MuscleMeat

Test P Npp Winstrol Blast

Ik hoop dat het goed voor je gaat, zo gelijk met 10iu in één keer. Zijn genoeg mensen die dan te weinig suikers innemen en dan weten ze niet wat hun overkomt :p

Ik bouwde mijn slin altijd op, vanaf 5iu per inject richting 15-18iu per inject. Ik deed ook drie keer per dag slin, op de EOD manier, en later ED voor 3 weken non-stop

• Topic Starter Topic Starter
Ik hoop dat het goed voor je gaat, zo gelijk met 10iu in één keer. Zijn genoeg mensen die dan te weinig suikers innemen en dan weten ze niet wat hun overkomt :p

Ik bouwde mijn slin altijd op, vanaf 5iu per inject richting 15-18iu per inject. Ik deed ook drie keer per dag slin, op de EOD manier, en later ED voor 3 weken non-stop

Werkte 3 weken ed beter voor jou?
Mijn coach is ook begonnen op 10 iu
Hij nam ongeveer 80g aan snelle suikers plus een whey shake
Daarna at die een high carb en protein meal en nergens last van..
Maar iedereen reageert anders natuurlijk ..
We zullen zien!
Ik hoop vooral niet veel vetter te worden
Daarom zal ik goed op mijn vet inname letten tijdens de slin werkzaamheid

oefening tip voor rug: dumbell/ machine pullover :D
delts: begin met rear delt en werk naar de voorkant toe, eindig met press

Werkte 3 weken ed beter voor jou?
Mijn coach is ook begonnen op 10 iu
Hij nam ongeveer 80g aan snelle suikers plus een whey shake
Daarna at die een high carb en protein meal en nergens last van..
Maar iedereen reageert anders natuurlijk ..
We zullen zien!
Ik hoop vooral niet veel vetter te worden
Daarom zal ik goed op mijn vet inname letten tijdens de slin werkzaamheid

Ja, 3 weken ED werkte voor mij beter dan 3 weken EOD.

Hoe ga je pre & post work-out shot timen? Ik neem aan dat je ze niet gaat overlappen de 1e keer op slin :p

Ja, 3 weken ED werkte voor mij beter dan 3 weken EOD.

Hoe ga je pre & post work-out shot timen? Ik neem aan dat je ze niet gaat overlappen de 1e keer op slin :p

Ik ga even kijken hoe ik ze ga timen, stel ik neem 2 kh meals voor het sporten en 2/3 erna zit ik op 4 uren inclusief de training.

Als ik meer ervaren ben laat ik ze waarschijnlijk elkaar wel overlappen en neem ik na de slin shot 1 kh meal, trainen opnieuw een prik.
Morgen krijg ik de nieuwe novorapid binnen op mijn rustdag :D

Voor suikers lijkt het me lekker om van Gilse stroop door de brinta te doen :P
Alleen kan ik het eerst misschien beter basic en safe te houden om meteen dextra te nemen ..

OT:
92.3 kg op 9% vet bij 1.79m.
Ik verwacht heel snel weer op 98 kg te komen, omdat dit mijn hoogste gewicht is geweest met 12% vet.
Nu 4 kg erbij in anderhalve week :P

Ik twijfel om in plaats van de vele oefeningen die ik nu doe elke keer 4 uit te kiezen en hiervan 6 sets te doen.
Wat is jullie input ???

Dan kan ik meer variëren in workouts per sessie, dan als ik zoals nu 8 oefeningen x 3 sets doe.
Soms komt de pomp ook pas echt de derde rep en voelen mijn spieren echt vermoeid.

OT:
92.3 kg op 9% vet bij 1.79m.
Ik verwacht heel snel weer op 98 kg te komen, omdat dit mijn hoogste gewicht is geweest met 12% vet.
Nu 4 kg erbij in anderhalve week :P

Ik twijfel om in plaats van de vele oefeningen die ik nu doe elke keer 4 uit te kiezen en hiervan 6 sets te doen.
Wat is jullie input ???

