Fitness Seller

Test E, Winnys + trainingsbiografie start 26-02-2011

Bezoekers in dit topic

contributie? ik betaal een kapitaal, 45 euro per maand!
ze doen echt niet moeilijk over 1 klantje meer of minder hoor.
inderdaad erg zielig,
wat het nou is, de eigenaar is zelf ook een best potige kerel, wat hij dus niet wil is dat er iemand groter is als hem. of sterker.. dus dan gooit hij ze eruit.
en die gast heeft zelf ook gekuurd in een ver verleden heb ik gehoord.
bencht wel ff 200..
anyways. vandaag gesquat
10x50 10x80 3x100 8x120 8x120 8x120 15x100
(voelde goed aan.. weer bijna terug op oud niveau dus) oja ff voor de duidelijkheid de squats zijn FULL!
lunges 3x 8x22
calf seated 10x45 10x45 10x45 10x45
legcurl 3x 10x60 (licht gedaan want voelde een major tension op mn hams.. )

had na het squaten super erg opgepompte onderrug.. echt niet normaal!

morgen wel ff sporten, maar rustig aan wat cardio en triceps denk ik.


oja nog ff iets offtopic..
ik heb al heel lang.. (jaar of 4) wanneer ik zwaar gesquat of gedeadlift heb, dat ik na de training als ik sta te pissen een halve zaadlozing in mn broek heb zitten.. hoe kan dit? had Arnold dan toch gelijk in Pumping Iron met: the greatest feeling you can get is the pump. it feels like cumming???


IM CUMMING ALL DAY
 
Lekkere fitnesschicks in je sportschool soms?

Ik betaal overigens meer, 52,- p/m.
 
Haha gaat ie je testen dan? Wat een dwaas, zou lekker tegen hem zeggen dat ie mag sterven met z'n test. Had al linea direct een andere sportschool gezocht.
 
ff update
heb niet zoveel zin meer om trainingen te posten. hou het in mn schriftje lekker bij want hier reageerd toch geen hond op.
ga volgende week beginnen met 12 herhalingen ipv 8
laatste paar dagen winny want het potje is bijna leeg. zaterdag nieuwe fotos en updatje gewicht en bf meting met de huidplooimeter.
zaterdag is het dan precies een maand geleden dat ik ben begonnen.

schouder voel ik nog licht, dus ff wat kalmer aan met benchen en db presses. voor de rest gaat het allemaal volgens schema.

gr
 
nou weinig tijd gehad, wel netjes gesport gegeten en wat meer gewerkt dan normaal.

volgens de huidplooimeting zit ik nu op 11.0% ipv 14.1% een maand geleden.
huid is voornamelijk bij de rug wat dikker geworden, bij de buik armen en met name de triceps stukken dunner.
weeg nu smorgens 90.0 kg later op de dag 91,5

huidplooi:
biceps 0.6cm
triceps 0.5cm
rug 1.2cm
buik 0.5cm
11%

meetlint 29-03-2011 4-3-2011
armen: R39.0, L38,5 IPV li:37.0 re:37.5
taille:85cm ipv 81cm
borst 107cm
bovenbeen:R64 L62 ipv li-59,5cm re-61cm
kuit R44cm L44cm ipv L41,5cm R42cm

vind het k*t dat de taille ook is meegegroeid, zou dit veel bij de rug zijn of veel bij de buik/zijkant buik?
wil namelijk dat de taille smaller word ipv groeit. een kerel van 175cm met een bw van 95kg op 7% vertelde me dat ik buik niet moest trainen (met name in de kuur)anders word je taille te breed. alleen wat crunches en wat twists.


dus alles op een rij:
3,1%bf gezakt terwijl ik meer voeding tot me nam dan ervoor en maar voor 70% schoon eet,
7kg erbij in +- 4 weken

fotos
14d2ck0.jpg

t0nls3.jpg

s6ktns.jpg

2m6ak3k.jpg

5l2a2x.jpg

noszh1.jpg

nqvfip.jpg


schouder blessure is weg. merk dat ik veel moeite heb met conditionele activiteiten zoals boksen en hardlopen. schouders heel snel vol+pijnlijk en kuiten en voorbeenspier heel snel verzuurd.
 
