Trickster
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 254
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat lekker kerel!
Ik doe een bijna zelfde kuur zoals je weet
Ik heb nu 4kg gepakt op 17 dagen. (zal wel vocht zijn natuurlijk, al zie ik er niet bloated uit).
Zaterdag is het 3weken. Op naar de 95kg!
Keep it cominnnnnnnnn for us both![]()
Eender hoe, succes!Thanx. Ook geen logje bijhouden? Ik ben wel eens benieuwd naar die trenbolone effecten. Zijn weinig logjes van, geloof ik.Eender hoe, succes!
Al bij al geen probleem, en ook geen pijn/stram gevoel vandaag.

Hey! ik volg je log al een tijdje, kom nooit online maar lees heel erg veel en heb nu toch een vraagje....
die nolvadex die je begon na pijn in je tepel, hoelang heb je die voortgezet? en begin je dus weer 2 weken na je testos? of heb je het ondertussen volgehouden?
thanks en heel veel succes![]()

Echter heb ik ook al de oorzaak hiervan achterhaald nl. een bureaustoel met slechte leuning. En hier zit ik nu dan, in m'n nieuwe luxueuze directeurstoel 
Jaaa man die kilo's gaan goed!!
Nog paar weekjes doorbijten dan![]()
yo indekay
even een vraagje..
bestaat er tijdens een kuur zoiets als spierpijn??
ik lees het nergens... klopt dat.. of heb ik tog in al die fora e nstickys er overheen gelezen >>>?
greetz

De benen heb ik de vorige 2 weken afgepeigerd met sets van 12-20 herhalingen, en daar hebben vooral mijn quads goed op gereageerd. Deze week train ik die weer met 4-8 reps. Cheers.