AndroidHealthClinic

Test e /primo of test e / anavar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dat is een hele mooie vooruitgang man, proficiat! 8kg is erg netjes en omdat je met een laag VP gestart bent zie je de progressie op een zeer goede manier. De hamvraag is nu, hoeveel ga je ervan overhouden. In ieder geval klasse man!
Jaa ik ben zeker ook benieuwd hoeveel ik ervan ga over houden . Heb ook best veel zin om dalijk te gaan beginnen met de pct , puur omdat ik alles uit de kast wil halen om zo veel mogelijk over te houden( wat mogelijk is natuurlijk). Ik ben al meer dan tevreden met 5kg, ik reken op een 4,5kg. En bedankt voor je compliment !
 
Thanks, Ik at elke dag rond de 3700kcal . Mijn doel was om
Zo min mogelijk vet en vocht aan te komen dus heb die 3700 zo clean mogelijk ingedeeld.
70 gram vet
300 gram eiwit
De rest koolhydraten.
Heb je goed gedaan met zo min mogelijk vet aan komen. Echt nice resultaat
 
:roflol: wat een kansloos figuur ben jij. Ik adviseer nergens niet desinfecteren leer lezen pannekoek.



Ik adviseer ook nergens om met een slin pen in je glute te zetten, ik zeg ik kan dat.

Misschien zou je eens moeten blowen. Je staat ook meteen op negeer doei kneusje

Ik zet of met een slin pin of een 25G/26G 5/8" naald. Tenzij je vetpercentage super hoog is moet dat geen probleem zijn.
 
Jaa ik ben zeker ook benieuwd hoeveel ik ervan ga over houden . Heb ook best veel zin om dalijk te gaan beginnen met de pct , puur omdat ik alles uit de kast wil halen om zo veel mogelijk over te houden( wat mogelijk is natuurlijk). Ik ben al meer dan tevreden met 5kg, ik reken op een 4,5kg. En bedankt voor je compliment !
Wat is je cycle uiteindelijk geworden?
 
Wat is je cycle uiteindelijk geworden?
Eigenlijk zou het blijven bij de
1/8 test e 250mg per week
3/8 anavar 40mg per dag
Uiteindelijk had ik nog 4ml test over en ben ik 2 weken doorgegaan op 500mg per week in de laatste 2 weken .
 
Eigenlijk zou het blijven bij de
1/8 test e 250mg per week
3/8 anavar 40mg per dag
Uiteindelijk had ik nog 4ml test over en ben ik 2 weken doorgegaan op 500mg per week in de laatste 2 weken .
Lekker man, je hebt wel aanleg dan. Mijn tip voor de volgende kuren: geen gekke doseringen of compounds erbij doen. Gewoon 500mg test 10 a 12 weken en weer var erbij. Melk dat uit, want je gaat al lekker op relatief lage doseringen.

Ohja en qua naalden enzo, 25G 5/8" of 1 inch kan je voor elke spot gebruiken. Met een slin pin kan je ook je borst injecteren is letterlijk pijnloos (ff googlen waar precies). Ventroglutes kan je met 25G doen, lats kan je ook met 25G doen. Wissel je injectie spots zo vaak als mogelijk.
 
Laatst bewerkt:
Lekker man, je hebt wel aanleg dan. Mijn tip voor de volgende kuren: geen gekke doseringen of compounds erbij doen. Gewoon 500mg test 10 a 12 weken en weer var erbij. Melk dat uit, want je gaat al lekker op relatief lage doseringen.

Ohja en qua naalden, 25G 5/8" of 1 inch kan je voor elke spot gebruiken.
Dankjewel voor je tip , ben van plan een maand of 4 off te gaan en dan inderdaad te beginnen met 12 weken test e 500mg en de laatste 6 weken of anavar of winstrol . Mag ik vragen wat jij meestal gebruikt in de pct ?
 
Ik zal jullie nog op de hoogte houden hoe het herstel is gegaan en als ik een nieuwe kuur ga beginnen in de toekomst zal ik deze intensief bijhouden door middel van een kuurlog.
 
Dankjewel voor je tip , ben van plan een maand of 4 off te gaan en dan inderdaad te beginnen met 12 weken test e 500mg en de laatste 6 weken of anavar of winstrol . Mag ik vragen wat jij meestal gebruikt in de pct ?
Nolvadex 5 weken (ik doe het persoonlijk een week langer)

Support supplementen:
Ashwagandha (goede testbooster),
L-tyrosine (goed voor dopamine support),
Citrulline malaat
Acetyl L-Carnitine
TMG

Zo kwam ik mijn PCTS altijd wel prima door.
 
Ik zet of met een slin pin of een 25G/26G 5/8" naald. Tenzij je vetpercentage super hoog is moet dat geen probleem zijn.
Leuk dat je dat bericht er ff bij gehaald heb lol, heb van m'n 16e tot aan mijn 37e geblowd, altijd stoned enkel niet op het werk. Sta volgens mij nu wel op betere voet met vntl.
 
Leuk dat je dat bericht er ff bij gehaald heb lol, heb van m'n 16e tot aan mijn 37e geblowd, altijd stoned enkel niet op het werk. Sta volgens mij nu wel op betere voet met vntl.
Haha oke gelukkig.
 
Geen foto’s?
 
mooi resultaat! dat zei ik toch allang.
 
Back
Naar boven