MuscleMeat

Test-e + winny kuur

Bezoekers in dit topic

Justalog

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
5 feb 2014
Berichten
1.593
Waardering
777
Lengte
1m86
Massa
94kg
Vetpercentage
14%
Goedemiddag beesten

Na heel wat kansloos gespam om maar aan de 25 berichten te komen dan eindelijk een eigen log aangemaakt.
Twee jaar geleden een anavar only kuurtje gedaan, wilde wederom voor een oral only kuur gaan. Maar na veel topics te lezen er toch maar voor gekozen om me angst te overwinnen en voor een echte kuur te gaan. Omdat ik zelf veel heb geleerd door te lezen van kuurlogs, wilde ik ook een log gaan schrijven zodat andere weer van mijn ervaring leren. Ook schrijf ik het zodat wanneer er iets niet goed gaat in me kuur, ik snel hulp kan vragen.

Ik ben van plan volgend weekend mijn eerste prik zelf te zetten, de prik ga ik zetten in de quad.
Ik zet nu al me log online omdat ik wellicht gebruik kan maken van tips van jullie.

Week 1-10 / 250ml Test-e e7d
Week 1-4 / 60mg Winstrol
Week 12-15 / 20mg Nolvadex

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

13febr// eerste winstrol gedropt.
15febr// eerste prik gezet
20febr// 1,8kilo aangekomen, pomp en uithoudingsvermogen aanzienlijk beter. Kracht nog niet voor mijn gevoel.
22 febr// Tweede inject zoals de eerste zonder problemen
28febr// Vandaag bij de training heel erg benauwd en beetje grieperig :( Pomp wel extreem, de eerste opmerkingen in de gym gehad of ik wat gebruikte. Gewicht 3.4kilo toegenomen (nu 93.4kg)
29febr// 3e inject, bij het aspireren geen bloed. Maar het uittrekken van de naald bleef het bloed maar stromen.
8maart// 4e inject, dit keer staand gezet in mijn eigen glute. Wederom zonder problemen, ben ondertussen 4 kilo aangekomen en voor me gevoel al een stuk droger. Volgende week VP weer laten opmeten. Krachttraining gaat ook in sprongen vooruit. Waar ik hiervoor 8x 100 deed, lukte gister 115 8x .

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik weet dat er waarschijnlijk gezegd gaat worden waarom geen 500ml, maar ga deze kuur gewoon zo doen. Kan in een volgende kuur altijd nog wat anders gaan doen.

Doel: Vooral harder en groter worden, en hopelijk ook wat in % omlaag. Hoop er minstens 5/6kilo op te kunnen pakken.

Naast mijn krachttrainingen doe ik ook aan crossfit, graag zou ik van jullie advies willen of ik hier gewoon mee door kan gaan. Heb sommige topic gelezen over dat door extreem conditie trainen (wat je met crossfit ook wel doet) je hart gaat groeien omdat die ook een spier is natuurlijk.

Mijn voedingsschema zit in de bijlage, ook tips/feedback hierop zijn van harte welkom.

Ik zal vanaf het moment van prikken proberen om iedere dag een update te geven van mijn vooruitgang.

Naamloos.jpg
 
Laatst bewerkt:
Succes kerel. Ga hier zelf ook over een maandje mee beginnen met een ietwat verschillende dosering. Geen HCG zie ik trouwens, bewust?
 
Ga je volgen.

Maar waarom winstrol+test als je nog nooit winstrol en test hebt gebruikt?
als je sides krijgt zul je niet weten wat precies de oorzaak is

volgens mij is je pct ook aan de korte kant, ik herhaal simpelweg wat andere zeggen/in stickys staat (correct me if wrong)
en dan zou je dus beter 4 weken nakuur kunnen doen.
 
Laatst bewerkt:
Succes kerel. Ga hier zelf ook over een maandje mee beginnen met een ietwat verschillende dosering. Geen HCG zie ik trouwens, bewust?

Denk het zelf bij deze hoeveelheid niet nodig te hebben, daarnaast wordt het me eerste keer prikken. Om dan gelijk om de dag HCG te zetten wordt me iets te veel. Wanneer me ballen gaan krimpen heb ik het binnen een dag in huis.

