Fitness Seller

Test-e & Mast-e kuurvoorstel

Bezoekers in dit topic

Hahaha dankje:p Heb over het algemeen ook een gave huid echter heb echt vaak last van mega grote puisten op mijn rug. Zijn er maar 2 tot 3 maar echt loeigroot, is de ene weg en komt de andere weer opzetten. Wat ik overigens echt niet snap: ik kreeg die puisten op mijn rug NA mijn test/deca. Ik dacht dat zal wel een bijwerking omdat de AAS nog doorwerken en mijn hormoonhuishouding nog moest herstellen maar we zijn nu al 9 maanden verder en heb het nog steeds?!

Ah echt! Oke ben benieuwd bro. Nee ik leng het ook flink aan met water.
 
Nou een aantal dagen appelazijn op en zoals Jeff Done ook zei, vooral darmen zijn wat rustiger. Ze voelen heel 'licht' aan. Op vet/suikerspiegel kan ik nog niet zeggen wat het doet
 
Nou een aantal dagen appelazijn op en zoals Jeff Done ook zei, vooral darmen zijn wat rustiger. Ze voelen heel 'licht' aan. Op vet/suikerspiegel kan ik nog niet zeggen wat het doet

Dat was bij ook het eerste wat mij opviel. Minder last van winderigheid en vertering lijkt beter, vooral bij carb meals.
Bloedsuikerspiegel was vooral iets lager in ochtend op nuchtere maag. Je kan zelf zo’n bloedsuikerspiegel meter kopen en testen. Ik heb het ook getest bij carb maaltijden, maar daar zag ik geen verschil.
 
Dat was bij ook het eerste wat mij opviel. Minder last van winderigheid en vertering lijkt beter, vooral bij carb meals.
Bloedsuikerspiegel was vooral iets lager in ochtend op nuchtere maag. Je kan zelf zo’n bloedsuikerspiegel meter kopen en testen. Ik heb het ook getest bij carb maaltijden, maar daar zag ik geen verschil.
Ja precies wat je zegt! Aah oke ja dan geloof ik dat wel, dan laat ik die test zitten. En buiten dat is het gewoon gezond, dat doet een mens altijd goed :P dit is buiten 40 gram whey s'morgens om het enige 'supplement' dat ik pak.
 
Kan nu wel concluderen dat het voor mijn darmen goed is. Heb minder last van mijn darmen na mijn enige wekelijkse cheatmeal op zondagavond, heb ik normaal altijd flink last van. Moet op hele andere tijden naar de wc.

Qua bloedsuikerspiegel merk ik het ook. Ben echt een suikerfreak, heb totaal geen moeite met vet eten missen, geef mij maar snoep/koek (een zak snoep en pak koeken is ook mn cheatmeal:o). Heb de appelazijn vandaag niet gepakt en had echt een veel hogere craving naar zoetigheid. En kan niet zeggen dat het placebo is, heb het namelijk niet gepakt omdat ik het niet bij me had en eigenlijk niet overna heb gedacht, het viel me op dat ik enorme trek had in zoetigheid smiddags.
 
Throwback naar afgelopen winter. Beetje verrotte pose maar was tevreden over de size

20180912_183608.jpg
 
Hoe neem jij die appelazijn? Heb ‘t vandaag voor de 1e keer gehad, maar gadverdamme wat een smerig spul haha.
 
Hoe neem jij die appelazijn? Heb ‘t vandaag voor de 1e keer gehad, maar gadverdamme wat een smerig spul haha.

Mengen met genoeg water. Wordt sowieso aangeraden omdat het rotzooi is voor je tanden helaas. Lekker wordt het er alsnog niet van haha. Ik meng het 's morgens met m'n Whey en greens, fruits en veggies shake en 's avonds met een halve liter water.
 
Mengen met genoeg water. Wordt sowieso aangeraden omdat het rotzooi is voor je tanden helaas. Lekker wordt het er alsnog niet van haha. Ik meng het 's morgens met m'n Whey en greens, fruits en veggies shake en 's avonds met een halve liter water.

Thanks, ga ‘t morgen proberen met fruits en veggies.
 
