- Waardering
- 23.782
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Ow jee, komt deze toeter weer
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ow jee, komt deze toeter weer
Niks meeloper aan, 1ste kuur is het gewoon verstandiger het bij 1 stof te houden. En orals zijn over het algemeen overbodig bij een eerste kuur vanwege de eventuele hepatoxiteit, maarja een briljant geest zoals jij zult het vast wel beter weten.er zijn genoeg onderzoeken die laten zien dan test in lage dosis met anavar beter resultaten opleveren dan 500mg test only, shbg verlaging was hier de voornaamste oorzaak van.
dat jij zon meeloper bent die alleen maar andere volgt en niet zelf tot je conclusies komt aan de hand van onderzoek dat is jouw keus.
Anavar is niet hepatotoxisch.Niks meeloper aan, 1ste kuur is het gewoon verstandiger het bij 1 stof te houden. En orals zijn over het algemeen overbodig bij een eerste kuur vanwege de eventuele hepatoxiteit, maarja een briljant geest zoals jij zult het vast wel beter weten.
Nee dat is het niet, TS wil de bloat te lijf gaan door anavar te gebruiken. Daarom startte anavar pas na de 2e week. En hij zegt dat het goed verloopt dus is de gedachtegang niet verkeerd./out, Jullie gebruiken maar vanalles door elkaar als 1ste kuur
Waarom is het dan persee verstandiger om met een stof te beginnen? Anavar is over het algemeen een milde steroïd en test e is de basis . Als deze twee gecombineerd worden en je in mg even hoog zit als bij test e only . Wat maakt test e only dan beter volgens jou ? Ik heb test e in de eerste 2 weken gebruikt zonder anavar , zit nu in week 4 en begin te merken dat de anavar nu wel gewoon echt zijn werking doet , krachtgains, vochtverlies en extra scherpte in de fysiek . Ook als er gekeken wordt naar de a:e verhouding is dit naar mijn mening een betere kuur dan een test e only , en minder vochtgainsNiks meeloper aan, 1ste kuur is het gewoon verstandiger het bij 1 stof te houden. En orals zijn over het algemeen overbodig bij een eerste kuur vanwege de eventuele hepatoxiteit, maarja een briljant geest zoals jij zult het vast wel beter weten.
. En de sides zijn btw 0,0 , nergens last van op PIP na.Omdat je dan weet hoe je op test (de basis voor iedere Kuur) reageert. Over resultaten die beter of slechter zouden zijn laat ik mij niet te fel uit want in dat geval geloof ik dat de resultaten beter kunnen zijn. Mij gaat het om een basis te leggen voor je verdere kuren,Waarom is het dan persee verstandiger om met een stof te beginnen? Anavar is over het algemeen een milde steroïd en test e is de basis . Als deze twee gecombineerd worden en je in mg even hoog zit als bij test e only . Wat maakt test e only dan beter volgens jou ? Ik heb test e in de eerste 2 weken gebruikt zonder anavar , zit nu in week 4 en begin te merken dat de anavar nu wel gewoon echt zijn werking doet , krachtgains, vochtverlies en extra scherpte in de fysiek . Ook als er gekeken wordt naar de a:e verhouding is dit naar mijn mening een betere kuur dan een test e only , en minder vochtgains. En de sides zijn btw 0,0 , nergens last van op PIP na.
Dit is ook precies waarom ik voor deze optie gekozen heb, heb mijn eigen research gedaan en dan kom je tot een eigen standpunt. Kan me met name vinden in de visie van cools.er zijn genoeg onderzoeken die laten zien dan test in lage dosis met anavar beter resultaten opleveren dan 500mg test only, shbg verlaging was hier de voornaamste oorzaak van.
dat jij zon meeloper bent die alleen maar andere volgt en niet zelf tot je conclusies komt aan de hand van onderzoek dat is jouw keus.
Ik snap je punt , maar ik zal persoonlijk nooit test only gebruiken. Altijd in combinatie met of primo of anavar. Skip liever zo veel mogelijk vochtgains.Omdat je dan weet hoe je op test (de basis voor iedere Kuur) reageert. Over resultaten die beter of slechter zouden zijn laat ik mij niet te fel uit want in dat geval geloof ik dat de resultaten beter kunnen zijn. Mij gaat het om een basis te leggen voor je verdere kuren,
Want vocht is slecht?Ik snap je punt , maar ik zal persoonlijk nooit test only gebruiken. Altijd in combinatie met of primo of anavar. Skip liever zo veel mogelijk vochtgains.
Want je verliest veel vocht na de kuur bij een test only , oftewel mindere kwaliteitsgains.
En omdat je dat vocht verliest zijn je gains opeens geen kwaliteits gains? Als je geen vocht wilt ga dan niet kuren oh of überhaupt in een surplus eten.Want je verliest veel vocht na de kuur bij een test only , oftewel mindere kwaliteitsgains.
Denk jij nou echt dat die 6kg alleen maar spiermassa is?Want je verliest veel vocht na de kuur bij een test only , oftewel mindere kwaliteitsgains.
Je mag al blij zijn als daar 1kg bij zit.Denk jij nou echt dat die 6kg alleen maar spiermassa is?
Dit is mijn aanpak en je hoeft het niet te volgen of te verkondigen. Doe lekker je eigen ding en ik doe mijn eigen ding. Hoef niet alles zo aan te nemen van jou omdat je al wat meer jaren in de game zit. Wil graag discussiëren want kan altijd meer leren maar weet zeker dat ik mij eigen research goed op orde heb . En wat jij er allemaal van vindt mag je ook zeker zelf weten. Ik zeg alleen dat ik graag massa aankom met zo min mogelijk vocht.En omdat je dat vocht verliest zijn je gains opeens geen kwaliteits gains? Als je geen vocht wilt ga dan niet kuren oh of überhaupt in een surplus eten.
citeer de zin waar je mij dat hoort zeggen dan , zeg alleen dat ik zo veel mogelijk vocht probeer te skippen , snap zelf ook wel dat da geen 6kg pure spiermassa is. Maar zie en weet zelf wel dat de spiermassa er lekker aan vliegtDenk jij nou echt dat die 6kg alleen maar spiermassa is?

Hoeveel spiermassa denk jij dat je nu gewonnen hebt na 4 weken 250 test e en 2 weken 40mg anavar?citeer de zin waar je mij dat hoort zeggen dan , zeg alleen dat ik zo veel mogelijk vocht probeer te skippen , snap zelf ook wel dat da geen 6kg pure spiermassa is. Maar zie en weet zelf wel dat de spiermassa er lekker aan vliegt![]()