MuscleMeat

test of toets doen voor aas-gebruikers

specialpaint

Ripped Bodybuilder
Waardering
479
Lengte
1m60
Massa
80kg
Vetpercentage
14%
beste bb-ers

naar aanleiding van de topic van ...1clemp1 ..die met 14 jr. aan de dianabol ging en waar de reacties niet om liegen misschien even het
volgende .
1..iedereen die onder de 21 jr. is moet eerst maar eens een test doen om te bewijzen dat hij genoeg heeft ingelezen over aas en dan pas op het
forum kan komen
2..het is toch te gek voor worden dat zulke gastjes hier op kunnen ze geven wel een goed voorbeeld voor hun leeftijd-genoten .
3.. dan hoeven de rest van de forum-leden zich niet meer te ergeren en
kunnen hun adviezen geven aan de mensen die echt serieus bezig zijn
4..komt zo.n snotjong toch op het forum gelijk bannen

mischien draaf ik een beetje door maar het is de laatste tijd wel erg
vaak raak met dit soort gasten straks word de aas-sectie niet eens meer
serieus genomen ...

groet hardcore opa

Mee eens.. Zou inderdaad fijn zijn, alleen zal het in de praktijk niet werken.. Dan zou je het AAS forum ook voor gastgebruik moeten sluiten, anders kunnen ze de antwoorden opzoeken ;)

lieve opa maak je niet zo druk is slecht voor je hart:D

ik ben het met je eens die jeugd van tegenwoordig ook...

Geen idee eigenlijk,
we hebben allemaal wel voor onze 16 ons kapot gezopen en gerookt en blowen en andere drugs. (meeste dan)
Anabolen is natuurlijk wel ander verhaal.
Maar wees eerlijk, paar van ons hier waren vast ook geen 21.
14 is natuurlijk wel belachelijk, maar goed, ieder zijn ding

Geen idee eigenlijk,
we hebben allemaal wel voor onze 16 ons kapot gezopen en gerookt en blowen en andere drugs. (meeste dan)
Anabolen is natuurlijk wel ander verhaal.
Maar wees eerlijk, paar van ons hier waren vast ook geen 21.
14 is natuurlijk wel belachelijk, maar goed, ieder zijn ding

Daarom dat je toch advies moet geven aan de beginners om dit niet te doen.
Maar gwn met 21 j beginnen.

Tja als het een goed idee is om een basis toets te laten invullen voordat ze mag posten in de aas sectie is maar de vraag.
Omdat ze gwn kunnen liegen over hun leeftijd.

Gr

Zonder toegang tot deze forum sectie zijn er net zoveel idioten die AAS misbruiken. Het enige verschil is dat jij er niets van mee krijgt. Een voorbeeld functie, zoals jij dat zo mooi stelt, is totaal niet aan de orde en overigens ook niet relevant. Wie ben jij overigens om te bepalen aan wat of wie een voorbeeld gesteld moet worden? Moeten we soms een voorbeeld aan jou nemen? Wil jij je werkelijk bemoeien met of zorgen maken om jongeren die een voorbeeld nemen aan te jonge AAS gebruikers? Ik denk dat er juist via een platform als deze sectie informatie uitgewisseld moet worden over dit soort kwesties.

Begrijp me niet verkeerd ik erger me net als iedereen ook aan (te jonge) mensen met de meeste bizarre kuurvoorstellen of vragen. Natuurlijk zijn er grenzen aan wat wel of niet gepost kan of mag worden. Dit staat momenteel duidelijk verwoord in de boardregels en deze worden gehandhaafd door moderators. Verbieden of aan banden leggen lijkt me heel prettig want onbewust erger ik me soms ook aan topics zeker als dezelfde vraag vier keer gesteld wordt. Maar ik erger me ook welleens aan mensen met een gebrek aan kennis over AAS, deze figuren zijn er van alle leeftijden, zullen we alle mensen met domme vragen ook maar gelijk bannen? Nee. Vragen zijn er om beantwoord te worden en als mensen zich niet aan boardregels houden dan kun je ze hierop wijzen. Verder wisselt iedereen lekker kennis en ervaring uit. Als je niet gediend bent van AAS gerelateerde topics van jonge mannetjes kijk je maar even de andere kant op totdat een moderator het oplost.

Haha Lean, volgens mij pak je tren ipv bold.. Maar goed, ik ben het wel met je eens. Als ze dan toch willen gebruiken, kunnen ze beter invullen dat ze 21 zijn en hun vragen stellen, dan met de verkeerde info beginnen..

Precies.

het moest wel een kloon geweest zijn
kan gewoon niet anders ???

