AndroidHealthClinic

Test en Proviron

• Topic Starter Topic Starter
ik vroeg het namelijk omdat ik wou lean gainen en hopelijk beetje retestrak uit de kuur komt zonder teveel dht gerelateerde middeltjes. en om meteen nolva erbij te pakken vind ik ook een beetje veel van het goede.
En provi scheen dus fijne toegevoegde waarde te hebben.
daarnaast dacht ik na over een toevoeging van anavar.

Daarnaast heb ik dus van die momenten waarbij ik er graag 'ripped' uit wil zien dus wou ik weten of een weekje provi @50mg volstaat?

Laatst bewerkt:
Hehe was dat maar waar. Een weekje Provi op 50mg = ripped. :)

Ja, ik bedoel dus meer die winny look, soort super vocht afdrijver maar dan zonder te hard met je hormonen te spelen. maar goed, kennelijk heb ik het dus mis.

Ja, ik bedoel dus meer die winny look, soort super vocht afdrijver maar dan zonder te hard met je hormonen te spelen. maar goed, kennelijk heb ik het dus mis.

Ken een kerel die model is en die is er goed over te spreken. Gebruikt year round 50mg, en upped naar 100-150mg paar dagen voor een fotoshoot. Hij staat wel maar op een procentje op 8...

heb paar keer met en zonder proviron test only kuurtjes gedaan op 500mg

Enige wat ik bij MIJ merkte was minder vocht en iets minder atrophie. Wat betreft kracht en gains merkte ik geen verschil. Ook libido werd er bij mij niet meer of minder op.

gebruikte 50mg proviron verdeeld over twee keer per dag 25mg.

Nu gebruik ik het niet meer, vind de voordelen niet zodanig om er weer een extra pilletje in te gooien.

Ja ik sta nu denk op 9% a 10% ik wil het ook verder omlaag hebben. Die echte modellen look ( die grote modellen uit milaan, niet die skinny..)

Volgens mij heb je meer aan glycerol monostearate als je die modellenlook effe wilt hebben.

wil ook als volgende kuur test E met proviron pakken.
zal vast wel lekker worden.

@mack, ja die had ik ook nog wel gevonden maar daar ben ik dus niks wijzer van gevonden.

Glycerol kan ook gebruikt worden als een aanvulling op de verhoging van bodybuilding stikstofmonoxide (NO) opname in de spieren en handelen op een soortgelijke wijze aan het aminozuur arginine te creëren zwelling in de werkende spier voor de individuele.

bron : http://en.wikipedia.org/wiki/Glycerol

In hoge dosis zorgt het ervoor dat meer vocht (tijdelijk) tussen de cellen wordt opgenomen. Het trekt dit vocht oa weg uit de nabijgelegen huiddelen, waardoor je droger en voller lijkt te komen staan. Ikzelf heb het nog niet geprobeerd. Je zou er ook insane pumps van moeten krijgen. Misschien eens proberen...

Laatst bewerkt:
moaah, ik weet niet.

Ik ga al kapot van de pomp/kramp van anavar of winny..

Daar was ik al van op de hoogte, provi voor meer vrije testosteron is broodje aap.
Maar proviron kent meer eigenschappen.
Het weerhouden van vocht-retentie bijvoorbeeld, daarvoor is het uitermate geschikt, zelfs 25mg/d, al zit je op 500mg test.
Ik wil wel eens een onderbouwing zien van de bewering dat men 25mg per 250mg test nodig heeft.
Het wordt wel geroepen maar niet onderbouwd.
Heb provi nu in mijn kuur en het werkt fantastisch. Je moet wel je zout-inname minimaliseren anders schiet het nog geen ruk op.;)

Daar was ik al van op de hoogte, provi voor meer vrije testosteron is broodje aap.
.;)

ben ik het niet mee eens. zowieso wat op ergogenics staat is grotendeels onzin. ben er voor me zelf ondertussen wel uit dat proviron echt wel voor meer vrije test zorgt, 20 jaar kuren en regelmatig bloedonderzoek heeft me daar wel in overtuigt.

pffff heeft ie dus echt tot zijn 71 ste gewacht voordat hij is gaan kuren...

ben ik het niet mee eens. zowieso wat op ergogenics staat is grotendeels onzin. ben er voor me zelf ondertussen wel uit dat proviron echt wel voor meer vrije test zorgt, 20 jaar kuren en regelmatig bloedonderzoek heeft me daar wel in overtuigt.

Ergogenics is zeker een anti AS-site, maar er staan wel degelijk waarheden in.
Dus jij beweert dat alle research, tests, en links die worden getoont onzin zijn?

Terug
Naar boven