Gainertje123
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 722
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik denk dat ik de fotos per ongeluk verwijderd heb wilde het bericht bewerken maar hier zijn de fotos alsnog .
Dankjewel man 😁!
hoe ga je trainen tijdens recovery?Dankjewel , ben er zelf ook erg tevreden mee . Nu nog een week knallen en dan kijken hoe het herstel zal verlopen .
Net iets boven onderhoud zitten qua kcal+-200hoe ga je trainen tijdens recovery?
wat is je strategie.
Ik ga liever voor harde feiten dan het suggereren. De enige hoop voor een snel herstel blijft HCG tijdens het ON zijn.die kennen we maar als het hem een fijne gevoel geeft en dat de suggestie is gewekt dat de nakuur voor sneller herstel zorgt dan zou ik zeggen ga ervoor.
Is er nergens een lijst met welke merken zijn getest en wat erin zat? Wel zo handig als ze dat zouden delen.Ik ga liever voor harde feiten dan het suggereren. De enige hoop voor een snel herstel blijft HCG tijdens het ON zijn.
Weet niet of dat gepubliceerd wordt maar volgens het bericht wat ik heb gepost komt er een uitgebreide versie van de studie uit. De studie is vrij uniek te noemen.Is er nergens een lijst met welke merken zijn getest en wat erin zat? Wel zo handig als ze dat zouden delen.
Ben benieuwd, zeker uniek idd. Alleen al om het feit dat mensen hun eigen gear mochten gebruiken.Weet niet of dat gepubliceerd wordt maar volgens het bericht wat ik heb gepost komt er een uitgebreide versie van de studie uit. De studie is vrij uniek te noemen.
Ja dat is wel wat vreemd maar denk dat er geen andere optie was.Ben benieuwd, zeker uniek idd. Alleen al om het feit dat mensen hun eigen gear mochten gebruiken.
De resultaten van clomiphene zijn wel erg twijfelachtig, bij de een doet het wel wat, bij de ander niets, en als het wat doet soms zelfs ten nadele. Plus duurt het veel te lang voordat clomid pas echt zijn werk gaat doen, langer dan een PCT. Er komt meer bij kijken voor een sneller herstel dan enkel stimulatie van het LH en FSH hormoon, het hele systeem is meer ingewikkeld. Geloof dat @Galen dat ook al eens heeft gezegt.Maar vindt het best moeilijk wat ik nu moet aannemen, heb dan bijvoorbeeld zat onderzoeken zitten kijken naar clomid en die brengen dan weer andere resultaten naar buiten. En ik denk toch dat ik het zelf ga onderzoeken aan de hand van resultaten , zo kan ik in de toekomst zelf zien of het klopt dat pct geen meerwaarde hebben.
www.medicalnewstoday.com