Dan kan ik meer variëren in workouts per sessie, dan als ik zoals nu 8 oefeningen x 3 sets doe.
Soms komt de pomp ook pas echt de derde rep en voelen mijn spieren echt vermoeid.
4-5 oefeningen voor grote spier groepen, 2-3 voor kleine. ik laat mn sets dan wel oplopen tot soms 8sets ( enkel bij compounds dan)
vb 8sets bench, 4 platte flyes, 6sets incline, 4sets incline flyes
ik doe ppl waarbij ik de ene dag meer focus op borst en de andere push dag op schouders en tricep, op de tweede push dag doe ik maar 3oef voor borst

Nieuwe progressie Pic:

Boven 88 kg op 8% depleted
2 weken voor de kuur tijdens keto:

aetudu.png

Onder 92.3 kg op 9% bijna vol
1.5 weken in de kuur:

2upu8ae.jpg

4-5 oefeningen voor grote spier groepen, 2-3 voor kleine. ik laat mn sets dan wel oplopen tot soms 8sets ( enkel bij compounds dan)
vb 8sets bench, 4 platte flyes, 6sets incline, 4sets incline flyes
ik doe ppl waarbij ik de ene dag meer focus op borst en de andere push dag op schouders en tricep, op de tweede push dag doe ik maar 3oef voor borst

En doe je nooit super sets etc?
Dorian yates zei bijv dat meerdere sets achter elkaar soms niet zinvol zijn
Dus ik was van plan er wel minimaal 2 super sets in te gooien op het einde
Voor rug deed ik wel eens mega sets, deze groeide enorm snel! :P
Maar zweet me dan kapot en ruik naar ammoniak
Nu ruiken me shirts soms ook naar ammoniak zegt me vriendin

En doe je nooit super sets etc?
Dorian yates zei bijv dat meerdere sets achter elkaar soms niet zinvol zijn
Dus ik was van plan er wel minimaal 2 super sets in te gooien op het einde
Voor rug deed ik wel eens mega sets, deze groeide enorm snel! :P
Maar zweet me dan kapot en ruik naar ammoniak
Nu ruiken me shirts soms ook naar ammoniak zegt me vriendin
supersets doe ik voor de kleine spiergroepen
dropsets voor de grote, wissel natuurlijk wel eens ook
je kan natuurlijk ook intensief trainen zonder super of dropsets :p gewichten uitdagend genoeg maken ;)
goeie progress:thumb:

supersets doe ik voor de kleine spiergroepen
dropsets voor de grote, wissel natuurlijk wel eens ook
je kan natuurlijk ook intensief trainen zonder super of dropsets :p gewichten uitdagend genoeg maken ;)
goeie progress:thumb:

Thx man!
Ik doe juist dropsets voor de kleine nu
Voor rug of borst meestal maar 1x en altijd dezelfde oefening..
Zoals je ziet knallen borst en biceps er echt uit
Schouders worden al beter, maar me schouderdag zit net voor me rustdag
Dat is bale, want dan eet ik minder kcal de dag erna ...
Schouders en triceps moeten nog beter!

Thx man!
Ik doe juist dropsets voor de kleine nu
Voor rug of borst meestal maar 1x en altijd dezelfde oefening..
Zoals je ziet knallen borst en biceps er echt uit
Schouders worden al beter, maar me schouderdag zit net voor me rustdag
Dat is bale, want dan eet ik minder kcal de dag erna ...
Schouders en triceps moeten nog beter!
rust wat is dat?? :D:D

OT:

93.5 kg nu
Met minder vocht dan gisteren!
Ik heb de neiging mijn voeding te uppen, omdat ik al bijna 2 weken op hetzelfde aantal kcal zit...
Alleen ik ga nu nog goed, dus ik kijk het eerst nog even aan een weekje.
Als ik morgen begin met de slin, dan pak ik ook nog de 50 g suikers meteen na het trainen en 50 g extra postwo kh mee elke dag.

Ik zie er wel tegenop om vanaf de gym, meteen naar huis te rijden na de slin shot @Wxng
De eerst komende tijd ga ik denk ik naar mijn vriendin op 5-10 min afstand en neem ik de suikers en postwo meal mee

Dit ben ik van plan eerst te nemen postworkout:

1 banaan
50 g dextro
50 g whey isolaat shake van xxl
(Evt 5g creatine?)

Samen 84 g kh
Daarna thuis meteen 200g brinta en 50 g whey en 250 g broccoli

Back carb depleted:

2zirck3.jpg

@Daadkrachtig ik kan me wel voorstellen dat je je er niet prettig bij voelt om gelijk weg te rijden na je shot. Je weet nu ook niet wat je er van moet verwachten. Dus, beste even de kat uit de boom kijken inderdaad en kijken hoe het jou bevalt.

Creatine nam ik standaard met slin, en ook alleen met slin normaal raak ik het niet aan. Leucine is trouwens ook een prima toevoeging.

