MuscleMeat

Test-e & Mast-e kuurvoorstel

Bezoekers in dit topic

Hey guys, trainen gaat wel weer goed! Eten ook.

Ik eet nu:

direct na opstaan
- 500ml water
- 1 citroen
- 400mg Alpha Lipoic Acid + 400mcg Chroom Picolinaat

meal 1
- 100 gram havermout
- theelepel kaneel
- 35 gram whey isolaat
- 200 gram ei-eiwit
- 1 heel ei

meal 2
- 150 gram kipfilet
- 100 gram basmati rijst
- 100 gram sperziebonen

meal 3
- 150 gram kipfilet
- 100 gram basmati rijst
- 100 gram sperziebonen

meal 4
- 200 gram zoete aardappel
- 150 gram zalm
- 75 gram groene asperges

meal 5
- 200 gram ei-eiwit
- 1 heel ei
- beetje ketchup
- 30 gram walnoten

Elke maaltijd wordt gebakken met olijfolie.

preworkout:
- shake van Beta Alanine, Citrulline Malaat en cafeïne

postworkout:
- 40 gram whey isolaat
- 5 gram creatine
- 400mg Alpha Lipoic Acid + 400mcg Chroom Picolinaat

Dit is onderhoud voor mij.
 
Ben je weer een beetje op gewicht enz?
 
Ben je weer een beetje op gewicht enz?
Zit op een krappe 100,5kg nu. De gains van mijn cycle vorig jaar heb ik lang vast kunnen houden (althans een aantal kg daarvan) maar sinds ik ziek ben geweest lijken ze echt definitief verdwenen. Ik wil heel rustig aan de kcal opvoeren, wil echt zo min mogelijk vet aanzetten.
 
Zit op een krappe 100,5kg nu. De gains van mijn cycle vorig jaar heb ik lang vast kunnen houden (althans een aantal kg daarvan) maar sinds ik ziek ben geweest lijken ze echt definitief verdwenen. Ik wil heel rustig aan de kcal opvoeren, wil echt zo min mogelijk vet aanzetten.
Dat is best demotiverend. Komt wel goed man, erop en erover
 
Dat is best demotiverend. Komt wel goed man, erop en erover
Dat is het soms ook wel.. maarja komt goed, ben tevreden met mn looks nu en we bouwen langzaam weer op. Precies bro
 
Zit op een krappe 100,5kg nu. De gains van mijn cycle vorig jaar heb ik lang vast kunnen houden (althans een aantal kg daarvan) maar sinds ik ziek ben geweest lijken ze echt definitief verdwenen. Ik wil heel rustig aan de kcal opvoeren, wil echt zo min mogelijk vet aanzetten.
Tja dat zat er dik in. Klote man, maar gelukkig mag je over een paar weken weer knallen en dan zit het er zo weer op.
 
Tja dat zat er dik in. Klote man, maar gelukkig mag je over een paar weken weer knallen en dan zit het er zo weer op.
Ik begrijp dat soms niet, waarom zo lang wel vast kunnen houden maar na ziekte verdwenen.

Yes precies maat, gas erop. Planning is nu wel in januari, voel me goed. Even genieten tijdens de feestdagen want daarna is het echt klaar voor heel 2019, dan is het weer ouderwets. Max 1 cheatmeal per week.

Doe normaal ook niet aan cheatDAYS, alleen aan cheatmeals. Heb me wel laten gaan afgelopen weken maar voelt ook wel goed om me als m'n medemens te gedragen:o
 
Ik begrijp dat soms niet, waarom zo lang wel vast kunnen houden maar na ziekte verdwenen.

Yes precies maat, gas erop. Planning is nu wel in januari, voel me goed. Even genieten tijdens de feestdagen want daarna is het echt klaar voor heel 2019, dan is het weer ouderwets. Max 1 cheatmeal per week.

Doe normaal ook niet aan cheatDAYS, alleen aan cheatmeals. Heb me wel laten gaan afgelopen weken maar voelt ook wel goed om me als m'n medemens te gedragen:o

Als ik mocht gokken zou ik zeggen dat je lichaam in ziekte. Overleving drang krijgt en dan is al die overtollige spier massa alleen maar kut. Dat samen met een verhoogt cortisol is massa verlies
 
Ik begrijp dat soms niet, waarom zo lang wel vast kunnen houden maar na ziekte verdwenen.

Yes precies maat, gas erop. Planning is nu wel in januari, voel me goed. Even genieten tijdens de feestdagen want daarna is het echt klaar voor heel 2019, dan is het weer ouderwets. Max 1 cheatmeal per week.

Doe normaal ook niet aan cheatDAYS, alleen aan cheatmeals. Heb me wel laten gaan afgelopen weken maar voelt ook wel goed om me als m'n medemens te gedragen:o
Komt natuurlijk doordat al die massa boven je natuurlijke limiet zit. Tja dat blijft het vervelende van kuren. Of eigenlijk het vervelende van off gaan.

Beetje leven kan geen kwaad man!
 
Als ik mocht gokken zou ik zeggen dat je lichaam in ziekte. Overleving drang krijgt en dan is al die overtollige spier massa alleen maar kut. Dat samen met een verhoogt cortisol is massa verlies
Jep. Als natty pak je de verloren massa binnen een paar weken wel weer terug, maar als je enhanced bent dan heb je helaas roids nodig om het weer terug te krijgen.
 
Back
Naar boven