XXL Nutrition

test of toets doen voor aas-gebruikers

Ja idd,anders drijf je naar de donkere kant,en is DBB ineens een forum waar je als 15 jarige kuuradvies krijgt

---------- Toegevoegd om 16:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:20 ----------

En waar moet je dan je eerste advies krijge ?
Daar dient deze sectie tog voor ?

ja idd op je 21ste

Hij heeft wel een punt vaak gebruiken minderjarige toch op advies van iemand uit de gym nu kunnen zij zelfs niet online om een second opinion aanvragen.

Los van de zeer sterke argumenten om het niet te doen. Vaak doen ze het toch wel.........

Ja lekker laten GEEN ADVIES AAN 21-

Ergens moet er een grens zijn

tja, het is bij die -21-jarigen vooral ook een impulsieve keuze snel aan aas te beginnen makkelijk en snel groter worden dan de leeftijdsgenoten bv.
jongens met minder aanleg die niet willen onderdoen voor anderen.
Ik heb zelf ook bijna die fout gemaakt, gelukkig als getrouwde man moet je rekening houden met partner, enz. , je kan het al minder impulsief doen, nu ben ik blij er neit aan begonnen te zijn, stel toch andere prioriteiten in mijn leven.
maar ik blijf hier wel es graag meelezen
ik ben pzas op 42j beginnen trainen, heb al weinig aanleg, tja ik weet als ik er dan aan begin, moet ik ermee doorgaan, en zie mezelf niet lopen spuiten op 65jaar bij manier van spreken. Dan er liever gewoon wat sportief uitzien op latere leeftijd, en geneiten van de sport, maar idd jonge kereltjes gaan niet nog es nadenken en twijfelen zoals ik, die doen het impulsief

Laatst bewerkt:
Geen idee eigenlijk,
we hebben allemaal wel voor onze 16 ons kapot gezopen en gerookt en blowen en andere drugs. (meeste dan)
Anabolen is natuurlijk wel ander verhaal.
Maar wees eerlijk, paar van ons hier waren vast ook geen 21.
14 is natuurlijk wel belachelijk, maar goed, ieder zijn ding

14is belachelijk, ik heb lang genoeg ingelezen (+1jaar) , ik train al ong 1jaar met goede voedingsschema en etc, en zolang ik weet heb ik geen enige bijwerking of etc gehad,en heb netjes met nolva nagekuurd 20mg/per dag

David

jij kuurt dus al op je 14?
om welke reden zo vroeg beginnen?

Dit soort dingen bedoel ik dus....GEEN antwoord op dit soort gasten,....gewoon negeren. Geen aandacht of vragen aan stellen,gewoon nix.

ok, nog 1 ding :
het zou in mijn ogen de taak moeten zijn van gym-uitbaters zulke dingen ook in de gaten te houden.
In onze gym kan een jongen beneden de 18j zich enkel inschrijven als er een ouder meekomt. De baas praat dan uitvoerig met die ouders, ook bv aan welke symptomen je vermoedelijk AAS-gebruik kan zien, enz., vind dat een goede houding van hem

Laatst bewerkt:
14is belachelijk, ik heb lang genoeg ingelezen (+1jaar) , ik train al ong 1jaar met goede voedingsschema en etc, en zolang ik weet heb ik geen enige bijwerking of etc gehad,en heb netjes met nolva nagekuurd 20mg/per dag

David

Ik snap ze hier ook niet hoor, Arnold is tenslotte ook op z'n 15e begonnen..

Wat weten ze hier nou allemaal? Tja zijn 3x zo oud als jou en veel levenservaring...

But hee...vroeger was er geen internet, en jij hebt je daardoor goed kunnen inlezen.

Ben je zeker ook dat stukje wel tegengekomen dat, als je begint voordat je helemaal uitgegroeid/ontwikkelt bent, je je hele hormoon huishouding aan het verkloten bent?

rustig man, er zijn toch ook kinderen van rond de 14 jaar die wel serieus bezig zijn ???
snap niet waar je je zo druk om maakt.

haha, je verklapt het zelf : "kinderen van rond de 14j"

David

je traint AL 1 jaar? spoor jij niet ofzo? je traint PAS 1 jaar..

dus je was al aan het inlezen voor je begon met trainen? ???

Enneh, bijwerkingen komen vanzelf wel hoor vriend ;) wacht jij maar tot je 25 bent je je pik zn eerste kuren begint te tonen, of je je afbegint te vragen waar je baardgroei nou blijft..

Ik gun het je allemaal van harte.. Nou oprotten..:mad:

De minderjarigen die willen gaan kuren doen dat toch wel, maar als ze zichzelf gewoon kunnen inlezen op dit forum is er een grotere kans dat ze het tenminste goed doen als ze dan toch gaan kuren. ;)

Verder staat ook duidelijk in deze sectie waarom het onder de 21 not-done is. Dit zou sommigen die eerst zouden kuren toch al moeten bekeren tot naturel. :D

Valt deze post onder "advies geven" in de AAS sectie :(? Ben nog geen 21 :o

als puber ben je trouwens mits goede voeding in de beste leeftijd om te groeien.
en een gezonde , stevige voeding zal ook een groot voordeel zijn in de gewone puberiale evolutie, pubers die trainen zouden vooral een goed voedingsschema moeten vasthebben

rustig man, er zijn toch ook kinderen van rond de 14 jaar die wel serieus bezig zijn ???
snap niet waar je je zo druk om maakt.

Talking to me snotneus?...waar maak je uit op dat ik niet rustig ben?

Maarre wat de neuk doe jij hier in de aas sectie?

Sodemieter op naar de tienersectie, dat jullie bijdehandjes hier KUNNEN meelezen is al erg genoeg...maar ook nog even hier de wijsneus komen uithangen, pffffff..:rolleyes:

Talking to me snotneus?...waar maak je uit op dat ik niet rustig ben?

Maarre wat de neuk doe jij hier in de aas sectie?

Sodemieter op naar de tienersectie, dat jullie bijdehandjes hier KUNNEN meelezen is al erg genoeg...maar ook nog even hier de wijsneus komen uithangen, pffffff..:rolleyes:

+1 :roflol:

haha, ondanks het ernstige onderwerp gaat het hier nog een leuk topic worden "wijsneusjes" en "bijdehandjes", goeie benamingen, rene!

misschien voor dat ze hier kunnen posten ... zoveel aantal posts moeten hebben
vooral eer ze er op kunnen op AAS ?

dat gaat niet he, firenza, iemand die aan 12 op het forum begint te komen,n kan aan 16 geneog posts hebben, en iemand die hier pas komt na zijn 21, zou dan bv 5j moeten posten vooraleer raad over AAS te kunnen vragen

Terug
Naar boven