AndroidHealthClinic

Test E / Tren E / Dianabol

• Topic Starter Topic Starter
Hey gaat echt lekker nu! Dikke pomps in de sportschool ongelovelijk.. krijg het ene compliment naar de ander :D De blessure van vorige week voel ik nog wel maar ga niet nog een week rusten.. nu gewoon knallen en door de pijn heen bijten. NO PAIN NO GAIN!

Heb wel medelijden met me vriendin.. maar gelukkig is die er niet vies van ;)

Zit nu op 7kg winst.

Vanaf deze week heb ik ook een strak schema, omdat ik weer regelmaat heb. Had 3 weken vakantie en dan ga je automatisch later slapen en ook later opstaan. En de feestdagen zijn ook geen optimale dagen voor als je in de kuur zit.

Nu elke dag 7u het bed uit en direct aan de slag met flinke voeding om de 3u.

Ik hoop dat ik naar de 90kg dan is mijn doel bereikt. Nog 3 kg te gaan..

Denk dat ik die carb gainer nog maar even achter wegen laat, ik word helemaal gek van al die supplementen :eek:

gewoon je voeding op orde gozer. die shizzle heb je helemaal niet nodig. eet dan dingen die extra kcal hebben zoals noten etc

gaat lekker zo te horen :D suc6 verder ;)

tijd stil hier

ja zeker w8 ook op een update maja de kuur loopt bijna op z'n end geloof ik he..?

Ben bijna aan het einde nu.. had er wel iets meer van verwacht eigenlijk. En heb ook pech met die schouder blessure waardoor ik niet meer maximaal kon trainen.

Nu voorlopig ff naturel trainen, wil ook helemaal droog zijn voor de zomer. Gooi binnenkort me koolhydraten wat omlaag en de eiwitten omhoog. En dan in de winter weer iets nieuws proberen en flink bulken. Hopen dan op minder blessures en meer harde massa.

Met welke stacks hebben jullie de meeste voorruitgang geboekt dan?

Greetz

Zeker nog Min. 2 maanden wachten om te cutten,eerst proberen je nieuwe massa vast te houden.

Wat zijn je laatste stats dan? En hoezo meer van verwacht? Vond dat je tot je laatste reply toch niet mocht klagen qwa gains...
;)

Heb het idee dat de kwaliteit van de producten niet optimaal zijn, maatje van mij vind dat ook. Had de vorige keer testo e in van die kleine glaasjes.. hier ging ik veel harder op naar mijn mening.

Ik ben wel goed aangekomen maar had wel gehoopt op de 90kg te zitten. En sinds 2 weken kom ik gewoon niet meer aan, hoeveel ik ook eet :S Snap er niks van.. want heb echt een goed eetschema, krijg voldoende binnen.

Is het zo dat je verzadigd kunt worden ofzo? Dat je lichaam op een gegeven moment gewoon stopt met groeien ???

Zeker nog Min. 2 maanden wachten om te cutten,eerst proberen je nieuwe massa vast te houden.

Ja sowieso, ik zet donderdag de laatste inject.. dan over 2 weken een maandje nakuren.

Ik heb nog een pot Super Pump staan ( creatine )

Wanneer is het verstandig om hiermee te beginnen? Zodra ik start met de nolvadex?

Zou er pas mee beginnen na je nakuur en er nog een gewone crea naast nemen.
sizeon of cellmass werkt altijd goed.
superpomp alleen is een pre workout.
En zou er ook nog een halodrol bij nemen (testbooster).
zorgt ervoor dat je eigen test weer sneller op peil is.
Bestel het zelf altijd op musclezone.nl
suc6.

Hoezo heb ik niet genoeg aan alleen die Pre workout dan? Volgens mij zit daar ook creatine in!

En die Halodrol werkt dat echt? En is dat de beste variant? Of heb je ook goedkopere die ook goed zijn??

Ik haal zelf altijd alles op body en fitshop daar is alles lekker goedkoop!

Ik ga die dikke pomps wel missen :( hoop echt dat ik wat massa ga behouden!

Greetz

pré workout zit mss een beetje creatine in. maar niet hetgeen je nodig hebt om de meeste kracht op te vangen na je kuur.

1) Houd eiwit inname hoog.

2) Houd caloriën hoog (clean indien mogelijk om vetwinst tegen te gaan)

3) Verminder je training volume, maar stop nooit met trainen, misschien een extra dag rust ofzo de eerste paar weken van je nakuur.

4) Blijf bij lage reps/hoog gewicht en redelijk laag volume.

5) Creatine, 5-10g per dag

6) Glutamine 10-20g per dag

7) HCG TIJDENS de kuur (enorm verschil in nakuur herstel IMO)

8) Clomid, nolvadex

9) Veel slapen

10) Vermijd alcohol en andere recreatieve drugs (zeker drugs als mdma, coke, speed, ritalin, adderall, etc. Al is dit hopelijk niet eens een probleem voor je, maar ik dacht het er maar bij te vermelden).

11) Vermijd veel cardio

12) Neem op tijd een maaltijd, sla geen maaltijden over (altijd met eiwit, of het nu een shake of vaste voeding is... vaste voeding is echter altijd beter)

13) Neem ZMA 's nachts. Het verschil is waarschijnlijk minimaal maar het is geen slecht idee omdat ik een betere slaap ondervond, en als er in je voeding een zink tekort moest zijn dan kan dit je eigen testosteron verlagen.

Sommigen zeggen dat clen na een kuur anti-catabool kan werken, maar omdat ik er geen eigen ervaring mee heb en verder ook geen studies kon vinden die dat onderbouwen raad ik het niet aan of af.

is trouwens een sticky bij leerzame topic's... ;)

Bedankt! Hier heb ik echt wat aan, hier ga ik mij zeker op richten.

Drugs en drank zijn geen probleem die tijd heb ik gehad ;)

Nolvadex is het enige wat ik als nakuur gebruik, wou eerst ook HCG maar schijnt dat die je zaadcellen beschadigen dus dat laat ik achterwegen. Ik hoop met Halodrol ook een goed resultaat te gaan boeken waardoor mijn eigen productie sneller word geprikkelt.

En heb er eigenlijk nooit bij stil gestaan over die ZMA dat ga ik zeker proberen, en zorg ook dat ik glutamine en creatine gebruik.

Voeding moet geen probleem zijn!

Suc6 met het behouden van je massa, wat wss het moeilijkste zal zijn van heel de kuur :D

is de laatste inject al gezet dan?

Thanks! Ik ga me best doen.. me vet percentage is wel wat gestegen, klopt het dat je van nolvadex ook droger kan worden? Zo'n gerucht hoorde ik in de sportschool?

Me laatste inject zet ik morgen!

Thanks! Ik ga me best doen.. me vet percentage is wel wat gestegen, klopt het dat je van nolvadex ook droger kan worden? Zo'n gerucht hoorde ik in de sportschool?

Me laatste inject zet ik morgen!

denk niet dat je van nolvadex droger wordt... :s

Terug
Naar boven