XXL Nutrition

Test E / Tren E / Dianabol

en hoe is het neliz? ...of ben je inmiddels overleden aan een verschrikkelijk trenhoest? :D

ik en ook nieuwsgierig hoe t gaat?!

NeLiZ
Novice

Verstuur Bericht
Gebruikerslijsten
Gebruiker Aantekeningen (0)
Laatste Activiteit: 20 December 2008 12:56
weet het ook niet,maar als je een dagboek bij wil houden moet ie wel wat vaker posten hierin.

overleden aan een tren hoest??

Alles weer kwijt door o&n zeker :P

• Topic Starter Topic Starter
Sorry jongens hier ben ik weer! Had problemen met me laptop heb hem 2 weken niet gebruikt..

Gelukkig ben ik niet gestikt in de trenhoest :D

Trainen gaat lekker, enorme kracht gekregen, gainen gaat lekker alleen sinds ik gestopt ben met de dianabol ben ik weer wat afgevallen ( vocht ) Met oud en nieuw flink gefeest gelukkig alleen bij drank gehouden ;)

Definitie van me lichaam is verbeterd heb er nu een kleine 4/5kg bij zitten moet zeggen dat ik dit voedingsschemaniet meer volhoud. Krijg die boterhammen echt niet meer weg :eek: Maar compenseer het met pasta's etc.

Helaas heb ik deze week een blessure aan me schouder gekregen dus het trainen was beetje matig deze week. Heb ook het idee dat me lichaam op de 1 of andere manier niet over de 85kg kan komen? Hoe kan dit?? Of is het gewoon verzadigd op 1 of andere manier??

Ik heb nog een maand te gaan ongeveer en wil hier zeker nog alles proberen uit te halen wat erin zit!

Zal vanaf nu weer vaker updaten!

Groeten

gewoon nóg meer eten lijkt me :) Misschien een weightgainer proberen?

gewoon nóg meer eten lijkt me :) Misschien een weightgainer proberen?

Kijk het nog een week aan, dan moet ik dat er maar misschien bij overwegen.

Kan het niet zijn dat ik dan juist meer vet aan ga komen dan spier? Temminste dat is mij weleens vertelt dat het veel vet aan zet..

In principe sla je alles boven je verbruik op als vet, maar als je op het moment niks aankomt zou dat betekenen dat je dus onder je verbruik zit. En dus meer moet eten anders gaat je lichaam de voedingsstoffen als brandstof gebruiken in plaats van als bouwstof. Onder invloed van AS is dat natuurlijk wel iets anders dan zou je tegelijkertijd vet kunnen verliezen en spiermassa aankomen (en dus op hetzelfde gewicht blijven), maar normaal gezien werkt het zo :)

Het is in ieder geval niet zo dat weightgainer sneller wordt opgeslagen als vet dan boterham met kalkoenfilet ofzo!

Ok bedankt! Ga aankomende week weer keihard buffelen! Vanochtend heb ik rug biceps getraind en had al minder last van me schouder gelukkig. Morgen borst trainen en niet te zwaar gaan en hoop dat ik geen steken in me schouder ga voelen.

Als ik aankomende week niet ga aangekomen ga ik aan de weight gainer..

Probeer eens complex carb gainer,zit alles in wat je nodig hebt,4scheppen en je hebt een volledige maaltijd.

serious mass van optimum nutrition 12lb voor 55 euri 1250 cals per shake zit alles in.
niet heel lekker maar werkt wel ben er 5 kg van aangekomen.
besteld bij musclezone.nl

1250 kcal per shake is onzin imo, als je ineens zoveel extra eet ga je zeker teveel vet aanzetten. tenzij je een vel over been ecto bent

En als je wil kun je van die complex carb gainer ook wel shakes maken van 1250kcal...

Terug
Naar boven