Hoe neem jij die appelazijn? Heb ‘t vandaag voor de 1e keer gehad, maar gadverdamme wat een smerig spul haha.
Ik gewoon met water zodat het net 1 grote slok is. Boeie dat het vies is, je pakt het niet voor de smaak maar voor de functie. Daarna normaal glas water er achteraan en klaar.
 
Ik ga mijn kuur misschien verzetten vanwege gyno.

Zit hier al wel ff mee en denk telkens, laat het nog wel een keer weghalen maar irriteer me er zo aan dat ik nu een afspraak heb gemaakt bij de dokter. Ga kijken of ik het via mijn dokter kan doen zodat het me niks kost, indien niet mogelijk laat ik het in België doen.

Vind het gewoon een hele stap om me daar aan te laten behandelen maar als ik dit heb gedaan gaat me dit zo opluchten.
 
Ik gewoon met water zodat het net 1 grote slok is. Boeie dat het vies is, je pakt het niet voor de smaak maar voor de functie. Daarna normaal glas water er achteraan en klaar.

Een paar soeplepels dan? Of hoeveel net?
 
Ik flikker er nou standaard 2 over mijn salade. Heeft het dan nut als ik het nog met water neem?
 
Geloof niet dat het meerwaarde heeft, hoe je het binnen krijgt maakt geen verschil lijkt me :p
 
als je er psygisch onder lijdt zou het vergoed worden je zult t wel goed moeten beargumenteren, maar de vraag is dan of de chirurg in kwestie wel kwaliteit gaat afleveren waar je op hoopt...
want je kunt niet zelf de chirurg uitkiezen of wel?

maar als t eenmaal weg is gehaald kan het dan als nog een keer terug komen?

Ik ga mijn kuur misschien verzetten vanwege gyno.

Zit hier al wel ff mee en denk telkens, laat het nog wel een keer weghalen maar irriteer me er zo aan dat ik nu een afspraak heb gemaakt bij de dokter. Ga kijken of ik het via mijn dokter kan doen zodat het me niks kost, indien niet mogelijk laat ik het in België doen.

Vind het gewoon een hele stap om me daar aan te laten behandelen maar als ik dit heb gedaan gaat me dit zo opluchten.
 
1 eetlepel op glas water is genoeg.
Geloof niet dat het meerwaarde heeft, hoe je het binnen krijgt maakt geen verschil lijkt me :p
1 of 2, maakt niet zoveel uit.

Nja je kunt het het beste pakken vóór je maaltijd is mij verteld. Denk niet dat het veel zal uitmaken.

Ik merk wel dat mijn darmen een stuk rustiger zijn, ik schijt op hele andere moment van de dag in vergelijk met toen ik het niet pakte.
 
als je er psygisch onder lijdt zou het vergoed worden je zult t wel goed moeten beargumenteren, maar de vraag is dan of de chirurg in kwestie wel kwaliteit gaat afleveren waar je op hoopt...
want je kunt niet zelf de chirurg uitkiezen of wel?

maar als t eenmaal weg is gehaald kan het dan als nog een keer terug komen?
Ik vind dat ik er psychisch onder lijdt:o

Ben verzekerd bij Interpolis, daar zeggen ze dat het vergoed wordt wanneer;

De vergoeding is voor mannen die voldoen aan deze 4 voorwaarden
  • u heeft langer dan 12 maanden last van borstvorming - heb ik
  • uw BMI is lager dan 30 - is lager dan 30
  • u heeft ernstige pijnklachten door borstvorming - heb ik niet maar als ik naar de dokter ga toevallig wel
  • u vindt dat u duidelijk vrouwelijke borsten heeft - het is minimaal maar wel in de mate dat het mij hindert
Of het bij mij vergoed wordt op basis van deze punten betwijfel ik, als ik bij de dokter binnenloop weet hij meteen dat ik AAS gebruik. Maar kan het proberen.

Wat je zegt over kwaliteit waar ik op hoop is ook een puntje. Echter wordt het door een plastisch chirurg gedaan dus zal wel goed zijn. En mocht ik twijfelen bespreek ik dit
 
Back
Naar boven