Ik lig er niet wakker van zo'n kind

• Topic Starter Topic Starter
Zonder toegang tot deze forum sectie zijn er net zoveel idioten die AAS misbruiken. Het enige verschil is dat jij er niets van mee krijgt. Een voorbeeld functie, zoals jij dat zo mooi stelt, is totaal niet aan de orde en overigens ook niet relevant. Wie ben jij overigens om te bepalen aan wat of wie een voorbeeld gesteld moet worden? Moeten we soms een voorbeeld aan jou nemen? Wil jij je werkelijk bemoeien met of zorgen maken om jongeren die een voorbeeld nemen aan te jonge AAS gebruikers? Ik denk dat er juist via een platform als deze sectie informatie uitgewisseld moet worden over dit soort kwesties.

Begrijp me niet verkeerd ik erger me net als iedereen ook aan (te jonge) mensen met de meeste bizarre kuurvoorstellen of vragen. Natuurlijk zijn er grenzen aan wat wel of niet gepost kan of mag worden. Dit staat momenteel duidelijk verwoord in de boardregels en deze worden gehandhaafd door moderators. Verbieden of aan banden leggen lijkt me heel prettig want onbewust erger ik me soms ook aan topics zeker als dezelfde vraag vier keer gesteld wordt. Maar ik erger me ook welleens aan mensen met een gebrek aan kennis over AAS, deze figuren zijn er van alle leeftijden, zullen we alle mensen met domme vragen ook maar gelijk bannen? Nee. Vragen zijn er om beantwoord te worden en als mensen zich niet aan boardregels houden dan kun je ze hierop wijzen. Verder wisselt iedereen lekker kennis en ervaring uit. Als je niet gediend bent van AAS gerelateerde topics van jonge mannetjes kijk je maar even de andere kant op totdat een moderator het oplost.

ik bepaal niks wat de jeugd doet die is toch al verpest ..moeten we een
voorbeeld aan jou nemen...wat bedoel je daar mee ???? ik train voor mezelf en zit hier op het forum om wat te leren ..je bent nooit te oud he ? aan de andere kant heb je ook een punt want je kunt ze hier wel
uitleggen waarom ze het niet moeten doen ..
maar zoals gewoonlijk als iemand iets zegt hier word hij gelijk weer persoonlijk aangevallen ..jij bent daar weer een mooi voorbeeld van .
jij bent 21jr hoelang train je al?? ik loop al vanaf de jaren 80 mee
dus heb wel meer meegemaakt dan jij he ??

ik zit nu een jaar op dit forum en hoor iedereen klagen over te jong
gebruik van aas het was maar een idee .. dat het niet te realiseren
valt weet ik ook wel zo oud en dement ben ik nog niet hoor hahaha

hardcore opa:)

Ja, wat ik zeg dus, attitude op een forum is niet leeftijdsgebonden.

Gezeik,als iedereen nu gewoon MELDING maakt van een post beneden de 21jr,ben je gewoon klaar.

Zo vaak dat er iemand met 0,0 no how iets neerzet en dan door een new bee ff snel antwoord gegeven wordt.
Gewoon NIET aan meewerken,GEEN AS beneden de 21 KLAAR.

@krieltje,
idd de realiteit bewijst het ook, men gaat er steeds jonger en jonger aan, en idd het is de juiste beslissing van een forum daar zker neit aan mee te doen, integendeel, ze aanmanen er af te blijven.
ik heb nu het ongeluk door stommiteit bij registratie op dit forum mijn officiele naam ingetikt te hebben, wardoor ik me nu niet kan uitspreken, maar mag ik je pm'en kriel?
is om ernstige situatie uit te leggen

+1
tremendes
voila kriel, heb je een probleem ge-pm'd, een forum heeft er niet rechtstreeks mee te maken, maar is voor mij probleemsituatie

Ok leg het hier even uit.

Kijk als er op sportscholen door 18- gebruikt wordt,hoef je niet romser dan de paus te zijn,en die lui te zeggen dat ze het niet moeten doen.......ze doen het toch.
DBB heeft een stelregel dat er onder de 21jaar geen advies over AS gevraagd/topics gemaakt worden.
Ik kan als ik 16jr ben ook in een auto rijden....dat dit niet mag is een 2de...waarom die gasten die nauwelijks droog achter hun oren zijn helpen met die meuk...laat ze lekker,ze willen alleen maar horen wat ze willen,en doen het toch.Ik zeg...NIET op DBB

ok kriel, ik ben volledig akkoord met hetgeen je zegt, het is nodig dat er strenger opgetreden wordt. En wat mijn probleem betreft, er zouden bepaalde instanties zoiets in de gaten moeten houden

En waar moet je dan je eerste advies krijge ?
Daar dient deze sectie tog voor ?

Terug
Naar boven