Fitness Seller

Test-e & Mast-e kuurvoorstel

succes ik volg je ;)

• Topic Starter Topic Starter
Kwam nog een picca tegen van eind 2017 toen ik klaar was met mijn test/deca kuur. Moet eerlijk zeggen dat ik best wat moeite had met het vocht, simpelweg te weinig cardio gedaan. Abs nog licht zichtbaar, is denk ik meer genetisch omdat ik daar niet snel vet/vochtig wordt.

20180826_123711.jpg

Goed toch.

Wat waren je stats toen? En wat vond je van de kuur?

Goed toch.

Wat waren je stats toen? En wat vond je van de kuur?
Toen ik klaar was rond de 112kg en dik 15% wel hoor. Ben sindsdien in gewicht gezakt tot om en naarbij 107kg en vet gezakt tot 12%. Vooral veel vocht weer verloren. Klinkt als veel gewicht maar ben ook bijna 1.90m dus zo imposant is het ook weer niet. Moet m'n genen wel pushen

Wat doen jullie met voeding tijdens een kuur?

Ik hou meestal hetzelfde voedingsschema aan (tijdens cut mijn reguliere cutschema, onderhoud reguliere onderhoudschema en bulk idem) maar verhoog de eiwitten naar 2,5gr per kg lichaamsgewicht, hierdoor stijg ik qua kcal wel wat maar compenseer dat met cardio. Werkt goed voor mij.

Zijn er ook veel die zweren bij 3+gr eiwit per kg lichaamsgewicht vanwege de hogere eiwitopname tijdens je kuur maar geloof niet dat zoveel eiwitten bij deze kuren nodig zijn

Ik heb 300+gram gedaan, 270 en 250.

300+ was vooral duur en in een bulk was het ook niet ideaal voor vertering. 300 en meer zou ik enkel voor een cut nog gebruiken.

Momenteel in een bulk waar ik tussen de 250 en 270 gram binnen heb en groei gewoon goed hoor

Ik heb 300+gram gedaan, 270 en 250.

300+ was vooral duur en in een bulk was het ook niet ideaal voor vertering. 300 en meer zou ik enkel voor een cut nog gebruiken.

Momenteel in een bulk waar ik tussen de 250 en 270 gram binnen heb en groei gewoon goed hoor

Leuk om te weten:) Idem dito hier, dat eet ik ook aan eiwitten.

Wat doen jullie met voeding tijdens een kuur?

Ik hou meestal hetzelfde voedingsschema aan (tijdens cut mijn reguliere cutschema, onderhoud reguliere onderhoudschema en bulk idem) maar verhoog de eiwitten naar 2,5gr per kg lichaamsgewicht, hierdoor stijg ik qua kcal wel wat maar compenseer dat met cardio. Werkt goed voor mij.

Zijn er ook veel die zweren bij 3+gr eiwit per kg lichaamsgewicht vanwege de hogere eiwitopname tijdens je kuur maar geloof niet dat zoveel eiwitten bij deze kuren nodig zijn
Ik houd altijd 3 gram eiwit per kg lichaamsgewicht aan. Heb tijden gehad dat ik dit naar 3,5 / 4gr deed maar dat was vooral onder begeleiding. Naar mijn persoonlijke mening is 3gr meer dan voldoende

Ik houd altijd 3 gram eiwit per kg lichaamsgewicht aan. Heb tijden gehad dat ik dit naar 3,5 / 4gr deed maar dat was vooral onder begeleiding. Naar mijn persoonlijke mening is 3gr meer dan voldoende
Thx voor je imput!! 3,5/4gr pfoh zeg. Wat een hoeveelheid.

Gaan jullie niet uit van VVM wanneer je je eiwitten berekend? Ik doe 2-2,5 per kg VVM. Zowel in de cut als bulk.

Wat is de planning? Las dat je hierna wel wat zwaarders wilt gaan zetten, wedstrijd in gedachten?

Na deze kuur 12-14 weken bridgen en dan;

Week 1-10 Test p 100mg eod
Week 1-8 Tren a 75mg eod
Week 1-10 Mast p 100mg eod
Week 1-10 e3d 500iu HCG
Week 10,5-14 Nolvadex 20mg ed

Ik doe dit nu echt nog recreatief. Vind de sport bodybuilding en het ontdekken echt zo gruwelijk, kan er niet over stoppen met lezen.

Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel aan SAP Cup 2019 heb gedacht. Maar weet dan niet of ik de volgende kuur (na test/mast) moet doorzetten mocht ik mee willen doen.

Terug
Naar boven