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:10 ----------

Ga je volgen.

Maar waarom winstrol+test als je nog nooit winstrol en test hebt gebruikt?
als je sides krijgt zul je niet weten wat precies de oorzaak is

volgens mij is je pct ook aan de korte kant, ik herhaal simpelweg wat andere zeggen/in stickys staat (correct me if wrong)
en dan zou je dus beter 4 weken nakuur kunnen doen.

Dat is inderdaad een risico dat ik loop omdat ik met beide nog niet bekend ben, of althans me lichaam niet bekend mee is. Dat risico neem ik dan maar.

Over de nakuur hoor ik inderdaad meerdere verhalen, de ene zegt 2 weken op 20mg omdat het ook niet zomaar snoepgoed is, de andere zegt weer doortrekken tot 4 weken. Ik heb genoeg liggen voor 4 weken dus als meerdere zeggen dat het beter is dan zal ik het 4 weken aanhouden.
 
Denk het zelf bij deze hoeveelheid niet nodig te hebben, daarnaast wordt het me eerste keer prikken. Om dan gelijk om de dag HCG te zetten wordt me iets te veel. Wanneer me ballen gaan krimpen heb ik het binnen een dag in huis.

---------- Toegevoegd om 22:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:10 ----------



Dat is inderdaad een risico dat ik loop omdat ik met beide nog niet bekend ben, of althans me lichaam niet bekend mee is. Dat risico neem ik dan maar.

Over de nakuur hoor ik inderdaad meerdere verhalen, de ene zegt 2 weken op 20mg omdat het ook niet zomaar snoepgoed is, de andere zegt weer doortrekken tot 4 weken. Ik heb genoeg liggen voor 4 weken dus als meerdere zeggen dat het beter is dan zal ik het 4 weken aanhouden.

Ok man. HCG kun je ook 2x per week zetten ipv om de dag.
Vindt dit zelf ook niet relaxed dat je dan meer moet gaan prikken maarja ik zou het wel doen.

Ga je before&after pic's posten?
 
Ok man. HCG kun je ook 2x per week zetten ipv om de dag.
Vindt dit zelf ook niet relaxed dat je dan meer moet gaan prikken maarja ik zou het wel doen.

Ga je before&after pic's posten?

Thanks voor de tip, ik ga er even over nadenken.

Tuurlijk ga ik ze wel maken, maar ik ben er nog niet over uit of ik ze ga posten ivm privacy.

Had iemand toevallig nog antwoord op me vraag over Crossfit?
 
Laatst bewerkt:
Vandaag me gear ophalen :D begint nu wel dichtbij te komen.
Ook vanmiddag langs de apotheek om spuiten/naalden te halen, iemand een tip wat ik beste kan zeggen als reden.

Ik had zelf verzonnen om als ze vragen om een reden te zeggen dat ik het voor me moeder moet halen die vitamine b12 injecteert.
 
Vandaag me gear ophalen :D begint nu wel dichtbij te komen.
Ook vanmiddag langs de apotheek om spuiten/naalden te halen, iemand een tip wat ik beste kan zeggen als reden.

Ik had zelf verzonnen om als ze vragen om een reden te zeggen dat ik het voor me moeder moet halen die vitamine b12 injecteert.

Ik gebruik ook de vitamine B12 smoes. Werkt prima.
 
Thanks voor de reactie ;)

In welke hoeveelheid krijg jij het mee?
 
Voor 12 weken testo had ik 12x 5ml spuiten gehaald en 15x 0.8x40 naalden. 2x bloed getrokken met aspireren, dus 1 naaldje over;)
 
Voor 12 weken testo had ik 12x 5ml spuiten gehaald en 15x 0.8x40 naalden. 2x bloed getrokken met aspireren, dus 1 naaldje over;)

Dat zou dus betekenen dat je met de 0,8x40 hebt opgetrokken + injecteren met dezelfde naald, of zie ik dat nu verkeerd? Het lijkt me toch dat je van naald wisselt nadat je hebt opgetrokken.
 
Dat zou dus betekenen dat je met de 0,8x40 hebt opgetrokken + injecteren met dezelfde naald, of zie ik dat nu verkeerd? Het lijkt me toch dat je van naald wisselt nadat je hebt opgetrokken.