Denk je niet dat 200gr Brinta een beetje teveel is op 10iu slin? 10gr carbs per 1iu is de vuistregel om te starten met slin zo ongeveer. Met deze voeding hang je zo rond de 300gr carbs, als je gevoelig bent om vet op te slaan zou dit weleens een valkuil kunnen zijn. Je hebt verder geen potente vetverbranders in je kuur zitten, dus ik zou dit wel even in de gaten houden.

Ik deed uiteindelijk 15iu pre & 15iu post, met overlapping dus. Hiervoor nam ik in totaal niet meer dan 250gr carbs. Later op de dag nog eens 10 of 15iu, beetje afhankelijk van hoeveel ruimte er nog in de maag was :D

Maar ja, beste na je shot je vriendin opzoeken en daar lekker op je gemak bijkomen. Zorg wel dat je niet als een bezetene samen aan de cardio gaat, dan is een hypo er snel kan ik je uit ervaring vertellen :p

Succes, ik ben benieuwd naar je bevindingen

@Daadkrachtig ik kan me wel voorstellen dat je je er niet prettig bij voelt om gelijk weg te rijden na je shot. Je weet nu ook niet wat je er van moet verwachten. Dus, beste even de kat uit de boom kijken inderdaad en kijken hoe het jou bevalt.

Creatine nam ik standaard met slin, en ook alleen met slin normaal raak ik het niet aan. Leucine is trouwens ook een prima toevoeging.

Denk je niet dat 200gr Brinta een beetje teveel is op 10iu slin? 10gr carbs per 1iu is de vuistregel om te starten met slin zo ongeveer. Met deze voeding hang je zo rond de 300gr carbs, als je gevoelig bent om vet op te slaan zou dit weleens een valkuil kunnen zijn. Je hebt verder geen potente vetverbranders in je kuur zitten, dus ik zou dit wel even in de gaten houden.

Ik deed uiteindelijk 15iu pre & 15iu post, met overlapping dus. Hiervoor nam ik in totaal niet meer dan 250gr carbs. Later op de dag nog eens 10 of 15iu, beetje afhankelijk van hoeveel ruimte er nog in de maag was :D

Maar ja, beste na je shot je vriendin opzoeken en daar lekker op je gemak bijkomen. Zorg wel dat je niet als een bezetene samen aan de cardio gaat, dan is een hypo er snel kan ik je uit ervaring vertellen :p

Succes, ik ben benieuwd naar je bevindingen

Ik moet toch gewoon mijn postworkout meal aanhouden na het trainen?

Anders kan ik de suikers wel weg laten, alleen lijkt het me wel safe om dit in het begin met dextro te doen.
Tijdens het rijden moet ik geen hypo krijgen in elk geval, rijd nu al als een debiel omdat ik altijd honger heb ...

Ik ben uiteindelijk ook van plan een overlapping te doen voor en na het trainen inderdaad. Bijv. 10/15 iu

Eerst maar eens kijken hoe het me afgaat om 10 iu postwo te zetten.
Anders neem ik bijv. 1 banaan met een whey shake meteen na het trainen.
En bij thuis komst 10 - 15 min later 150 g brinta met whey?

Ik heb hgh geprobeert op 4 iu per dag, maar vond dit het niet waard..
Neem nu 50 mcg T3 en ik blijf veel beter droog met minder vocht ..
Ik merkte alleen een stralende huid, betere nachtrust, meer honger, meer slaap en een heel relaxed gevoel de hele dag op 2x 2 iu...
Geen vetverbrandende werking in elk geval

Ik moet toch gewoon mijn postworkout meal aanhouden na het trainen?

Anders kan ik de suikers wel weg laten, alleen lijkt het me wel safe om dit in het begin met dextro te doen.
Tijdens het rijden moet ik geen hypo krijgen in elk geval, rijd nu al als een debiel omdat ik altijd honger heb ...

Ik ben uiteindelijk ook van plan een overlapping te doen voor en na het trainen inderdaad. Bijv. 10/15 iu

Eerst maar eens kijken hoe het me afgaat om 10 iu postwo te zetten.
Anders neem ik bijv. 1 banaan met een whey shake meteen na het trainen.
En bij thuis komst 10 - 15 min later 150 g brinta met whey?

