen gaan op m'n rugtraining (nuja, wel voluit, maar met strikte uitvoering en dus iets minder gewicht). Terug wat last van m'n onderrug :mad: Echter heb ik ook al de oorzaak hiervan achterhaald nl. een bureaustoel met slechte leuning. En hier zit ik nu dan, in m'n nieuwe luxueuze directeurstoel :p

Gisteren voluit kunnen deadliften en voor het eerst al m'n setjes afgewerkt met een "normale" stand (geen gebruikelijke semi-sumo dus). DL was al anderhalve week geleden.

Gisteren ook eerste inject HcG gezet en begonnen met vit B12 injects. De bedoeling is om deze laatste door te trekken tot het einde van m'n nakuur.
HcG heb ik in 't buikvet geïnjecteerd. Volgende keer gebeurt dat in m'n quads met een slin-naaldje, waar ik ook m'n B12 zet.

Zo, nu nog wat luieren. Over and out!

Jaaa man die kilo's gaan goed!!

Nog paar weekjes doorbijten dan ;)

Jaaa man die kilo's gaan goed!!

Nog paar weekjes doorbijten dan ;)

Inderdaad, hopelijk kan ik de resultaten verderzetten tot 't eind van m'n kuur (en ja, zelfs in m'n nakuur).
Vandaag 'n lekkere borsttraining gehad. Na de opwarmsetjes 5x110 en 1x120 kunnen pakken op de BP. Kon ik tevreden mee zijn.
De knikkers zijn nu al wat toegenomen in omvang na 1000IU HcG, dus dat zit ook goed.

yo indekay
even een vraagje..
bestaat er tijdens een kuur zoiets als spierpijn??
ik lees het nergens... klopt dat.. of heb ik tog in al die fora e nstickys er overheen gelezen >>>?
greetz

yo indekay
even een vraagje..
bestaat er tijdens een kuur zoiets als spierpijn??
ik lees het nergens... klopt dat.. of heb ik tog in al die fora e nstickys er overheen gelezen >>>?
greetz

Ja, er is zoiets als spierpijn, maar je herstelt veel sneller dan normaal. Bvb. gisteren heb ik m'n quads afgebeuld en vandaag voelen m'n benen gewoon wat slapjes. Zonder kuur kon ik nu waarschijnlijk amper de trap op en af. Enkel in m'n kuiten heb ik nu wat lichte spierpijn.
Wel is het opletten voor blessures! Daarom probeer ik altijd een minimum van 3 herhalingen te doen in m'n laatste set, en laat ik me niet verleiden tot het testen van m'n 1RM.

Nette bank man!!

Idd vreemd gevoel van spierpijn tijdens kuur..
Nooit echt "pijn" zoals vroeger, maar heel vermoeid gevoel.. af en toe eens een enkele dag dat ik wel ouwe spierpijnstijfheid ken (vooral borst dan)
Maar benen, rug,.. niet echt meer zo fel

okay thanks mannen, wilde ik nou wel eens weten want het staat nergens..

en succes natuurlijk nog met je kuur.

Door omstandigheden heb ik me dit weekend niet kunnen wegen (ik heb thuis geen weegschaal), dus dat wordt nog even afwachten tot volgende week. Dat is dan ook meteen het einde van m'n 10 weken. Verder had ik afgelopen week honger als een paard dankzij de B12, en heb ik ook heel wat binnen gespeeld. Dat is er dan ook aan te zien. :o

Verder zijn de gains wat gestabiliseerd, vermoed ik. Enkel m'n quads en m'n schouders blijven nog hard gaan. Benieuwd op welk gewicht ik (voorlopig) strand volgende week. De pr's blijven min of meer behouden (met ups en downs) en slechts hier en daar pak ik nog een subtiel extra'tje erbij. Die BP van 5x110 en 1x120 was er één, en vorige week ook nog 4x110 op de Bor (5de maal was teveel cheat imo). Voor schouders had ik dan weer een off-day met "amper" 5x36kg DB press :( De benen heb ik de vorige 2 weken afgepeigerd met sets van 12-20 herhalingen, en daar hebben vooral mijn quads goed op gereageerd. Deze week train ik die weer met 4-8 reps. Cheers.

Edit: Oh ja, en 6x95kg op de small grip BP is ook een pr :)

Terug
Naar boven