Laatst bewerkt:
...
 
Laatst bewerkt:
net resultaat man. Goede wijde rug!
Klopt idd dat als je je buikspieren zwaar gaat trainen dit ook gaat toenemen in omvang.
schouders, kuiten,.. nzo kan opgelost worden met wat taurine of een andere antioxidant.
 
Kan goed verschil zien!
 
abbo, want is kuurtje da mij ook interesseert (zonder de clen dan)

Vind je vooraknt wat achterkomen. Rug ziet er wel al netjes uit hoor.
 
Nice bro ongeveer de zelfde bouw als mij,

Waarom laat je dat boksen niet ff zitten, verhoogt alleen maar de kans op blessures en je gaat er geen extra kilo's mee pakken. daarnaast zal je meer groeien als je die dag inwisselt voor een dag rust!

Grz.
 
Zoals ik op msn al zei..

Deze resultaten had ik niet verwacht!
Job well done sir :)
 
net resultaat man. Goede wijde rug!
Klopt idd dat als je je buikspieren zwaar gaat trainen dit ook gaat toenemen in omvang.
schouders, kuiten,.. nzo kan opgelost worden met wat taurine of een andere antioxidant.
oke, ga ik eens taurine aanschaffen.. wat is een andere anti oxidant dan? cranberry sap ofzo?

Kan goed verschil zien!
Dankje, goed om te horen!
abbo, want is kuurtje da mij ook interesseert (zonder de clen dan)

Vind je vooraknt wat achterkomen. Rug ziet er wel al netjes uit hoor.
Hey kerel, bedankt. betere borst foto is bijgevoegd. clen ben ik na 4 dagen al mee gestopt.
Nice bro ongeveer de zelfde bouw als mij,

Waarom laat je dat boksen niet ff zitten, verhoogt alleen maar de kans op blessures en je gaat er geen extra kilo's mee pakken. daarnaast zal je meer groeien als je die dag inwisselt voor een dag rust!

Grz.
hey, vind boksen toch leuk om te doen en anders gaat mn conditie ook heel ver achteruit. is ook leuk als je als die massa hebt en je kan er iets mee.
Zoals ik op msn al zei..

Deze resultaten had ik niet verwacht!
Job well done sir :)

thanks;)

oja ff wat info nog. merk deze week dat mn tepels heel erg gevoelig worden maar merk niet echt dat er iets achter zit, voel wel een klier maar die zat er altijd al wel. week 3-4 soms puisten op mn hoofdhuid gehad, nu komen er wat door op mn rug. ong 3a4 waarvan 2 wat grotere. haaruitval heb ik niet gemerkt bij de winny. ook merk ik deze week dat mn lontje langzamer hand steeds korter word bij bepaalde situaties..(kwark op oid.)

IMG_0221DBB.jpg
 
Laatst bewerkt:
nice V shape in je rug man :) gaat lekker. hoe lang moet je nog ?
 
dat je tepels wat gevoeliger worden is nog niet zo erg denk ik. Heb ik ook al met Prohormonen. Gaat weg eens in de nakuur.
Je front ziet er op de laatste foto idd beter uit ;)
 
nice V shape in je rug man :) gaat lekker. hoe lang moet je nog ?
8a9weken. In totaal 14 weken.
dat je tepels wat gevoeliger worden is nog niet zo erg denk ik. Heb ik ook al met Prohormonen. Gaat weg eens in de nakuur.
Je front ziet er op de laatste foto idd beter uit ;)

Hmm ok.. haha bedankt!
 
Dit is gewoon normaal als je het goed doet. 9vd10 doen het ook echt niet goed.
Netjes kerel zo sie ik het graag.
 
Gister gesquat, 1x12x130..
Db press 3x8x34..
 
Goede vooruitgang! Je rug springt eruit vergeleken met de rest. Succes verder.
 
Back
Naar boven