Fitness Seller

Test E en Dianabol

• Topic Starter Topic Starter
niet doen ouwe zit wel goed als die naald goed diep heb gezeten zit het echt wel in je spier je moet je ook proberen nergens druk over te maken in je kuur he want.......als je je druk maat krijg je stress en stres zort weer voor een verhoogt cortisol gehalte en zorgt weer voor spierafbraak kortom chill en geniet van je kuuur:D

Achja, ik hou er nu ook over op.
Laat zondag wel weer een zetten....:p

Enne, stress is klote, zwaar klote!!!!

Alleen heb je het niet altijd zelf in de hand helaas...:(

Net gewogen, gewicht is 6.8 kilo toegenomen......:D

pppffff, net weer een training af moeten breken......:(
Al de derde sinds ik me kuur ben begonnen.

30 mg Diana is gewoon te veel voor mij, ga weer terug naar 20 mg per dag.
Vandaag, morgen en overmorgen neem ik nog een dosis diana en dan stop ik ermee.
Zit nu al dik op 7 kilo winst dus de kickstart heeft z`n werk wel gedaan....:D

Dan is het gewoon wachten op de test.

how is wel k*t. hoelang hebjem dan genomen?

how is wel k*t. hoelang hebjem dan genomen?

Als ik vandaag, morgen en overmorgen nog een dosis neem dan heb ik bijna een kickstart van 3 week gehad.
Begon met 20 mg toen ben ik gaan uppen naar 30 mg, weer terug naar 20 mg, weer uppen daar 30 mg en ga nu de laatste 3 dagen weer terug naar 20 mg...haha

6,8 kg in 3 weken... das perfect resultaat man! Dus de kickstart loopt nu teneinde en de test moet 't vanaf volgende week overnemen, ben benieuwd hoe 't verder gaat de komende weken....

6,8 kg in 3 weken... das perfect resultaat man! Dus de kickstart loopt nu teneinde en de test moet 't vanaf volgende week overnemen, ben benieuwd hoe 't verder gaat de komende weken....

Jah, idd.:D
Ben zeer tevreden, denk dat als ik stop met de Diana wel op 8 kg winst zit.
Die 1.2 kilo zitten er zo bij.....:p

of te vochtig hehe....

lekker bezig kerel, mooi wat kg's erbij tot nu toe toe. Zit nu zelf op 40 mg d boll per dag en zet er daar naast nog test en tren. Ben nu net aan me 2e week begonnen en heb er nu 3 kg bij. Wel boel vocht maar dat is ff niet anders.

Succes verder in ieder geval

lekker bezig kerel, mooi wat kg's erbij tot nu toe toe. Zit nu zelf op 40 mg d boll per dag en zet er daar naast nog test en tren. Ben nu net aan me 2e week begonnen en heb er nu 3 kg bij. Wel boel vocht maar dat is ff niet anders.

Succes verder in ieder geval

Dankje....;)

Jij ook veel succes!!!!!

wat zijn je krachtstats?
al verschil in kracht ondervonden?

Terug
Naar boven