Fitness Seller

Test E / Tren E / Dianabol

• Topic Starter Topic Starter
Is dit je eerste tren ervaring? Anders zou ik ff bij je supplier je tren-e gaan ruilen voor een kortere ester.

Ja dit is me eerste ervaring met Tren. Ik had ook eigenlijk Acetaat besteld maar dat kon nog niet geleverd worden.

Waarom zou een kortwerkende ester beter zijn?

Niet beter... maar als de sides je te heftig zijn (je zou niet de eerste zijn) zit die enth ester nog een hele tijd in je lichaam. Met een kortere esther kan je veel sneller stoppen.

Dus voor het eerste tren gebruik zou ik zeer zeker tren-a aanraden.

Niet beter... maar als de sides je te heftig zijn (je zou niet de eerste zijn) zit die enth ester nog een hele tijd in je lichaam. Met een kortere esther kan je veel sneller stoppen.

Dus voor het eerste tren gebruik zou ik zeer zeker tren-a aanraden.

En wat zijn de meest voorkomende sides bij tren? Wat ik vanmezelf weet ik dat sommige:

Veel uitslag krijgen
Kort ademig worden
Gyno??

Wat nog meer?

En wat zijn de meest voorkomende sides bij tren? Wat ik vanmezelf weet ik dat sommige:

Veel uitslag krijgen
Kort ademig worden
Gyno??

Wat nog meer?
Heb ik ook veel over gezeocht.
Er staat hier een interessant topic over Trenbolone acetaat dit ff in de zoekfuntie opzoeken is 6 pagina's lang.

Ik was enorm kortademig,slapeloosheid,rustelloos,zweetbuien maar dan vooral s'nachts,enorm moe vond dit wel heel lastig,2 maal Tren hoest was zeker geen pretje.
Dus wat Sava zegt opteren voor A versie indien mogelijk.

Ik was enorm kortademig,slapeloosheid,rustelloos,zweetbuien maar dan vooral s'nachts,enorm moe vond dit wel heel lastig,2 maal Tren hoest was zeker geen pretje.
Dus wat Sava zegt opteren voor A versie indien mogelijk.

Had het ook nog positieve effecten :P ?

Nee, geen mogelijkheid meer om in te ruilen helaas met A... hopen op weinig bijwerkingen!

Tren gebruiken = T4 of T3 erbij nemen tegen vermoeidheid!
Zit nu sedert zondag ook op tren e (600mg) voor 8weken met test en van de eerste injectie spot direct T4 erbij

Tren gebruiken = T4 of T3 erbij nemen tegen vermoeidheid!
Zit nu sedert zondag ook op tren e (600mg) voor 8weken met test en van de eerste injectie spot direct T4 erbij

Ik heb hier nog nooit van gehoord. Wat is dit precies voor een middel dan??

Schildklier hormonen zijn het, Tren kan deze sterk onderdrukken waardoor je lui en moe komt.

Ik had het zelfs met T3 erbij, werd na een weekje of 4-5 echt hondsmoe, pffff, was blij dat ik de tren ace kon afronden...

Wat je wordt aangeraden ivm de korte ester, heb ik een andere mening over: bij de meesten zijn de sides van de korte acethaat-ester 3x zo hevig dan bij de enanthaat-ester, dus zou ik met een gerust hart durven starten met enanthaat in jouw plaats !
Sides zijn sowieso persoonsgebonden, ik had er bijna geen last van, zelfs niet op 112,5mg tren ace EOD !

@Myjector: Welcome back bro ! Tijdje off-line geweest vanwege je ongeluk zeker ?

Thx shaq!!!

Ja ben weer de oude, heb de hele week kunnen slapen en schema'tjes maken... En een paar dagen niet kunnen n**ken met godver dubbele kamers.

Nog 7weekjes en mn aas kuur zit erop, dan ff 3mnd off wel hgh erbij zonder T4 En dan cutten in mei

Je krijgt te weinig vet binnen met dit voedingsschema.

Ik vind je te licht in VVM om anabolica te gaan gebruiken.

Je krijgt te weinig vet binnen met dit voedingsschema.

Ik vind je te licht in VVM om anabolica te gaan gebruiken.

Hoezo te weinig vet? Ik neem ook elke dag een omega 3 capsules.

En ik weet dat ik nog te licht ben, daarom kuur ik ook om aan te komen en groter te worden!

Ik ben niet van plan extra vet tot me te gaan nemen omdat ik juist geen extra vet wil aan zetten, of in iedergeval dit te beperken.

vet is idd het enige nutrient waar je vet mee aanzet ??;)

Ik ben niet van plan extra vet tot me te gaan nemen omdat ik juist geen extra vet wil aan zetten, of in iedergeval dit te beperken.

Je hebt vetten nodig bro om te groeien zonder goede vetten geen spier.
Je moet alle bouwstoffen benuttigen.
Ik eet dagelijks 100 à 120gr vet.
Volle melk, 20% kwark, noten, olijf olie, vette vis...
Van die vetten ga je echt niet aankomen in vet%

Je hebt vetten nodig bro om te groeien zonder goede vetten geen spier.
Je moet alle bouwstoffen benuttigen.
Ik eet dagelijks 100 à 120gr vet.
Volle melk, 20% kwark, noten, olijf olie, vette vis...
Van die vetten ga je echt niet aankomen in vet%

Klopt het voedingsschema wijkt ook wel een beetje af van het echte schema het is maar net hoe ik uit kom. Ik varieer wel vaak wat ik op brood doe, alleen maar kipfilet trek ik niet elke dag.

Ik eet zelf ook veel pindakaas, vette vis, en ik eet ook regelmatig noten.

Ja snap je, bij mij draait het soms ook es anders uit, vooral in het weekend.
Ga ik rap eens wokken of een pasta'tje benuttigen

Terug
Naar boven