Dat zie jij niet verkeerd :p of ik moet het ook verkeerd zien haha.
Ik ga 10 weken test doen, dus ga over een uurtje proberen 25 naalden te krijgen. Laat het wel weten als het wel of niet is gelukt. :cool:
 
Ga je volgen.

Maar waarom winstrol+test als je nog nooit winstrol en test hebt gebruikt?
als je sides krijgt zul je niet weten wat precies de oorzaak is

volgens mij is je pct ook aan de korte kant, ik herhaal simpelweg wat andere zeggen/in stickys staat (correct me if wrong)
en dan zou je dus beter 4 weken nakuur kunnen doen.

Is kickstart he die winny. Merk je iets de eerste weken is het winny. Sides van beide producten zijn ook vrij bekend.

@ts:
5-6 kg overhouden moet je toch eerder test op 500 zetten. Snap ook niet waarom je dat niet doet. Het wordt echt niet voor niets altijd aangeraden hoor.
 
Is kickstart he die winny. Merk je iets de eerste weken is het winny. Sides van beide producten zijn ook vrij bekend.

@ts:
5-6 kg overhouden moet je toch eerder test op 500 zetten. Snap ook niet waarom je dat niet doet. Het wordt echt niet voor niets altijd aangeraden hoor.
ik lees genoeg logs die alleen al 5-6 kilo pakken op winstrol only dus moet toch geen onhaalbaar doel zijn voor hem?
 
@bricks, Lees je inderdaad vaak. Maar ik hou het toch bij 250ml voor me eerste kuur, ik kan altijd nog verhogen in de loop van mijn kuur.

Back van de apotheek btw! En heb het meegekregen met het verhaal van b12 injecteren. De vrouw achter de balie vroeg wel van huh doet je moeder dat dan zelf? Normaal wordt dat door de huisarts gedaan waarop ik reageerde dat ze het zelf heeft besteld en gewoon zelf gaat doen. Daarna geen vragen meer gehad. Was zelf strak in pak dus kwam ook niet over als een of andere drugsgebruiker.
Kreeg maximaal 20 naalden en 10 spuiten mee, maar als er iemand anders achter de balie staat kan ik gewoon met hetzelfde verhaal aankomen volgende keer. :)

Had alleen gedacht dat ik alcoholische doekjes wel kon krijgen bij de drogist maar dat was niet het geval hier bij de DA. Moet ik deze ook wederom halen bij de apotheek?
 
Laatst bewerkt:
Ik volg je man! ga een zelfde kuur pakken alleen met test P, en wat hoger gedoseerd. Ben benieuwd naar je resultaat!
 
ik lees genoeg logs die alleen al 5-6 kilo pakken op winstrol only dus moet toch geen onhaalbaar doel zijn voor hem?

5/6 kilo op winstrol only heb ik nog nooit gelezen. wel meerdere keren 4kg, dus 5/6kg moet inderdaad te doen zijn! als je 150/250 boven onderhoud gaat zitten moet het ook mogelijk zijn om je vp gelijk te houden, gezien je VVM toeneemt zul je droger ogen waardoor je vp als het ware gezakt is.

ga zelf ook deze kuur pakken over ca. 5 maanden, maar dan 375mg test e met de winny 8-12, test ook 1-10. heb dr zin in.
 
Dat zou dus betekenen dat je met de 0,8x40 hebt opgetrokken + injecteren met dezelfde naald, of zie ik dat nu verkeerd? Het lijkt me toch dat je van naald wisselt nadat je hebt opgetrokken.

Hmm.. was nog niet helemaal wakker:p Had idd 2 naalden per inject nodig, in totaal had ik dr 27
 
ik lees genoeg logs die alleen al 5-6 kilo pakken op winstrol only dus moet toch geen onhaalbaar doel zijn voor hem?

Ja omdat er genoeg figuren zijn die gaan kuren zonder dat ze fatsoenlijk hebben gegeten etc. Dan gaan ze kuren en ook wat beter eten. 5-6 kg alleen van de winstrol gebeurt niet.
 
Back
Naar boven