AndroidHealthClinic

Test E, Tren E, Sust cycle

roy76

Novice
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
78kg
Vetpercentage
12%
Hallo allemaal,
Ik ben net begonnen met de volgende cycle:

1-10 250mg per week Tren E
1-12 250mg per week Test E
1-12 250mg per week Sust
1-12 proviron 25/mg/d
Week 14-17 nolvadex 20mg/d

Is alleen nolva genoeg voor PCT? Heb jullie andere tips?

Mijn laste cycle was:
1-4 dianabol 40mg/d
1-12 test e 500mg/w
14-17 nolva 20mg/d

Ik had goed resultaten gekregen, maar ik had wel problemen met verhoogt PB door de dbol denk ik.

Vanwaar de keuze de Sust erbij te doen? En hoevaak ga je die zetten?

Ik snap niet waarom je en test-e neemt en sust waarom niet 1 vd 2 dit is een beetje dubbel op. Als Nakuur zou je aromasin kunnen toevoegen of gewoon arofixen nemen dat is nolva en aromasin samen. Je zou evt ook hcg mee kunnen laten lopen voor een sneller herstel. Wat wil je bereiken met deze kuur ?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik was adverserd om sust te gebruiken in plaats van een kickstart. Misschien is het beter om gewoon 500mg test e te nemen?
Ik heb aromasin thuis. Hoeveel moet ik nemen tijdens pct? En is het best om HCG te nemen tot mijn eerst week of pct? En hoeveel?
Met deze cycle wil ik meer massa opbouwen.
Bedankt voor jou advies...

Ja gewoon test e nemen. Ik zou overigens gaan voor 250'test en 400 tren.

test e heb je genoeg aan, geen sust bij zetten

Cool. Zo 250mg test e voor 12 weken en 400mg tren e voor 10 weken? En wat advies kunnen jullie geven over HCG gebruik tijdens de cycle en aromasin tijdens pct?

hcg kan je erbij zetten, 1 of 2x pw ligt aan jou. sommige zeggen beter 2x250iu bijv.

Cool. Zo 250mg test e voor 12 weken en 400mg tren e voor 10 weken? En wat advies kunnen jullie geven over HCG gebruik tijdens de cycle en aromasin tijdens pct?

Persoonlijk zou ik dan 500 mg Testosteron E. zetten in combinatie met 400 mg Trenbolone, mis nu eigenlijk nog een kickstart.

Als alternatief voor de kickstart een frontload van 1400 mg Testosteorn E. voor twee weken.

Laatst bewerkt:
Ik heb whinny dat ik kan gebruiken voor een kickstart, of is 1400 test beter? Is het een probleem dat ik heb de cycle begonnen een week geleden? Of kan ik nieuwe beginnen?

sust in combinatie met test-e is goed te doen hoor, zo heb je korte en lange esters bij elkaar
en 1400mg test als frontload?? zou ik niet doen

hcg kan je erbij zetten, 1 of 2x pw ligt aan jou. sommige zeggen beter 2x250iu bijv.

Met een halfwaardetijd van 36u is 1x per week niet afdoende. Minimaal 2x per week en idealiter eod.

---------- Post toegevoegd 9 October 2013 om 20:52 ----------

Persoonlijk zou ik dan 500 mg Testosteorn E. zetten in combinatie met 400 mg Trenbolone, mis nu eigenlijk nog een kickstart.

Als alternatief voor de kickstart een frontload van 1400 mg Testosteorn E. voor twee weken.

Dafuq ? Hard op je hoofd gevallen vandaag ?

Met een halfwaardetijd van 36u is 1x per week niet afdoende. Minimaal 2x per week en idealiter eod.

---------- Post toegevoegd 9 October 2013 om 20:52 ----------

Dafuq ? Hard op je hoofd gevallen vandaag ?

nou
daar was dus discussie over toen SnuffSan hier nog was ;)

Terug
Naar boven