MuscleMeat

Test E, Tren E, Sust cycle

Als jij mijn posts goed gelezen had, wist jij dat die verdrievoudiging voor twee weken een frontload was.

Wederom een troll was dat. ;)

Heel eerlijk jij was toch die gast die 5 keer in één keer kon ademen? Je stikte zowat van de Nandrolone, jij gaat mij vertellen dat ik niets weet. :)
Volgens mij heb ik je nog vochtafdrijvende middelen geadviseerd niet? :p

Je standpunt over frontload is echter duidelijk. Ik ben er een voorstander van, jij niet.
Haha ik kan echt om jouw lachen. Het is een tijdelijk iets, mijn lichaam moet eraan wennen, waarom zou ik gelijk andere medicijnen nemen om een symptoom te bestrijden? Weet je hoe slecht vochtafdrijvers zijn?
Tsja en je kan niet eens argumenteren waarom je VOOR frontloaden bent.

Als jij zegt dat je stikt, roept dat bij mij dusdanige alarmbellen op dat ik dat soort drastische maatregelen adviseer.

Tsja en je kan niet eens argumenteren waarom je VOOR frontloaden bent.

Je moet nu niet dingen gaan verzinnen, als jij mijn posts goed gelezen had, adviseerde ik het als alternatief voor een kickstart.

Ook last van roid rage? :p

Oké, dit slaat werkelijk nergens op. Ik gain als een speer, maar vind het gewoon nog te traag gaan. :) Het was trouwens een mega troll die eerste opmerking. Ken overigens nog weinig zeggen zo in week twee van me kuur, wel? :p

Vervolgens is er werkelijk niks mis met mijn advies. Hij stelt het volgende voor.

250 mg Testosteron E.
250 mg Sustanon

efficiënt 500 mg Testosteron per week.

Zo doende adviseer ik hem 500 mg Testosteron E. per week te zetten in plaats van de Sustanon. Gezien Testosteron E. een trage ester is en de Sustanon waarschijnlijk destijds geadviseerd is als een vorm van kickstart adviseer ik een frontload van 1400 mg Testosteron E, zo doende zit hij direct op spiegel.

De Trenbolone op 400 mg heb ik gehouden zoals die is.

In feite dezelfde kuur.

Misschien heb ik dat ook wel? ;)

Dan maak je er nog wel 200 mg tren meer van. Ik zou gaan voor low test high tren. Zoals mikie aangaf minder tren sides.

Frontload zou ik ook niet doen. Of kickstart of wachten.

Dan maak je er nog wel 200 mg tren meer van. Ik zou gaan voor low test high tren. Zoals mikie aangaf minder tren sides.

Frontload zou ik ook niet doen. Of kickstart of wachten.

Eerlijk gezegd, dacht ik daar later ook aan, toen ik dat las van Mike. B. Maar iedereen vond het leuker elkaar te betichten van onbenullige zaken.

Voor de 1e keer is het wel aan te raden denk ik. Hou het er zelf ook bij, ook nu met m'n prop en ace. Op deze manier werd ik heel lief op TrenE volgens m'n vrouwtje, hopen dat dat op Ace ook weer is :P

Frontload heb ik nooit in gelooft.

Je jast er 3x zoveel in van dezelfde ester die niet eerder aanslaat omdat je meer gebruikt.
En dan val je ineens terug naar de werkelijke hoeveelheid.

KS met een oral als Dbol, Winny of korte esters, met het laatste moet je wel meer prikken.

---------- Post toegevoegd 10 October 2013 om 09:47 ----------

roy76
Stats: M 37j 1m77 78kg 12%

Waarom eigenlijk nu al kuren, de vragen die je stelt lijken me niet dat je weet wat je doet, en je 1e kuurtje heb je denk ik ook van horen zeggen.

Ik val je niet aan, je moet het zelf weten maar je kunt nog genoeg gainen op jou gewicht.
Hoelang is je 1e kuur geleden ?

Laatst bewerkt:
Frontload heb ik nooit in gelooft.

Je jast er 3x zoveel in van dezelfde ester die niet eerder aanslaat omdat je meer gebruikt.
En dan val je ineens terug naar de werkelijke hoeveelheid.

Het is absoluut niet de bedoeling dat je terugvalt naar een kleinere hoeveelheid na een frontload. Het idee van een frontload is dat iemand direct op zijn spiegel zit, die normaliter pas na het stapelen van verschillende injecties opgebouwd is.
Ik zou het in een grafiek kunnen zetten. Dan zie je dat een frontload iemand direct op zijn maximale spiegel zet en die ook behoud gedurende zijn gehele kuur.

Ik ken die grafieken Dboob, alleen geloof ik er niet in. heb ervaring in korte esters en orals en daarmee was ik tevreden.

2/3/4 x 1.5g testE zetten als de rest van je kuur 500mg is, dan krijg je naar mijn gevoel een teruggang.
Ik heb het ook nooit iemand aangeraden, alleen wel eens als optie toegevoegd.

Verder blijf ik bij mijn mening dat TS, die 37 jaar oud is te licht van BW is om te gaan kuren, ook al moet hij het zelf weten, maar op een forum lezen meer mensen als alleen een TS.

I'm with Porter on this, geloof ook niet in een frontload, zou het ook nooit doen. Kickstarten met Sust zou ik ook niet doen. Als je kiest voor lange esters, gun het spul dan ook z'n tijd om te gaan werken, Rome is ook niet in 1 dag gebouwd.

Ik ben gewoon een persoon die van instant gratification houd. :) Het is in ieder geval een techniek (frontload) die ik bij mijn volgende kuur ga toepassen.

Jij geeft echt domme opmerking. Oegaboega!

Leg mij nou is uit waarom je geen frontload zou kunnen toepassen in plaats van een kickstart?

hij wil een licht kuurtje doen.. kom jij aan met 1400mg test E frontload+ tren

als jij nou gewoon is een topic aanmaakt voor je eigen en dan al die reacties die je hier plaats met absurde voorstellen eens daar in zet ipv iedereen op het verkeerde been zetten.

hij wil een licht kuurtje doen.. kom jij aan met 1400mg test E frontload+ tren

als jij nou gewoon is een topic aanmaakt voor je eigen en dan al die reacties die je hier plaats met absurde voorstellen eens daar in zet ipv iedereen op het verkeerde been zetten.

Soort van mosterd na de maaltijd.

Als jij mijn posts had gelezen en zelfs die van de TS dan was je tot de conclusie gekomen dat het in feite dezelfde kuur was. Effectief 150 mg Trenbolone meer.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven