AndroidHealthClinic

Test E en Dianabol

is mij wel gelukt in 2 kuren, maar eerste was wel iets heftiger als deze van TS en tweede ben ik al 7 maand mee bezig :D
van 88kg naar 108kg in 2 kuren dus...

poeh!brute vooruitgang!heb je ook picca's?!

(excuses voor deze extreme vorm van topic kaping!)

poeh!brute vooruitgang!heb je ook picca's?!

(excuses voor deze extreme vorm van topic kaping!)

ik heb al de foto's weggehaald, maar als deze kuur erop zit zal ik er wel terug posten, op 88kg had ik al een goed fysiek, alleen heb ik mijn benen serieus bijgetrokken met deze kuren...
en zou een serieuze kaping zijn moest ik hier foto's beginnen posten

• Topic Starter Topic Starter
nu je die dbol heb opgeschroeft zal je kracht meschien ook wat beter worden en als je test begint inte kicken over een weekje of 3 zal dat het wel overnemen, die 4,5 kilo zal waarschijnlijk waanig vvm tussen zitten. succes verder

Het is idd.wachten tot de test inslaat.
Kan me allemaal niet snel genoeg gaan.
Wil MASSA.....:D

Enne, waanig?

Kan er meerdere dingen van maken?

Net zelf me shot gezet maar ik twijfel of het goed is gegaan....

Heb wel geaspireerd en ik kon de zuiger niet naar achteren halen en zat volgens mij geen bloed bij.
Maar na het spuiten kwam er wel bloed uit me bil....:eek:

Was net wat draaierig maar heb het nu wel onder controle.

Niks aan het handje toch??
Mocht ik wel in een bloedvat gespoten hebben....

Niks aan het handje toch??
Mocht ik wel in een bloedvat gespoten hebben....

Als je met de punt van de naald in een bloedvat zat dan komt er tijdens aspireren (wat dan ook makkelijk gaat) echt wel bloed in de spuit! Mocht je met de naald door een adertje zijn gegaan dan komt er inderdaad een beetje boed uit (druppeltjes). Mocht je door een grote ader zijn gegaan dan gaat het erg bloeden! Het enigste risico is als je injecteerd in een ader. Ik denk dat het wel goed gegaan is bij jou :p

Als je met de punt van de naald in een bloedvat zat dan komt er tijdens aspireren (wat dan ook makkelijk gaat) echt wel bloed in de spuit! Mocht je met de naald door een adertje zijn gegaan dan komt er inderdaad een beetje boed uit (druppeltjes). Mocht je door een grote ader zijn gegaan dan gaat het erg bloeden! Het enigste risico is als je injecteerd in een ader. Ik denk dat het wel goed gegaan is bij jou :p

Het enigste risico is als je injecteerd in een ader?????

Nou vertel?...

Ik heb al heel wat verhalen gelezen op DBB en daar wordt je niet vrolijk van.

Heb er trouwens ook een topic over gemaakt, moest effe snel reactie hebben....

zitten grote gevaren aan idd maar het is moeilijker om in een vat te spuiten dan niet gewoon goed aspireren is er niets aan de hand en bij grotere hoeveelheden olie kun je op de helft nog een keer aspireren om te kijken of je nog goed zit:D

zitten grote gevaren aan idd maar het is moeilijker om in een vat te spuiten dan niet gewoon goed aspireren is er niets aan de hand en bij grotere hoeveelheden olie kun je op de helft nog een keer aspireren om te kijken of je nog goed zit:D

Jah, aspireren ging wel goed maar ik heb teveel bewogen en toen geinjecteerd...:eek:
Ik spande perongeluk me bil spier aan en zag toen me zuiger op en neer gaan, had hem achteraf opnieuw moeten zetten.
Vond die 10 ml spuit ook maar onhandig want je kan hem moeilijk met 1 hand vastpakken.

Normaal heb ik ook wel een stijve plek als een vriendin het zet maar nu is dat veel minder.

Maar goed, ik leef nog, zal allemaal wel mee vallen.

Maar ik twijfel of die test nu wel goed is opgenomen.
Zit er aan de denken morgen weer 250 mg te zetten?

Krijg zowie zo van de week een nieuwe vial Test voor de volgende kuur dus dat maakt opzich niet uit.....:D

mmm ja is lastig ik denk dat je niet echt in een bloed vat heb gespoten anders had je echt wel gemerkt. zzZou et gewoon zo laten

waarom neem je een 10ml spuit voor 1 ml?

waarom neem je een 10ml spuit voor 1 ml?

Jah, ik had geen 5 ml meer dus ik dacht, ach ken wel met 10 ml die gebruikt namelijk een kennis van mij.

Maare, 1x en niet weer want het is vet onhandig.

Enne, ik laat volgende week de spuit weer zetten want volgens mij is het toch in een bloedvat gespoten....:eek:
Want ik had echt last van duizelingen en moest behoorlijk hoesten.
Ben al de hele dag hier info over aant lezen maar stop er nu mee.

oei beterschap kerel :( laat het ons weten hoe het afloopt he..

hey luitjes,

Bedankt voor jullie medeleven, top! ;)

Gisteren was effe een apparte dag zoals jullie weten en ik weet nog steeds niet zo goed wat ik er van moet denken.....???
Vanochtend werd ik wakker en had ik kostneigingen enzo maar dit komt volgens mij omdat ik er me te druk over maak.
Kijk, wat gebeurd is is gebeurd en ik denk maar zo:
Als je in een ader spuit gebeurd er gelijk wat ( of binnen een uur zoals verteld ) zoniet dan ist goed, dus hier laat ik het bij....

Net terug va trainen en ik ga weer als een malle....:D
Zit nu weer 5 dagen op 30 mg Diana per dag en het gewicht ga nu echt lekker stijgen.
Gister ochtend woog ik 5.5 kilo en net 7.7 maar omdat dit niet in de ochtend is verwacht ik dat ik morgenochtend op 86 kilo sta.

Ik ben alleen bang dat ik die test van gister verdoet heb en dan ik nu een week mis....:(
Twijfel echt om morgen nog effe een shot te zetten voor de zekerheid en dan zondag weer een......

niet doen ouwe zit wel goed als die naald goed diep heb gezeten zit het echt wel in je spier je moet je ook proberen nergens druk over te maken in je kuur he want.......als je je druk maat krijg je stress en stres zort weer voor een verhoogt cortisol gehalte en zorgt weer voor spierafbraak kortom chill en geniet van je kuuur:D

Terug
Naar boven