AndroidHealthClinic

Test e /primo of test e / anavar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dankjewel , ben er zelf ook erg tevreden mee . Nu nog een week knallen en dan kijken hoe het herstel zal verlopen .
 
Dankjewel , ben er zelf ook erg tevreden mee . Nu nog een week knallen en dan kijken hoe het herstel zal verlopen .
hoe ga je trainen tijdens recovery?

wat is je strategie.
 
hoe ga je trainen tijdens recovery?

wat is je strategie.
Net iets boven onderhoud zitten qua kcal+-200
Extra dag rustdag ingelast. En tijdens trainen meer op 6 herhalingen bijvoorbeeld ipv 12, en natuurlijk iets minder lang trainen.
 
ik ga morgen beginnen aan de nakuur , heb zowel nolva als clomid liggen .
na veel onderzoek gedaan te hebben, kwam ik tot de conclusie dat nolva beter werkt als anti-oestrogeen en clomid effectiever werkt op de aanmaak van het eigen testosteron.
eigenlijk zou ik 4 weken lang 25mg clomid nemen maar twijfel toch om hier misschien 10mg nolva dagelijks bij te nemen voor 4 weken.
Dus dan zou de nakuur er als volgt uitzien :
25mg clomid e/d voor 4 weken
10mg nolva e/d voor 4 weken

de reden waarom ik dit in me hoofd heb is dat ze beide toch net iets krachtiger zijn op verschillende vlakken. Ook blijkt vaak dat 25mg clomid al bijna maximaal werkt en dat teveel nolvadex ook gezien kan worden als overkill voor het oestrogeen.

kan iemand me iets vertellen over deze pct uit eigen ervaring of kan ik beter voor een serm gaan ?
 
ik vind het wel een oke idee 10mg nolva erbij kan weinig kwaad voor korte periode en 25mg clomid is vrij weining.
 
die kennen we maar als het hem een fijne gevoel geeft en dat de suggestie is gewekt dat de nakuur voor sneller herstel zorgt dan zou ik zeggen ga ervoor.
 
die kennen we maar als het hem een fijne gevoel geeft en dat de suggestie is gewekt dat de nakuur voor sneller herstel zorgt dan zou ik zeggen ga ervoor.
Ik ga liever voor harde feiten dan het suggereren. De enige hoop voor een snel herstel blijft HCG tijdens het ON zijn.
 
Ik ga liever voor harde feiten dan het suggereren. De enige hoop voor een snel herstel blijft HCG tijdens het ON zijn.
Is er nergens een lijst met welke merken zijn getest en wat erin zat? Wel zo handig als ze dat zouden delen.
 
Is er nergens een lijst met welke merken zijn getest en wat erin zat? Wel zo handig als ze dat zouden delen.
Weet niet of dat gepubliceerd wordt maar volgens het bericht wat ik heb gepost komt er een uitgebreide versie van de studie uit. De studie is vrij uniek te noemen.
 
Weet niet of dat gepubliceerd wordt maar volgens het bericht wat ik heb gepost komt er een uitgebreide versie van de studie uit. De studie is vrij uniek te noemen.
Ben benieuwd, zeker uniek idd. Alleen al om het feit dat mensen hun eigen gear mochten gebruiken.
 
Ben benieuwd, zeker uniek idd. Alleen al om het feit dat mensen hun eigen gear mochten gebruiken.
Ja dat is wel wat vreemd maar denk dat er geen andere optie was.
 
Ze hebben in die studie een mengelmoes van AAS gebruikers genomen.
 
Maar vindt het best moeilijk wat ik nu moet aannemen, heb dan bijvoorbeeld zat onderzoeken zitten kijken naar clomid en die brengen dan weer andere resultaten naar buiten. En ik denk toch dat ik het zelf ga onderzoeken aan de hand van resultaten , zo kan ik in de toekomst zelf zien of het klopt dat pct geen meerwaarde hebben.
De resultaten van clomiphene zijn wel erg twijfelachtig, bij de een doet het wel wat, bij de ander niets, en als het wat doet soms zelfs ten nadele. Plus duurt het veel te lang voordat clomid pas echt zijn werk gaat doen, langer dan een PCT. Er komt meer bij kijken voor een sneller herstel dan enkel stimulatie van het LH en FSH hormoon, het hele systeem is meer ingewikkeld. Geloof dat Galen dat ook al eens heeft gezegt.

In males, clomiphene citrate increases levels of luteinizing hormone (LH) and follicle-stimulating hormone (FSH). These hormones are important for fertility and are present in both males and females.
LH encourages the release of testosterone in males. FSH is important in the first stage of sperm production, or spermatogenesis.
Increasing the level of these hormones in the body can lead to an increase in testosterone and the creation of more sperm. However, hormone interactions are complex, and there is not currently enough research to know whether boosting LH and FSH has a direct impact on male fertility. Taking clomiphene citrate may work for some males and not others.
According to one 2015 review, there have been mixed results from clinical studies testing the effectiveness of taking clomiphene citrate for male infertility.
The drug may improve sperm motility for some males. Motility refers to how well sperm move through the female reproductive system to fertilize an egg.
However, using clomiphene citrate may reduce total sperm count in some males. This reduction may relate to dosage of the medication.
Because the FDA have not approved clomiphene citrate for treating infertility in males, there is no agreement on the best dosage. For this reason, doctors need to rely on their own judgment when prescribing this drug.
However, studies suggest a dosage of anywhere between 12.5 and 400 milligrams (mg) per day. A small meta-analysis including three studies found that a daily dose of 50 mg may improve fertility.
There is also no agreed length of time for how long a male should take this medication.
Researchers need to carry out more studies to determine whether clomiphene citrate is effective for treating male infertility, which types of male infertility it might treat, and what the ideal dosage may be.

 
Die onderzoeken zijn niet gedaan met mannen die hypogonadisme hebben ten gevolge van AAS-gebruik. Dat is een wezenlijk verschil.
 
Zoals ik het beschrijf in mijn boek:

1599771063416.png
 
Back
Naar boven