Ik heb hgh geprobeert op 4 iu per dag, maar vond dit het niet waard..
Neem nu 50 mcg T3 en ik blijf veel beter droog met minder vocht ..
Ik merkte alleen een stralende huid, betere nachtrust, meer honger, meer slaap en een heel relaxed gevoel de hele dag op 2x 2 iu...
Geen vetverbrandende werking in elk geval

Excuses, ik was de T3 in je pakket helemaal vergeten, domme ik :p Met T3 erbij zal de vetopslag minimaal zijn als je voeding clean is. In dat geval moet het geen probleem vormen zoals je het eerder beschreef. Ik denk zelfs dat je een kans maakt om droger te trekken.

Suikers (dextrose) er het beste gewoon bij houden, in elk geval altijd meenemen om, inderdaad, een hypo te voorkomen. Een hypo achter het stuur lijkt me echt angstaanjagend op z'n zachts gezegd. Mocht het toch gebeuren, sowieso niet in paniek raken & gelijk suikers erin, maar zo ver was je al :)

Ik vind de combi van gh & slin echt heerlijk. Is per persoon verschillend inderdaad of het het waard is ja of nee. Voor mij persoonlijk is dat het zeer zeker. Ik heb met gh & slin erbij (ongeveer) de helft minder gear nodig. Ondanks dat ik 25 jaar ben, merk ik al genoeg van gh op 8-10iu per dag, zeker in combi met slin. Ben stiekem al benieuwd wat die ongein voor me doet als ik eenmaal 30 jaar ben.

Altijd spannend de eerste keer aan de slin. Het aftellen is begonnen!

Ik lees morgen graag hoe het gegaan is, en of het je bevallen is.

Fijne avond

Excuses, ik was de T3 in je pakket helemaal vergeten, domme ik :p Met T3 erbij zal de vetopslag minimaal zijn als je voeding clean is. In dat geval moet het geen probleem vormen zoals je het eerder beschreef. Ik denk zelfs dat je een kans maakt om droger te trekken.

Suikers (dextrose) er het beste gewoon bij houden, in elk geval altijd meenemen om, inderdaad, een hypo te voorkomen. Een hypo achter het stuur lijkt me echt angstaanjagend op z'n zachts gezegd. Mocht het toch gebeuren, sowieso niet in paniek raken & gelijk suikers erin, maar zo ver was je al :)

Ik vind de combi van gh & slin echt heerlijk. Is per persoon verschillend inderdaad of het het waard is ja of nee. Voor mij persoonlijk is dat het zeer zeker. Ik heb met gh & slin erbij (ongeveer) de helft minder gear nodig. Ondanks dat ik 25 jaar ben, merk ik al genoeg van gh op 8-10iu per dag, zeker in combi met slin. Ben stiekem al benieuwd wat die ongein voor me doet als ik eenmaal 30 jaar ben.

Altijd spannend de eerste keer aan de slin. Het aftellen is begonnen!

Ik lees morgen graag hoe het gegaan is, en of het je bevallen is.

Fijne avond

Zal ik de T3 uppen naar 75 mcg of gelijk houden op 50 mcg?
Ik merk erg veel positiefs van de T3, eerder als ik net uit een cut kwam leek me lichaam als enige doel vet aan te zetten te hebben haha
En nu kan ik meteen bulken na het carb loaden op 5000 kcal :D

Zal ik de T3 uppen naar 75 mcg of gelijk houden op 50 mcg?
Ik merk erg veel positiefs van de T3, eerder als ik net uit een cut kwam leek me lichaam als enige doel vet aan te zetten te hebben haha
En nu kan ik meteen bulken na het carb loaden op 5000 kcal :D

Ik zou het persoonlijk even op 50mcg laten, verhogen kan altijd nog als het nodig is. Daar kom je dan via een vetmeting & evaluatie met @Pleister wel achter, of als je de tren toevoegt de T3 verhogen. Maar als je nu lekker gaat, houden zo! Never change a winning team :D

Dit ben ik van plan eerst te nemen postworkout:

1 banaan
50 g dextro
50 g whey isolaat shake van xxl
(Evt 5g creatine?)

Samen 84 g kh
Daarna thuis meteen 200g brinta en 50 g whey en 250 g broccoli

Waarom zou je alleen snelle carbs pakken direct na je shot? Gooi er iets van rijstpoeder ofzo bij. Ik neem standaard rijstpoeder met een beetje dextrose en whey na een shot, of een vaste meal als ik thuis ben. Imo krijg je alleen maar eerder een hypo als je alleen snelle suikers wegwerkt na een shot slin.

Terug
Naar boven