AndroidHealthClinic

Test E / dianabol

• Topic Starter Topic Starter
Ook nog vergeten te vermelden... sinds afgelopen week beginnen de "oneffenheden" op m'n huid op te komen. Puisten kan ik het nog niet echt noemen, maar m'n voorhoofd, schouders en bovenrug zijn beduidend vetter geworden.

dont worry; het echte relief komt na je kuur pas :D

Heh, zolang m'n gezicht maar geen maanlandschap wordt, zit ik daar helemaal niet mee in ;)

Yooo man.. gaat wel lekker, benieuwd naar je gewicht dan nu..

Pr's zien er zeker wel best uit man!!
Nog blijven knalle zou ik zeggen.. die B12 doet wel goed dan zoals ik het hoor..

Ik heb ook last van een vettigere huid.. maar niet echt overdreven..

Succes verderrrr

Ok dan klinkt prima allemaal!
Ben benieuwd naar je gewicht nu kerel.

Kzit nu in week 5 en ben bijna 10kg aangekomen!!
Ik weeg opt moment 94KG. Ik HOOP dat ik de 100 kan aantikken (kga 12weken)

Kracht is bij mij echt inmens! Ik drukte van mezelf voor et kuurtje op de bench ongeveer 110, 2-4x. Vandaag had ik 150kg 2x! en de Incline 120kg 4x.

kzie je update met je gewicht tegemoet man, even vergelijken :P

Succes en ik volg je logje tot et eind!
Gainse nog

Damn Trickster je gaat ook hard jongggg..

Gain ze nog beide ;)

Heh, zolang m'n gezicht maar geen maanlandschap wordt, zit ik daar helemaal niet mee in ;)

Zal voornamelijk rug/schouders zijn.
als het een beetje tegenzit, krijg je ze overal..
kan je Roa nemen, alleen met de zomer in het vooruitzicht.. is dat geen goed plan.
je mag nl. niet in de zon komen enz.. althans, niet bloodgesteld worden aan UV straling als ik het goedheb.

update ???

als je last krijgt van uitslag probeer dan s de kruidvat versie van clearasil, die helpt mirakels.

Ik kon maandag en gisteren blijkbaar niet op dbb...

Ben na 10 weken gestrand op 89,4kg... 9kg winst dus. Wel wat hoger in vet ook, weinig vocht. Nu zoveel mogelijk proberen vast te houden. Kcals blijven op 4000+
Het plan is om een 92-94kg te halen deze zomer om dan te gaan cutten vanaf augustus ofzo. De zomer (en strand) kan me gestolen worden.
Puisten heb ik totnogtoe amper, enkel een stuk of 3 op m'n schouders/rug en eentje op m'n borst.

Zal voornamelijk rug/schouders zijn.
als het een beetje tegenzit, krijg je ze overal..
kan je Roa nemen, alleen met de zomer in het vooruitzicht.. is dat geen goed plan.
je mag nl. niet in de zon komen enz.. althans, niet bloodgesteld worden aan UV straling als ik het goedheb.
Roa pilletjes ook tijdens een kuur?

Net resultaat man..

Je ervaring tot nog toe in't algemeen?

En spiegelresultaat voor jezelf? Tevreden,..?

Spiegelresultaat zegt niet veel vind ik. Daarvoor ligt m'n vetpercentage te hoog. Ik vind me er meer uitzien als 'n strongman :D Daarom ook dat ik nog geen foto's post. Tegen september zou 'k onder de 10% willen zitten, dan zien we wel.
Nu ben ik best wel zeer tevreden over rug en schouders. Armen zijn te klein naar m'n goesting, ook al meten ze 40+cm. M'n benen vind ik ook nog te klein, maar die ben ik al een jaar aan 't bijwerken, en die komen van ver.

Mijn algemene bevindingen:

Dianabol:
-Weinig vocht
-Relatief weinig gains (al bij al maar een 4-tal kg)
-Relatief weinig krachttoename
-Bloeddruk de hoogte in
-Vervelende pomp in kuiten bij 't wandelen/lopen
-Vervelende pomp in onderrug bij DL en SQ
-Vervelende pomp in hamstrings bij 't fietsen
-Kortademigheid (en drukkend gevoel op middenrif)

Conclusie: dianabol gaat er bij mij niet meer in.

Test:
-Geringe krachttoename
-Praktisch geen sides van ondervonden
-Constante gains tot en met week 9 (dus geen stagnatie na een 6-tal weken)
-Iets hoger libido (enkel in weken 4-5, wanneer de test duidelijk inkickte, een serieuze libido-boost ervaren, daammnn)

Algemene conclusie:
Ik had wel wat meer verwacht van de krachtgains, zeker baserend op andere logjes van dianabol en/of test. Amper 10kg op de grote 3 vind ik niet echt super. M'n uiteindelijke doel is ook niet bereikt, zijnde 90kg (nét niet). Wat niet wegneemt dat ik zeker tevreden ben van het behaalde resultaat.

Belangrijkste conclusie voor mij (en mss ook voor beginnende kuurders): het is gedurende die 10 weken niet allemaal rozengeur en maneschijn geweest! Hoewel je amper spierpijn ondervindt, overtraining en blessures loeren om de hoek, en er zijn zeker evenveel off-dagen als pr-dagen.

Hahahah ja dat beeld van "strongmen" ken ik!! dat heb ik ook wel..

Maja.. sixpack stinkt nu toch.. haha :p
voor die 3 weken in een jaar dat ge ze zou kunnen showen (op z'n beachboys gezegd..)

Mijn armen zijn nu 43cm en kvind 't nog maar nix.. ach ja.. we zijn ook nooit content hé ;)

10% zou echt dammmnn ja..

Veel succes verder bro..

En jij hebt tegengestelde bevindingen dan ik met test-e & dianabol, zo zie je maar dat voor elke persoon het toch wat anders kan uitvallen!

(ik vond dianabol bvb UBER en met test stagneerde mijn gewicht al in week 6-7.. schommelt nu wat..)

Ach.. we komen er wel hé.. keep it going! ook in de nakuur!

al met al best een net resultaat hoor!
je krachtgains zijn idd niet om over naar huis te schrijven, jammer..

al met al best een net resultaat hoor!
je krachtgains zijn idd niet om over naar huis te schrijven, jammer..

Idd, daarom hoop ik ook m'n krachtgains te kunnen behouden na m'n kuur. Tenslotte heb ik toch 6kg VVM erbij geplakt de afgelopen 10 weken, dus dat zou toch moeten kunnen. Even afwachten...

Vandaag borst-biceps gepakt. Ik was eens benieuwd wat m'n 1rm op de bench was, dus vandaag geprobeerd (alhoewel ik vannacht barslecht geslapen heb :s)

20x40
12x60
6x80
2x90
2x100
1x110
1x120
1x130 (pr)
11x100 (rep out)

Verder nog incline db press 10x40 en flies 10x30. 3 nieuwe pr's dus, en nog geen klein beetje (zie pagina 3). Die 5 dagen rust van vorige week hebben me goed gedaan, want ik was een beetje uitgeblust aan 't raken. En dat allemaal nog in de aanloop naar m'n nakuur! :hedbang:

Vreemd ook, maar sinds gisteren heb ik een lichte vochtkop gekregen :bang: Iemand zei me vandaag in de gym dat ik dikker toon in m'n gezicht, en ja, zelf valt 't me ook op. Ook zijn m'n tepels weer ultragevoelig geworden. Waarschijnlijk vocht van te veel oestrogeen...?

ongetwijfelt

Terug
Naar boven