AndroidHealthClinic

Test E, Tren E, Sust cycle

Jij geeft echt domme opmerking. Oegaboega!

Leg mij nou is uit waarom je geen frontload zou kunnen toepassen in plaats van een kickstart?
Als je 1500 test neemt ga je alsnog niet veel voelen hoor, het zijn niets voor niets langzame esters anders neem je test prop.

En je bent alsnog bezig met je kuur je kan alsnog 3 gram nemen

Een frontload is zeker te doen, hij kuurt met 250 test dus een front load van bv 750 mg is goed maar jij komt met absurte doseringen!

Een frontload is zeker te doen, hij kuurt met 250 test dus een front load van bv 750 mg is goed maar jij komt met absurte doseringen!

Knul, je heb inderdaad gelijk als je 250 mg gebruikt! Ik adviseerde alleen 500mg. :p

Sterker nog de man zijn eerste voorstel was 250 mg Testosteron E. en 250 mg Sustanon. In mijn beleving praktisch 500 mg Testosteron per week. Zo doende, de Sustanon eruit en vervangen voor 500 mg Testosteron E.
Dan met frontload zodat sneller op niveau zit.

Laatst bewerkt:
ewa adviseer ook gelijk slin + gh erbij dan

en dan 1 gram tren icm met 2gram test

waarom niet toch

Ddoob bro, je inject-procedure-gids was mss leuk maar geef verder maar geen advies. Op 250/400 tren, pakte ik 9 kg ofzo. Dat jij niet gained op 1.5 gram AAS in je 1e kuur ligt echt aan je zelf.

@TS, 1e x Tren? 250/400 doen dan, low test vermindert de tren sides en je zult er prima op gaan. HCG EOD 250 iu tot aan laatste inject, 2 weken na laatste inject Nolva eventueel met aromasin, zijn de meningen over verdeelt ivm de sides van aro.

Ddoob bro, je inject-procedure-gids was mss leuk maar geef verder maar geen advies. Op 250/400 tren, pakte ik 9 kg ofzo. Dat jij niet gained op 1.5 gram AAS in je 1e kuur ligt echt aan je zelf.

@TS, 1e x Tren? 250/400 doen dan, low test vermindert de tren sides en je zult er prima op gaan. HCG EOD 250 iu tot aan laatste inject, 2 weken na laatste inject Nolva eventueel met aromasin, zijn de meningen over verdeelt ivm de sides van aro.
250/400 9 kilo?:O
Offtopic maar, stuk droger ook geworden ofniet?

250/400 9 kilo?:O
Offtopic maar, stuk droger ook geworden ofniet?

Nee hooguit dat ik droger leek door de bijgekomen massa. Helaas daarna aardige terugval gehad door prive omstandigheden maar had 2 maand na de pct iig nog netjes 8 kg erbij ivm voor de kuur.

Knul, je heb inderdaad gelijk als je 250 mg gebruikt! Ik adviseerde alleen 500mg. :p

Sterker nog de man zijn eerste voorstel was 250 mg Testosteron E. en 250 mg Sustanon. In mijn beleving praktisch 500 mg Testosteron per week. Zo doende, de Sustanon eruit en vervangen voor 500 mg Testosteron E.
Dan met frontload zodat sneller op niveau zit.
Je doet alsof je jarenlang kuurt en jarenlang ervaring hebt man

Oké, dit slaat werkelijk nergens op. Ik gain als een speer, maar vind het gewoon nog te traag gaan. :) Het was trouwens een mega troll die eerste opmerking. Ken overigens nog weinig zeggen zo in week twee van me kuur, wel? :p

Vervolgens is er werkelijk niks mis met mijn advies. Hij stelt het volgende voor.

250 mg Testosteron E.
250 mg Sustanon

efficiënt 500 mg Testosteron per week.

Zo doende adviseer ik hem 500 mg Testosteron E. per week te zetten in plaats van de Sustanon. Gezien Testosteron E. een trage ester is en de Sustanon waarschijnlijk destijds geadviseerd is als een vorm van kickstart adviseer ik een frontload van 1400 mg Testosteron E, zo doende zit hij direct op spiegel.

De Trenbolone op 400 mg heb ik gehouden zoals die is.

In feite dezelfde kuur.

Je doet alsof je jarenlang kuurt en jarenlang ervaring hebt man

Misschien heb ik dat ook wel? ;)

Laatst bewerkt:
Oké, dit slaat werkelijk nergens op. Ik gain als een speer, maar vind het gewoon nog te traag gaan. :) Het was trouwens een mega troll die eerste opmerking.

