XXL Nutrition

Test E, Winnys + trainingsbiografie start 26-02-2011

nee kerel, is vrijwel hetzelfde gebleven alleen bf wat gestegen weer..

Nee wou niet in de kuur rusten, heb wel 2 weken rustiger aan gedaan maar heb t nog steeds.. achja, niet teveel pieken in de volgende kuur.

Oke, als ik jou was zou ik gewoon een week rust nemen.

• Topic Starter Topic Starter
25 Juni ga ik beginnen met een nieuwe kuur, Tbol 50mg p dag -test 500e5d-tren 400e5d twijfel nog over hcg en provi toevoegen..

ben nu teruggezakt van 90 naar +-88kg, vochtkop is weg dus neem aan dat het veel vocht is wat ik verloren heb.
mn kracht gaat voor mn gevoel nog niet achteruit, squatte laatste 8x150 terwijl dit in de kuur 6x150 was.
nog steeds last van die ellendige elleboog blessure, loop nu al een week bij de fysio, had het aan beide armen, nu is rechts weg maar links blijft het hetzelfde.. het is geen carpale en geen tennis of golf arm. wat het is weten we nog niet.. waarschijnlijk overbelasting.

Gister laatste inject test gezet, over 13 dagen begin ik met nolva.
Samenvatting kuur:
Clen troep, voor mij geen optie want doe fysiek zwaar werk en heb bij een halve al hoofdpijn.

Winstrol. Merkte dat ik de 1e 4 weken superhard ging. Ben een paar % droger geworden daardoor maar aan het eind van de kuur is je bf weer wat hoger omdat ik de voeding heb opgeschroefd misschien ook maar kan me dit niet voorstellen.
Test E, had een hele erge vochtkop en dat komt dan door de test. Pak de volgende keer provi erbij.

Verder. Ga nu ff 2a3maand off en dan begin ik met test500 tren400 tbol 50 provi(hoeveel mg)? kuur.
Wil wat lean massa pakken en bf let ik nu niet op. Bf zit op 12.6 nu. Alvast bedankt voor de tips en tops van vele van jullie

Als het goed is, zit jij nu in je nakuur. Dan kan jij in juni echt niet alweer on.

Correct me if I'm wrong.

Sorry verkeerde post.

Laatst bewerkt:
Je hebt wat ik heb bereikt na een jaar goed trainen en eten. Zonde.
Voor de rest knappe transformatie wel.

Als het goed is, zit jij nu in je nakuur. Dan kan jij in juni echt niet alweer on.

Correct me if I'm wrong.
Klopt, dat was de planning. Wou niet bridgen en ook niet te lang off blijven dus kies ik de middenweg. Nakuur duurt nog 2dagen en dan een maandje echt "off", verantwoord of niet ik waag het erop.
Je hebt wat ik heb bereikt na een jaar goed trainen en eten. Zonde.
Voor de rest knappe transformatie wel.
Oh ok dus je bent van 65kg naar 90 gegaan in 12 maanden? Ik kom van 65 af en kijk wat ik zelf bereik. Ik ga me niet vergelijken met anderen. Er zijn altijd mensen.die beter zijn hoe je het ook wend of keert. Dacht ook gelezen te hebben dat jij 72 weegt..:rolleyes:

Als dit echt je plan is, dan kun je beter bridgen.

De gulden middenweg is in dit geval de meest verkeerde.

Bridgen is volgens mij toch veel leuker :P Off gaan is klote :(

Klopt, dat was de planning. Wou niet bridgen en ook niet te lang off blijven dus kies ik de middenweg. Nakuur duurt nog 2dagen en dan een maandje echt "off", verantwoord of niet ik waag het erop.
25 Juni ga ik beginnen met een nieuwe kuur, Tbol 50mg p dag -test 500e5d-tren 400e5d twijfel nog over hcg en provi toevoegen..
Een maand na je nakuur ben je naar alle waarschijnlijk nog niet echt hersteld hoor. Ik zou er minstens nog 'n maandje achteraan plakken, en begin augustus bijv. beginnen met echt weer bulken, en het in de tussentijd beetje zo houden (ook gezien je blessure waarvoor je bij de fysio loopt zou ik gewoon nog 'n maand extra eraan plakken dan dat wat je van plan was).

Verder zou ik niet gelijk beginnen met tren in 'n tweede kuur, je zal waarschijnlijk met een tweede kuur met slechts test en 'n kickstart ook weer knallen. En als je wilt stacken, misschien primo iets :)?

Mocht je toch tren erbij gebruiken zou ik zeker voor hCG ernaast gaan.

Oh ok dus je bent van 65kg naar 90 gegaan in 12 maanden? Ik kom van 65 af en kijk wat ik zelf bereik. Ik ga me niet vergelijken met anderen. Er zijn altijd mensen.die beter zijn hoe je het ook wend of keert. Dacht ook gelezen te hebben dat jij 72 weegt..:rolleyes:
Op internet heeft iedereen 'n gigantische mond, je progressie is gewoon goed gegaan. Al die blabla dat je beter had kunnen wachten met kuren vind ik niet thuishoren in 'n kuurlog, en al die blabla dat iemand dit in 'n jaartje heeft bereikt mogen ze ook achterwege houden. Je resultaten zijn prima :thumbs:

Shit, man, zie net je topic, hoe durfde je nog commentaar hebben op mijn training en voeding? No offence, je doet wat je wilt en vanaf wanneer je wilt, maar heb a.u.b. geen commentaar als je eigenlijk nog vroeger met een nog slechtere basis een zwaardere kuur begint en zonder veel rust aan de volgende wilt beginnen.

Ik denk dat ik met mijn test only 250ew meer eruit ga halen dan je met wat je gebruikt hebt. Wil niet kinderachtig overkomen, maar had wel een verstandiger iemand verwacht met meer ervaring na jouw commentaar.

Als dit echt je plan is, dan kun je beter bridgen.

De gulden middenweg is in dit geval de meest verkeerde.

Bridgen is volgens mij toch veel leuker :P Off gaan is klote :(
Achja alles blijft een plan en wat niet kan is ook nog niet gebeurd dus. Off gaan of bridgen. Denk door off te gaan net ff weer meer gains uit de test te halen.
Een maand na je nakuur ben je naar alle waarschijnlijk nog niet echt hersteld hoor. Ik zou er minstens nog 'n maandje achteraan plakken, en begin augustus bijv. beginnen met echt weer bulken, en het in de tussentijd beetje zo houden (ook gezien je blessure waarvoor je bij de fysio loopt zou ik gewoon nog 'n maand extra eraan plakken dan dat wat je van plan was).

Verder zou ik niet gelijk beginnen met tren in 'n tweede kuur, je zal waarschijnlijk met een tweede kuur met slechts test en 'n kickstart ook weer knallen. En als je wilt stacken, misschien primo iets :)?

Mocht je toch tren erbij gebruiken zou ik zeker voor hCG ernaast gaan.

Op internet heeft iedereen 'n gigantische mond, je progressie is gewoon goed gegaan. Al die blabla dat je beter had kunnen wachten met kuren vind ik niet thuishoren in 'n kuurlog, en al die blabla dat iemand dit in 'n jaartje heeft bereikt mogen ze ook achterwege houden. Je resultaten zijn prima :thumbs:
hey kerel, ja ik wacht volledig de blessure af want wil wel kunnen knallen.. tren is idd zwaar maar we zullen zien hoe ik erop reageer. En ja topictrolls zijn er altijd.. as i speak right underneath you is their leader i think..

Shit, man, zie net je topic, hoe durfde je nog commentaar hebben op mijn training en voeding? No offence, je doet wat je wilt en vanaf wanneer je wilt, maar heb a.u.b. geen commentaar als je eigenlijk nog vroeger met een nog slechtere basis een zwaardere kuur begint en zonder veel rust aan de volgende wilt beginnen.

Ik denk dat ik met mijn test only 250ew meer eruit ga halen dan je met wat je gebruikt hebt. Wil niet kinderachtig overkomen, maar had wel een verstandiger iemand verwacht met meer ervaring na jouw commentaar.
Come at me

Je komt onwetend over. Ga eerst ondervinden wat AAS doet.

Achja alles blijft een plan en wat niet kan is ook nog niet gebeurd dus. Off gaan of bridgen. Denk door off te gaan net ff weer meer gains uit de test te halen.

Ja, je zou meer gains behalen als je lang genoeg off zou gaan. Dit is simpelweg te kort om dat te bereiken. Ik ben zelf ook al geen fan van bridgen, maar de low test van het off gaan zal je blessure ook niet ten goede komen.

Je komt onwetend over. Ga eerst ondervinden wat AAS doet.

Ja, je zou meer gains behalen als je lang genoeg off zou gaan. Dit is simpelweg te kort om dat te bereiken. Ik ben zelf ook al geen fan van bridgen, maar de low test van het off gaan zal je blessure ook niet ten goede komen.
Ja dat klopt. Als de blessure weg is is het de planning om in juni weer on te gaan. Zo niet, is dat een teken van me lichaam en blijf ik as long as it takes off.
Bedankt voor je tips btw, ben nog een rookie vergeleken bij vele hier. Een van de weinige die met goede kritiek komt waar ik wat mee kan.

• Like
Waarderingen: RvR
Terug
Naar boven