MuscleMeat

Test GG (lotr 172-D82)

Status
Niet open voor verdere reacties.

MitchHedberg

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
85kg
Vetpercentage
8%
Er stond ook een ander topic open met iemand die 200 mg/ml test e vials had van GG. Ik heb deze ook maar andere lotr.

De 4 die ik heb ontvangen:
exp: 06-2013
lotr: 136-Z98

De linkse is een oude, deze vial is wel exact even groot (ook al lijkt dat niet) maar even ter vergelijking erbij gezet. Hebben mensen ervaring met deze batch?

1j7tq1.jpg

---------- Post toegevoegd Fri 5 Oct 2012 om 16:59 ----------

Sorry, van die 4 die ik heb ontvangen is het lotr natuurlijk: 172-D82

Pppff meneer-nolife-kloon-om-de-hoek. Ja man.

Zwakke reactie pfff zwak,nou is de aandeelhouder boos omdat ik slechte comment geef op z'n labje...aléé ban me nog maar eens voor de zoveelste maal dat is het enigste wat je goed kan!
En vindt ik laf trouwens, i'll be back,groetjes van je fan;)

+1 topic zal gauw gesloten worden door aandeelhouder(s)!
Jah hun merk afbreken,kan niet hoor,dat ze er dan in stoppen wat er in hoort te zitten,dat die polen die etiketten er scheef opkleven daar kan ik nou nog met leven:D

+ 1 zeg niks slechts over Golden shower want dan hoort het ineens niet in deze sectie. En toch wel verbazend hoeveel klachten er de laatste tijd zijn. "ja is een slechte batch" hoezo? Die shit is gewoon niet goed gemengd en er zit een k*t label op. Terug halen al die zooi en 250 mg/ML Test e gaan maken zoals het hoort.

Toch wat overdreven,ok in het verleden zijn er wel eens heftige reacties geweest hieromtrent dr bepaalde mensen.

Maar vindt dat DBB best wel chill is geweest met deze onderwerpen de laatste tijd en objectief gebleven.

+ 1 zeg niks slechts over Golden shower want dan hoort het ineens niet in deze sectie. En toch wel verbazend hoeveel klachten er de laatste tijd zijn. "ja is een slechte batch" hoezo? Die shit is gewoon niet goed gemengd en er zit een k*t label op. Terug halen al die zooi en 250 mg/ML Test e gaan maken zoals het hoort.

+1 De hele markt word al onzeker door al die nieuwe rare labs. Nu ook GG naar de klote. Chinees is nog goed maar zie je ook bijna niet meer. Wat blijft er over? GS en EP. En over GS hoor ik ook niet alleen maar positieve verhalen.

Als ik GG was zou ik mn naam van 5jaar geleden weer willen waarmaken en niet mee gaan in die slechte ondergedoseerde labs.

• Topic Starter Topic Starter
Ik ga het omruilen, geen GG voor mij (en al helemaal niet deze vage oude batch)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven