MuscleMeat

Test-e & Mast-e kuurvoorstel

Ben benieuwd wat het je gaat brengen. Ik volg ! Alvast succes !

Ben benieuwd wat het je gaat brengen. Ik volg ! Alvast succes !

Ik volg, ben benieuwd! :D

In! Heel de log van pleister 2/3 keer gelezen, was top! Hopelijk hier ook! Succes en great shape !

Besloten om week 1-4 te kickstarten met winstrol 45mg ed.

Ik zou 500 test om 400 mast pakken. Dit is alsnog een hele milde kuur in vergelijking met je test deca van december. Daarbij komt kijken dat nagenoeg alle gear ondergedosseerd is dus de je zal nog minder zetten dan 250mg om 200mg en dat word wel heel weinig, helemaal voor iemand van 107 kilo.

Winstrol zou ik 6 weken pakken want in week 4-5-6 ga je de meeste gainz pakken op dit middel. Zonde om dan te stoppen in week 4.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zou 500 test om 400 mast pakken. Dit is alsnog een hele milde kuur in vergelijking met je test deca van december. Daarbij komt kijken dat nagenoeg alle gear ondergedosseerd is dus de je zal nog minder zetten dan 250mg om 200mg en dat word wel heel weinig, helemaal voor iemand van 107 kilo.

Winstrol zou ik 6 weken pakken want in week 4-5-6 ga je de meeste gainz pakken op dit middel. Zonde om dan te stoppen in week 4.
Daar heb je zeer zeker een punt! Ik dacht aan deze dosering gezien het zo lang geleden is.

Heb er even goed overna gedacht, ga het doen zoals jij zegt. Als ik begin per 1 oktober ben ik 10 maanden off geweest.

Kan je ook eens foto’s plaatsen, van nu en toen je op gear zat (als je wil). Zou graag eens zien wat je lichaam doet na zoveel maanden off te zijn.

Kan je ook eens foto’s plaatsen, van nu en toen je op gear zat (als je wil). Zou graag eens zien wat je lichaam doet na zoveel maanden off te zijn.
Heb niet echt veel foto's. Dit was op vakantie 2 maanden geleden (vriendin eraf geknipt:p) en die ik eerder had gepost was na mn test deca. Was toen wel redelijk droog, merk wel dat ik degelijk kleiner ben. Maar ben altijd clean blijven eten

20180902_145141.jpg

Goed fysiek man!

Pak sinds vandaag ook Bragg Apple Cider Vinegar. Veel lovende dingen over gelezen. Zal mijn ervaringen delen vanaf today.

Pak sinds vandaag ook Bragg Apple Cider Vinegar. Veel lovende dingen over gelezen. Zal mijn ervaringen delen vanaf today.
Ben benieuwd naar het effect hiervan en hoeveel verschil zoiets daadwerkelijk maakt. Zelf heb ik altijd het gevoel dat dit soort dingen een beetje 'neuken in de marge' is en verwaarloosbaar t.o.v. het effect van goede voeding (oké, dit is ook goede voeding, maar ik bedoel gewoon macro's en micro's), maar misschien zit er naast. :D Het is in ieder geval sowieso gezond, dus baat het niet dan schaadt het niet.

Ben benieuwd naar het effect hiervan en hoeveel verschil zoiets daadwerkelijk maakt. Zelf heb ik altijd het gevoel dat dit soort dingen een beetje 'neuken in de marge' is en verwaarloosbaar t.o.v. het effect van goede voeding (oké, dit is ook goede voeding, maar ik bedoel gewoon macro's en micro's), maar misschien zit er naast. :D Het is in ieder geval sowieso gezond, dus baat het niet dan schaadt het niet.
Ik begrijp je helemaal. Dat is ook mijn insteek. Ik lees zo weinig over de ervaringen zelf met dat spul, dacht ik neem de proef op de som:) Misschien merk ik niks, dan is het sowieso gezond.

• Like
Waarderingen: BB_
Wat is je eigen doel bij gebruik van Appleciderazijn?
Omdat het blijkbaar erg gezond/goed is. Verbeterd de huid, ontspant de maag, versnelt stofwisseling, stimuleert vetverbranding/spijsvertering en last but not least; het verhogen van de absorptie van glucose door de weefsels in het lichaam en het reguleert de bloedsuikerspiegel.

Tuurlijk, of dit waar is weet ik niet maar ik lees nagenoeg geen gebruikerservaringen hier dus dacht ga het proberen.

Omdat het blijkbaar erg gezond/goed is. Verbeterd de huid, ontspant de maag, versnelt stofwisseling, stimuleert vetverbranding/spijsvertering en last but not least; het verhogen van de absorptie van glucose door de weefsels in het lichaam en het reguleert de bloedsuikerspiegel.

Tuurlijk, of dit waar is weet ik niet maar ik lees nagenoeg geen gebruikerservaringen hier dus dacht ga het proberen.

Zo te zien heb jij al een babyhuidje:p. Maar dit kunnen inderdaad de voordelen zijn. Ik gebruik het zelf ook. Aan de huid zag ik geen verandering tijdens de kuur (oorzaak tren). Ik merkte wel verbetering van maag en darmen. En op bloedsuikerspiegel had het ook positief effect. Iedere ochtend bij opstaan en voor het slapen gaan. Let wel op of je slokdarm het kan verdragen. Beschadigde slokdarm is geen pretje.

Hahaha dankje:p Heb over het algemeen ook een gave huid echter heb echt vaak last van mega grote puisten op mijn rug. Zijn er maar 2 tot 3 maar echt loeigroot. Als er een weg is komt er weer een andere. Wat ik overigens echt niet snap: ik kreeg die puisten op mijn rug NA mijn test/deca. Ik dacht dat zal wel een bijwerking omdat de AAS nog doorwerken en mijn hormoonhuishouding nog moest herstellen maar we zijn nu al 9 maanden verder en heb het nog steeds?!

Ah echt! Oke ben benieuwd bro. Nee ik leng het ook flink aan met water.

Terug
Naar boven