Vervolgens is er werkelijk niks mis met mijn advies. Hij stelt het volgende voor.

250 mg Testosteron E.
250 mg Sustanon

efficiënt 500 mg Testosteron per week.

Zo doende adviseer ik hem 500 mg Testosteron E. per week te zetten in plaats van de Sustanon. Gezien Testosteron E. een trage ester is en de Sustanon waarschijnlijk destijds geadviseerd is voor een vorm van kickstart adviseer ik een frontload van 1400 mg Testosteron E, zo doende zit hij direct op spiegel.

De Trenbolone op 400 mg heb ik gehouden zoals die is.

---------- Post toegevoegd 9 October 2013 om 21:35 ----------

Misschien heb ik dat ook wel? ;)

Frontload strontload man. Gewoon kalm aan doen, je kuurt toch niet voor niks 10 of 12 weken, gun dat spul een beetje de tijd.

Moet het een beetje mysterieus houden hier. ;)

Ik had gewoon graag gewild dat jullie destijds mij een frontload adviseerde. Waarschijnlijk had ik dat wel gedaan dan. Zo doende doe ik dat nu.
Dus.. Als 't zo is, verklaart het die doseringen :P

Moet het een beetje mysterieus houden hier. ;)

Ik had gewoon graag gewild dat jullie destijds mij een frontload adviseerde. Waarschijnlijk had ik dat wel gedaan dan. Zo doende doe ik dat nu.

Er werd je door 19 man geadviseerd om 500 test e only te pakken met hooguit een kickstartje. Jij ver-drievoudigde die dosis en zanikt nu nog man.

Haha gozer je weet niet eens hoe je kuurt man, je zou als eerst Test-E nemen maar je dealer kon dat niet leveren neem je sustanon maar :roflol:.
Ik verheug me op je foto's om te kijken hoeveel jij pas echt weet qua gear, voeding en trainen. Maar ik durf al te wedden dat er toch geen foto's gaan komen.

Ik zie de nut van een ''frontload'' niet in als je langzame esters injecteerd beter andere sterioden die sneller werken in je lichaam.
En er was een topic over dat UG gear ondergedoseerd zou zijn en dat geloof jij per direct en spuit extra 1 ml erbij :roflol:
Je weet echt veel

Er werd je door 19 man geadviseerd om 500 test e only te pakken met hooguit een kickstartje. Jij ver-drievoudigde die dosis en zanikt nu nog man.

Als jij mijn posts goed gelezen had, wist jij dat die verdrievoudiging voor twee weken een frontload was.

En er was een topic over dat UG gear ondergedoseerd zou zijn en dat geloof jij per direct en spuit extra 1 ml erbij :roflol:

Wederom een troll was dat. ;)

Heel eerlijk jij was toch die gast die 5 keer in één keer kon ademen? Je stikte zowat van de Nandrolone, jij gaat mij vertellen dat ik niets weet. :)
Volgens mij heb ik je nog vochtafdrijvende middelen geadviseerd niet? :p

Je standpunt over frontload is echter duidelijk. Ik ben er een voorstander van, jij niet.

Laatst bewerkt:
Nee hooguit dat ik droger leek door de bijgekomen massa. Helaas daarna aardige terugval gehad door prive omstandigheden maar had 2 maand na de pct iig nog netjes 8 kg erbij ivm voor de kuur.
Is nog netjes toch! Dat er snel een jaartje voorbij vliegt, dan kan ik ook beginnen haha:P

Als jij mijn posts goed gelezen had, wist jij dat die verdrievoudiging voor twee weken een frontload was.

Wederom een troll was dat. ;)

Ik heb het over je eigen kuur die bestaat uit 1500 mg AAS bro. En btw, je hebt je kickstart nu ook in de vorm van Sust.

Ik heb het over je eigen kuur die bestaat uit 1500 mg AAS bro. En btw, je hebt je kickstart nu ook in de vorm van Sust.

We zijn de beste man zijn topic flink aan het vervuilen. Laten we in ieder geval de discussie stoppen. Mijn volgende kuur ga ik ook zeker anders doen(sowieso een andere dealer.), maar is totaal niet relevant voor deze man.
Wat die foto's betreft, als jullie mijn laatste post gelezen hebben dan impliceert dat toch wel dat ik het resultaat ga plaatsen. Als ik iets zeg, doe ik het ook.

Samenvatting:
DDoob is voor een frontload als alternatief kickstart.
Mike B is volledig tegen een frontload.
Little Daddy is tegen een frontload met langzame esters, echter wel voor een frontload met korte esters.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven