MuscleMeat

Test e /primo of test e / anavar

Heb de eerste 2 weken alleen test gebruikt en afgelopen 2 weken anavar erbij . Maar heb wel het gevoel alsof ik sinds die anavar vocht aan het verliezen ben .

Ik kwam met 10 weken test 250 mg en week 6/10 met 30 mg anavar per dag 6 kg aan.
Uiteindelijk hield ik er 3,5 kg aan over.
Dus wat je nu ervaart kan zeker kloppen!
Succes verder mee.!

• Topic Starter Topic Starter
Ik kwam met 10 weken test 250 mg en week 6/10 met 30 mg anavar per dag 6 kg aan.
Uiteindelijk hield ik er 3,5 kg aan over.
Dus wat je nu ervaart kan zeker kloppen!
Succes verder mee.!
Dankjewel, Zal zeker lukken! Was dat trouwens je eerste kuur ?

Ja, kuren zal vochtretentie bewerkstelligen maar wie zit daar nu op te wachten? En het is niet enkel maar ongewilde massa, vocht brengt ook de nodige belemmeringen met zich mee, vocht dat rond je longen wordt opgebouwd bijvoorbeeld. Daarom anavar aan het eind van een kuur is helemaal geen slechte gedachte. Boven behoefte eten met optimalisatie van je dieet kijkende naar sodium/zout, snelle suikers, vochtafdrijvers zoals potassium etc etc kan al een hoop vocht tegengaan.

Ja, kuren zal vochtretentie bewerkstelligen maar wie zit daar nu op te wachten? En het is niet enkel maar ongewilde massa, vocht brengt ook de nodige belemmeringen met zich mee, vocht dat rond je longen wordt opgebouwd bijvoorbeeld. Daarom anavar aan het eind van een kuur is helemaal geen slechte gedachte. Boven behoefte eten met optimalisatie van je dieet kijkende naar sodium/zout, snelle suikers, vochtafdrijvers zoals potassium etc etc kan al een hoop vocht tegengaan.

Het gekke is dat wanneer gasten gaan kuren voor zoveel mogelijk (netto) massa ze vaak test en deca gebruiken waar veel oestrogeen en dus vocht bij komt kijken. Kennelijk levert dit uiteindelijk wel meer netto winst massa op dan mensen die "cut" anabolen gebruiken zoals anavar, masteron, primo etc.
Ze noemen niet voor niks test en deca massa bouwers en masteron, primo cut steroiden. (los van het vocht verhaal)

Het gekke is dat wanneer gasten gaan kuren voor zoveel mogelijk (netto) massa ze vaak test en deca gebruiken waar veel oestrogeen en dus vocht bij komt kijken. Kennelijk levert dit uiteindelijk wel meer netto winst massa op dan mensen die "cut" anabolen gebruiken zoals anavar, masteron, primo etc.
Ze noemen niet voor niks test en deca massa bouwers en masteron, primo cut steroiden. (los van het vocht verhaal)
Wat meer vocht is beter voor je gewrichten, meer kracht dus uiteindelijk meer gains. Wat meer vocht werkt alleen maar in je voordeel, excessief vocht niet.

Niks meeloper aan, 1ste kuur is het gewoon verstandiger het bij 1 stof te houden. En orals zijn over het algemeen overbodig bij een eerste kuur vanwege de eventuele hepatoxiteit, maarja een briljant geest zoals jij zult het vast wel beter weten.
hepatotoxiciteit van anavar haha ga weg met je beperkte kennis misschien na 26 weken ja

Laatst bewerkt:
we hebben het over de kuur van ts, en daarbij is geen eventuele hepatotoxiciteit op die dosering, tenzij je een serieuze leverstoornis hebt.

Laatst bewerkt:
Kleine update:
vandaag gewogen en er is 700 gram vanaf. Sinds zondag besloten toch weer wat droger te worden , ga graag weer naar de 8% . Hopelijk pak ik dan toch nog wat massa erbij. Was begonnen op 82,7 en weeg nu toch al 88 kg

ben nu in totaal 4 weken en dagen verder en er is 5,3 kg bijgekomen. Heb het gevoel dat ik na het verlagen van de kcal met name wat vocht ben verloren.

Voel me iniedergeval een stuk groter en het begint nu ook allemaal wat scherper te ogen , ben benieuwd wat de rest van de weken me zal gaan brengen.

zit nu op 3000kcal , 240gr eiwit, 80gr vet en derest wordt aangevuld met koolhydraten.

vandaag benen en schouders getraind en moet zeggen dat de anavar wel lekker zorgt voor de extra kracht . vandaag benen getraind met schouders en met squaten toch weer 140kg voor 8 reps gedaan.

Mijn doel is btw 90kg met een vp van 8% , ben benieuwd of het erin gaat zitten.

Je gaat nu cutten?

Wat mij ook een interessant licht cut kuurtje lijkt is het volgende:

Week 1-10 Test 250
Week 1-10 Primo 200
Week 6-10 Anavar 20-30 mg per dag
HCG Week 6-12 500 IU per week
Week 13-15 Nolvadex 20 mg per dag.

Terug
Naar boven