XXL Nutrition

Test E / Tren E / Dianabol

• Topic Starter Topic Starter
Zijn jullie ook toevallig bekend met het merk******

Kan de krachttoename al wel een beetje merken!

Laatst bewerkt door een moderator:
drop eens wat pics. Heb ze nog nooit gezien. Ben benieuwd

wel in de fake sectie aub.
Hier geen labbesprekingen zoals de regels bekend zijn

Wat is de tussenstand na 1 week? Al last van sides met die tren? Ga je er nog T3/T4 bijnemen?

Ik ga zelf (januari of maart) dezelfde doen met ong. dezelfde stats als jij dus ben benieuwd naar je ervaringen..

Thx shaq!!!

Ja ben weer de oude, heb de hele week kunnen slapen en schema'tjes maken... En een paar dagen niet kunnen n**ken met godver dubbele kamers.

Nog 7weekjes en mn aas kuur zit erop, dan ff 3mnd off wel hgh erbij zonder T4 En dan cutten in mei

t4 doet niets tegen tren sides. t3 daarintegen wel. tren hindert de conversie van t4 naar t3... dus t4 toevoegen helpt niet echt

Wat is de tussenstand na 1 week? Al last van sides met die tren? Ga je er nog T3/T4 bijnemen?

Ik ga zelf (januari of maart) dezelfde doen met ong. dezelfde stats als jij dus ben benieuwd naar je ervaringen..

Mijn ervaring tot nu toe is zeer goed. De dianabol kickt lekker in, begin echt sterker en voller te worden. Heb nu 2,5 kg (vocht) erop zitten. Vandaag de 3e inject gehad weer voorledig pijnloos. Heb ook nog nergens last van gehad gelukkig.

Sides zijn:

Erg agressief
Rug onder puisten

Daar in tegen voel ik me echt heerlijk net of ik de hele wereld aan kan :D

Aankomende vrijdag zijn er bankdruk wedstrijden bij ons in de gym en hoop de 130 1x te benchen. Heb afgelopen vrijdag 125 gebencht en 127,50 had ik net niet.. deze week er ff keihard tegen aan en hopen op brute kracht vrijdag!

Om eerlijk te zijn had ik nog helemaal niet gehoord over T3 en T4.. wat is dit precies?

slecht voedingschema, te weinig vetten... en te eenzijdig.. je moet veel meer gaan eten man kuren met dit gewicht en dit voedingsschemais hopeloos

Valt toch wel mee, eerder zei hij al dat hij veel meer vetten binnenkrijgt dan in dat schemaatje staan. En die shakes+WMS zijn ook zeker 500kcal dus dan zit hij al aan de 3700 :)

Valt toch wel mee, eerder zei hij al dat hij veel meer vetten binnenkrijgt dan in dat schemaatje staan. En die shakes+WMS zijn ook zeker 500kcal dus dan zit hij al aan de 3700 :)

Precies!!

Zoals ik eerder al zei dat schema is een soort basis, ik krijg veel meer binnen dan dat daar staat!

Heb gister toch de beslissing genomen om geen 6 weken door te gaan met de dianabol. Na 4 weken stop ik ermee, anders is het "kickstart" idee ook een beetje weg. En ik ben heel erg benieuwd hoe de tren en test gaat aanslaan omdat dit ten eerste mijn 1e ervaring is met tren en ten 2e de doseringen zijn "voor mij doende" redelijk hoog (600 test 400 tren per week )

Tot nu toe gaat het echt lekker de diana is heerlijk in gekickt en ik ben echt een beest op de sportschool :cool: De eerste reacties heb ik al te horen gekregen dus ben op de goede weg!

dat voedingsschemaklopt niet, in 100g kalkoen zit maar 20 of 25g proteine,geen 40

6 sneeën brood is ongeveer 200 gram. In brood zit 8 gram eiwit per 100 gram...

De rest kun je zelf wel uitrekenen ;)

dus jij rekent het (plantaardig)eiwit uit brood enzo ook mee ?
Kan je doen maar ik zou het niet meetellen aangezien het geen volledig aminozurenprofiel heeft

Eiwit =eiwit

Over de dag gerekend kun je die plantaardige eiwitten echt wel meerekenen want hij neemt er bovendien nog eens los aminozuren bij en dan kom je echt wel aan een compleet profiel.

Terug
Naar boven