MuscleMeat

Test e /primo of test e / anavar

• Topic Starter Topic Starter
Wat mij ook een interessant licht cut kuurtje lijkt is het volgende:

Week 1-10 Test 250
Week 1-10 Primo 200
Week 6-10 Anavar 20-30 mg per dag
HCG Week 6-12 500 IU per week
Week 13-15 Nolvadex 20 mg per dag.
Lijkt me ook een mooi kuurtje , ga in mijn volgende kuur ook zeker primo gebruiken. Twijfel ook nog een beetje over winstrol in de volgende kuur , vooral om de winstrol toe te voegen in de laatste 4 weken om er lekker droog en hard uit te komen.

Wat mij ook een interessant licht cut kuurtje lijkt is het volgende:

Week 1-10 Test 250
Week 1-10 Primo 200
Week 6-10 Anavar 20-30 mg per dag
HCG Week 6-12 500 IU per week
Week 13-15 Nolvadex 20 mg per dag.
Waarom HCG pas in week 6 en slechts 500IU per week?

Lijkt me ook een mooi kuurtje , ga in mijn volgende kuur ook zeker primo gebruiken. Twijfel ook nog een beetje over winstrol in de volgende kuur , vooral om de winstrol toe te voegen in de laatste 4 weken om er lekker droog en hard uit te komen.

Tja Winstrol kan zeker, alleen persoonlijk zou ik liever voor het veiligere Anavar kiezen. Vooral voor de gewrichten.
Maar dat is een keuze.

Waarom HCG pas in week 6 en slechts 500IU per week?

Ik vind met dit licht kuurtje HCG wel van belang maar meer ook niet nodig. ik zie het nut niet om meer HCG te gebruiken. Vooral ook bij iemand die nog jong is.
Als hij nu ouder was geweest en/of zwaarder zou kuren dan had ik de HCG verdubbeld. Nu dus niet.

Ik vind met dit licht kuurtje HCG wel van belang maar meer ook niet nodig. ik zie het nut niet om meer HCG te gebruiken. Vooral ook bij iemand die nog jong is.
Als hij nu ouder was geweest en/of zwaarder zou kuren dan had ik de HCG verdubbeld. Nu dus niet.
???

Enig idee hoe onderdrukking en hCG werkt?

Waar zie jij staan dat hij 1 weekje wil gaan cutten? Hij wil ff klein weekje schredden tussendoor.
Dit?
giphy.gif

Wat een klote kuur , ga echt lekker vooruit qua gains maar heb gewoon standaard 3-4 dagen na de injectie last ervan . Kan bijna niet zitten , heb veel pijn in de billen en met werken of met trainen voel ik de pijn constant . Heb in 8 weken Ookal 2x een dikke ei gehad op mijn bil en ook deze keer weer is het raak , deze keer is het ook rood geworden . Heb koorts gemeten maar dat was in orde . Weet echt niet waar het aan ligt aangezien ik tijdens de injectie 0 last of pijn heb .

Het komt niet in je op om ergens anders te injecteren?

Wat een klote kuur , ga echt lekker vooruit qua gains maar heb gewoon standaard 3-4 dagen na de injectie last ervan . Kan bijna niet zitten , heb veel pijn in de billen en met werken of met trainen voel ik de pijn constant . Heb in 8 weken Ookal 2x een dikke ei gehad op mijn bil en ook deze keer weer is het raak , deze keer is het ook rood geworden . Heb koorts gemeten maar dat was in orde . Weet echt niet waar het aan ligt aangezien ik tijdens de injectie 0 last of pijn heb .
Wissel dan af van injectieplaats: bil, linkerbeen (quad) dan rechterbeen (quad) dan een keertje schouders,..

Wissel dan af van injectieplaats: bil, linkerbeen (quad) dan rechterbeen (quad) dan een keertje schouders,..
Ja heb nog 2 injecties te gaan alleen heb de groene naalden , zijn deze niet iets te groot voor de quads bijvoorbeeld ?

Het komt niet in je op om ergens anders te injecteren?
Wel over nagedacht alleen bil leek me toch het makkelijkst , aangezien ik niet zo heel veel injecteer deze keer . Zal volgende keren toch wel gaan afwisselen ja .

Ja heb nog 2 injecties te gaan alleen heb de groene naalden , zijn deze niet iets te groot voor de quads bijvoorbeeld ?
Groene naalden, dat is 0,7x40 of 0,8x40? Kan wel in quads maar zou ze persoonlijk er niet volledig insteken.
Volgende keer 0,6x25 halen oid. Zo'n grote naalden zijn enkel nodig om op te trekken :p

Ik had dat ook met injecteren die grote bulten met pijn :(

Met groen in kont stamt af van het stenen tijdperk.

Terug
Naar boven