XXL Nutrition

Test e /primo of test e / anavar

Bezoekers in dit topic

Ik zie dat je veel van anderen hoort maar hebben die wel gelijk?
Vele jaren geleden en dan praat ik over 10/20 jaar terug werd er op forums geadviseerd om met groen (0.8) op te trekken en tevens mee te injecteren. (glutes)
Dat is echt van het stenen tijdperk! Waarom? Omdat het niet nodig is.
Je wilt littekenweefsel minimaliseren aangezien er aardig wat geprikt gaat worden wanneer je besluit te gaan kuren. Van de domme om dan dikke naalden te gaan gebruiken. Met de zwarte (0.7) en zelfs de blauwe (0.6) kun je ook uit de voeten. Echter de blauwe enkel met 2 of 3ml spuiten, grotere spuiten gaat moeilijkheden opleveren met drukken. Ik praat nu enkel maar over de kont als spot en over de dikte van naalden.
Het hangt van je VP af in hoeverre je kortere naalden kunt gebruiken. Als je kijkt naar vntl zijn VP, hij kan zelfs met slin lengtes in zijn glutes zetten, althans dat beweert hij en ik geloof hem wel eerlijk gezegt. Dus over de lengte van naalden kan ook nog geredetwist worden om toch die littekenweefsel maar zo klein mogelijk te houden.
Glutes zijn niet het minst risicoloos. Weet je dat voor het injecteren in je kont nog steeds aspireren wordt geadviseerd? Dat is de enige injectie spot waar dat advies nog geldt, in alle andere spots kun je direct je goedje drukken. Dat komt omdat er door de glutes een hele belangrijke hoofdader loopt, daar wil jij niet in prikken. Maar goed, houd jij je aan het juiste vierkantje op je reet dan gaat het goed komen. Maar het risico bestaat wel.
De glutes zou ik persoonlijk enkel maar gebruiken als plek wanneer ik grote hoeveelheden in 1 keer wil zetten, maar dan nog is het altijd mogelijk om met 1 injectie meer dezelfde hoeveelheid op een andere plek in te spuiten.
De kont is de enigste plek waar men normaal gesproken de langste naalden gebruikt, bij elke andere plek gebruik je kortere. Maw zul je in je reet veel veel schade wat betreft littekenweefsel aanrichten.
Ikzelf vind glutes onhandig, dat draaien naar je bil toe, en ik heb 2 handen nodig om grotere hoeveelheden te zetten daar je grotere spuiten gebruikt. Ik neem mijn petje af voor diegene die het met 1 hand kan.
Ik ben het wel eens met je over het injecteren in je benen. Hoor veel gejank van leden daarover.
Schouders vind ikzelf de beste plek. Je kunt met slin spuitjes werken waardoor je pas echt littekenweefsel minimaliseert en het is zo gemakkelijk te doen, totaal geen pijn met zetten of naweeën.
Met slin spuitjes kun je 1ml zetten, maar we hebben enige tijd geleden al aardig wat informatie vergaard over oplossingen om meer dan 1ml met zeer kleine naalden te zetten. Weet helaas niet meer welk topic dat was lol.
Groene naalden voor in je kont is absoluut stenen tijdperk!
Gebruik je dezelfde slin naald voor optrekken en zetten of gebruik je dan een nieuwe naald?
 
Gebruik je dezelfde slin naald voor optrekken en zetten of gebruik je dan een nieuwe naald?
Vial en spot desinfecteren, optrekken in spuitje en meteen zetten. Je hoeft niet te aspireren.
 
Vial en spot desinfecteren, optrekken in spuitje en meteen zetten. Je hoeft niet te aspireren.
Geen botte naald oid?

TS zette 1 ml per week, zou bijvoorbeeld Maandag 0,5ml linkerschouders, donderdag 0,5 ml rechterschouder een optie zijn?
 
Geen botte naald oid?

TS zette 1 ml per week, zou bijvoorbeeld Maandag 0,5ml linkerschouders, donderdag 0,5 ml rechterschouder een optie zijn?
Maandag ochtend en donderdag in de avond zetten. 0,5ml 2 maal per week in schouders is een zeer goed idee 👍
Geen botte naald.
 
Maandag ochtend en donderdag in de avond zetten. 0,5ml 2 maal per week in schouders is een zeer goed idee 👍
Geen botte naald.
je naald is dus wel degelijk een heel stuk botter als je er al een keer mee door het rubber van een vial prikt, dit verschil is goed voelbaar.
2771C59D-FDB5-46D5-AA0D-9CE232C3F6D2.png
 
je naald is dus wel degelijk een heel stuk botter als je er al een keer mee door het rubber van een vial prikt, dit verschil is goed voelbaar.
Bekijk bijlage 506490

Het is dus een optie om een 1ml injectiespuit te halen, optreknaald 21G en 0,5*16mm injectienaald voor schouder injecties? Dan gebruik je gewoon voor optrekken en zetten aparte naalden. opgelost? Snuff-Sann
 
Het is dus een optie om een 1ml injectiespuit te halen, optreknaald 21G en 0,5*16mm injectienaald voor schouder injecties? Dan gebruik je gewoon voor optrekken en zetten aparte naalden. opgelost? Snuff-Sann
Yes, of slinpin backloaden (of er niet mee inzitten dat het ietsjes meer pijn doet)
 
Met een Normale spuit een hoeveelheid roids optrekken op de normale manier, plunger uit de slinpin trekken, slinpin langs achter vullen met de normale spuit, plunger er voorzichtig terug induwen. Is een klein beetje oefenen om de lucht er uit te krijgen zonder een beetje olie te verspillen, maar imo wel de fijnste manier voor kleine hoeveelheden.
 
Met al het respect naar Snuff-Sann
maar persoonlijk neem ik zijn advies niet al te serieus.
(als het over kuren gaat)

[/QUOTE]
Ik heb het zelf gedaan en ken ook vele anderen die het zo doen. Het is gewoon te doen. Bespaard tijd, moeite en geld
 
Ik heb het zelf gedaan en ken ook vele anderen die het zo doen. Het is gewoon te doen. Bespaard tijd, moeite en geld

Maar je gebruikt dan wel weer een botte naald.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het zelf gedaan en ken ook vele anderen die het zo doen. Het is gewoon te doen. Bespaard tijd, moeite en geld
Maar je gebruikt dan wel weer een botte naald.
[/QUOTE]
Absoluut niet! Heb je het zelf weleens gedaan dan?
 
Absoluut niet! Heb je het zelf weleens gedaan dan?

[/QUOTE]
Ja, dat post ik, en ik post er een foto bij die mijn uitleg duidelijk maakt. Wat heb je meer nodig om het te begrijpen?
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven