AndroidHealthClinic

Test E, Winnys + trainingsbiografie start 26-02-2011

Bezoekers in dit topic

12*130 squat. Faking nice man.

Sent from my HTC Desire using Tapatalk
Was trouwens niet full, had een bankje ertussen wat zegmaar tussen full en 90graden zit. Ong 5cm minder diep dan een normale full squat. Wel raw..
 
Gister weer gesquat, 6x150 full. Deed ze vorige x niet full omdat mn onderrug mega oppompte dan en nu met riem gedaan nergens last van! Vanavond schouders nek. Cya
 
Mensen hoe erg kan boksen 1x in de week zijn tijdens een kuur? Hang nu vast op 90kg terwijl kracht nog steeds vooruit gaat. Stop er iig mee want ik ben nu niet echt meer vooruit gegaan. Meer op kracht focussen.
 
Ik denk dat het afhankelijk is van hoeveel jij eet, kan me voorstellen dat je met boxen wel wat kcal verbrand, die moet je natuurlijk ook weer erbij eten.
 
Ik vind zelf (kick)boxen killing voor kracht, de dagen erna direct merkmaar.
Als je het toch wilt doen, veel meer eten ja. Uurtje trainen is zo 1000kcal.
 
Al een week een elleboogblessure die langzaam weggaat na 3dagen niet getraind te hebben. Vandaag benen gedaan. 5x15x105, beetje dizzy na het 3e setje,
Heb ook keelonsteking gehad. Weeg nu 91, nog 3a4 weken te gaan dan is mn gear op. Ben benieuwd wat er nog bijkomt. Echt k*t van die keel en blessure maarja, je kan niet alles hebben in het leven hè.
 
Wat voor blessure heb je? Carpaal tunnelsyndroom? Heb ik ook last van, kan wel tijd stoppen met die te trainen maar komt net zo hard weer terug als ik weer ff bezig ben..

Vind het echt k*t als ik moet stoppen met trainen.. Mja..
 
Wat voor blessure heb je? Carpaal tunnelsyndroom? Heb ik ook last van, kan wel tijd stoppen met die te trainen maar komt net zo hard weer terug als ik weer ff bezig ben..

Vind het echt k*t als ik moet stoppen met trainen.. Mja..
Idontknow, puntje van mn elleboog en daaromheen.?
 
http://nl.wikipedia.org/wiki/Carpaletunnelsyndroom

Ik denk dat ik daar last van heb, merk het alleen bij zware arm oefeningen als ik een zwaar gewicht in mn hand heb. Na de oefening leg ik het gewicht neer en dan heb ik de pijn. Dit trekt weer weg.

Fysio zei ook dat al. Veel voorkomend onder bodybuilders.

Heb het tijdens het barbell curlen, hele erge stekende pijn in mn onderarmen. Mn trainingsmaat ook btw. Carpale is polsen dacht ik? Pols of onderarm is wel een verschil.
 
Onderarm ook.. precies wat jij beschrijft. ;)

Kan doortrekken door je arm.. onderarm dus.. Ik heb het altijd ten hoogte van de ellepijp.
 
Onderarm ook.. precies wat jij beschrijft. ;)

Kan doortrekken door je arm.. onderarm dus.. Ik heb het altijd ten hoogte van de ellepijp.

Raar. Maar een maatje van mij heeft het ook en die traint net 2 maanden.. dus misschien is het gewoon de oefening. Het boeit me iig niet zo heel veel. Pijn is fijn toch;)
 
Ik heb het ook leren accepteren hoor.. Bij bepaalde oefeningen heb je dan je armen in een k*t positie. In combinatie met te zwaar gewicht ofzo..

Skijt :) Gewoon door. ;)
 
Gister laatste inject test gezet, over 13 dagen begin ik met nolva.
Samenvatting kuur:
Clen troep, voor mij geen optie want doe fysiek zwaar werk en heb bij een halve al hoofdpijn.

Winstrol. Merkte dat ik de 1e 4 weken superhard ging. Ben een paar % droger geworden daardoor maar aan het eind van de kuur is je bf weer wat hoger omdat ik de voeding heb opgeschroefd misschien ook maar kan me dit niet voorstellen.
Test E, had een hele erge vochtkop en dat komt dan door de test. Pak de volgende keer provi erbij.

Verder. Ga nu ff 2a3maand off en dan begin ik met test500 tren400 tbol 50 provi(hoeveel mg)? kuur.
Wil wat lean massa pakken en bf let ik nu niet op. Bf zit op 12.6 nu. Alvast bedankt voor de tips en tops van vele van jullie
 
Laatste week heel veel acne, tijdens de kuur was dit zelfs niet zo erg.
 
Oja nog steeds de blessures aan mn ellebogen/ onderarmen.. krijg maandag te horen ofhet carpale of tennis arm/elleboog is.
 
Heb je nog nieuwe foto's?
 
Oja nog steeds de blessures aan mn ellebogen/ onderarmen.. krijg maandag te horen ofhet carpale of tennis arm/elleboog is.
Heb je wel een keer een week rust genomen?

Heb nu hetzelfde, eerst een week ge-deload maar dat hielp niks. Nu maar een week helemaal rust..
 
Heb je nog nieuwe foto's?
nee kerel, is vrijwel hetzelfde gebleven alleen bf wat gestegen weer..
Heb je wel een keer een week rust genomen?

Heb nu hetzelfde, eerst een week ge-deload maar dat hielp niks. Nu maar een week helemaal rust..
Nee wou niet in de kuur rusten, heb wel 2 weken rustiger aan gedaan maar heb t nog steeds.. achja, niet teveel pieken in de volgende kuur.
 
Back
Naar boven