XXL Nutrition

Test e /primo of test e / anavar

Ik heb daar ook nog nooit van gehoord.
Lijkt me wel makkelijker omdat het meer aan de zijkant zit.
Waarom hoor je hier zo weinig over?

• Topic Starter Topic Starter
  • Like
Waarderingen: GJX
Nog nooit van gehoord, lijkt me inderdaad makkelijker dan de glute zelf. Om af te wisselen lijkt het me wel handig. Dankjewel voor de tip
Persoonlijk prik ik om de dag want door primo aardig wat mls zoals je zei. Kleine hoeveelheden qua ml met slin pins of 5/8 27G naalden en dan roteer ik tussen borst, lats, glutes, quads en ventroglutes. Kan gewoon als je weinig vet hebt.

Borst is wel een van mijn favoriete plekken geworden.

Persoonlijk prik ik om de dag want door primo aardig wat mls zoals je zei. Kleine hoeveelheden qua ml met slin pins of 5/8 27G naalden en dan roteer ik tussen borst, lats, glutes, quads en ventroglutes. Kan gewoon als je weinig vet hebt.

Borst is wel een van mijn favoriete plekken geworden.
En waarom borst als ik vragen mag, Omdat je er gewoon makkelijk bij komt ofwat?

en ja gelukkig valt het nog enigszins mee 2,3ml 2x in de week valt nog wel te overzien. Maar voor in de toekomst zou ik hier en daar nog wel andere spots kunnen gebruiken. Heb tot nu toe alleen nog maar met de groene in de gluten gewerkt maar dat ga ik niet meer doen 😂.

En waarom borst als ik vragen mag, Omdat je er gewoon makkelijk bij komt ofwat?

en ja gelukkig valt het nog enigszins mee 2,3ml 2x in de week valt nog wel te overzien. Maar voor in de toekomst zou ik hier en daar nog wel andere spots kunnen gebruiken. Heb tot nu toe alleen nog maar met de groene in de gluten gewerkt maar dat ga ik niet meer doen 😂.
Groen is gigantisch man, oranje (25G) is echt de max qua grote. Borst kan je makkelijk bij idd, weinig vet op dus je kan een slin pin gebruiken. De injectieplek is ook eenvoudig te vinden, midden van je borst op het dikste punt.

Groen is gigantisch man, oranje (25G) is echt de max qua grote. Borst kan je makkelijk bij idd, weinig vet op dus je kan een slin pin gebruiken. De injectieplek is ook eenvoudig te vinden, midden van je borst op het dikste punt.
Jaa echt fucked was die , ook dom maargoed in de toekomst doen we het niet meer. Ik denk dat ik de ventroglute en schouders eerst ga proberen , naast de glute zelf dan voor aankomende kuur.

Delts of glute. Quads zou nog makkelijker zijn maar dat is de enige plek die ik persoonlijk niet prik
Oke thanks, delts ga ik sws meepakken deze kuur. Uiteindelijk zal ik ook alles af moeten gaan , lijkt me iig wel het makkelijkst.

Niet je chest doen. Dat is echt kut

2,3ml zit erin maar wat heb ik toch een PIP. De dag maar weer beginnen met ibuprofen en hopen dat dit alleen het begin is.
hij is gezet in mijn glute met de zwarte naald.

ff doorbijten. Na een paar injecties zou die pip wel minder moeten worden / weggaan.

Terug
Naar boven