AndroidHealthClinic

Test P & Tren A

• Topic Starter Topic Starter
Zeker in been gezet?
Ik snap dat sowieso niet in been, vin dat maar K*T!
gewoon zelf zetten in bil, nog nooit ergens last van gehad.
Ooit 2x wel in been gezet en kon ook 2 dagen nie lopen

Zo soepel in mijn armen ben ik niet. Je bent ook de eerste waar van ik hoor die dat kan.

Zo soepel in mijn armen ben ik niet. Je bent ook de eerste waar van ik hoor die dat kan.

Met een beetje oefen lukt dat je wel joh haha :D
Snap wat je bedoel,maar heb nooit anders gedaan,dus die handigheid zit erin denk?

Met ED injects heb je ook wel wat meer spots nodig dan enkel billen.

Ik heb ook altijd enorm pijn in mijn benen, kuiten gaan wel. Sindsdien doe ik lats en dat gaat super.

Ik heb ook altijd enorm pijn in mijn benen, kuiten gaan wel. Sindsdien doe ik lats en dat gaat super.

Meen je dat nou dat lats goed gaat?

Ik denk dat ik stop met de test p, heb al 2 weken (sinds ik bezig ben) geen benen kunnen trainen en niet kunnen deadliften.
Baal hier flink van deadlift de ene week 1x per week en de andere week 2x. En benen deed ik normaal altijd 1x per week keihard.

Ga daarom denk over op test e.

Meen je dat nou dat lats goed gaat?

Ik denk dat ik stop met de test p, heb al 2 weken (sinds ik bezig ben) geen benen kunnen trainen en niet kunnen deadliften.
Baal hier flink van deadlift de ene week 1x per week en de andere week 2x. En benen deed ik normaal altijd 1x per week keihard.

Ga daarom denk over op test e.

Heb ik precies hetzelfde gehad met test p, moest echt door de pijn heen om te squaten en lungen. Maar... No pain..... No :D

Lats gaan super, soms beetje stijf maar ok. Nu test p, tren à en mast p. Geen centje pijn. Ik doe ed, ene dag links, andere rechts.

Probeer maar eens, als je over stapt op test e ben je weer weken verder met results.......

Heb ik precies hetzelfde gehad met test p, moest echt door de pijn heen om te squaten en lungen. Maar... No pain..... No :D

Lats gaan super, soms beetje stijf maar ok. Nu test p, tren à en mast p. Geen centje pijn. Ik doe ed, ene dag links, andere rechts.

Probeer maar eens, als je over stapt op test e ben je weer weken verder met results.......

Hmm het is wel een nieuwe optie. Kan ik morgen wel eens laten doen. De eerste keer doe ik liever niet zelf in mijn lats.
Neem aan dat jij zelf in je lats zet?

Weet ik dat er dan een vertraging krijg bij de test. Zou dan ook 2 weken langer moeten door trekken.
Daarom heb ik het ook liever niet.

Hmm het is wel een nieuwe optie. Kan ik morgen wel eens laten doen. De eerste keer doe ik liever niet zelf in mijn lats.
Neem aan dat jij zelf in je lats zet?

Weet ik dat er dan een vertraging krijg bij de test. Zou dan ook 2 weken langer moeten door trekken.
Daarom heb ik het ook liever niet.

Even aanspannen en je voelt hem zo, kan niet missen. Ik doe het zelf voor de spiegel. Optrekken is alleen even wennen met 1 hand en je arm gekruisd ver je lichaam. Succes ermee!

Ben vandaag precies 2 weken bezig en weeg 3kg zwaarder dan ik starten. Denk dat ik deze week iets te veel zout heb binnen gekregen: 3x uit eten geweest en een paar keer bij de schoonfamilie wezen eten.

Zit zwaar te twijvel om de Test P in te ruilen voor Test E, omdat de pijn niet te harden is kan amper trainen daar door.

Mocht ik switchen dan doe ik dit: 300mg 2x per week voor 2 weken en daarna 150mg 2x per week. Zal dan ook 2 weke verlengen denk ik.

Ik heb er gewoon 250mg test e naast lopen EW, ik de hams injecteren vind ik persoonlijk de makkelijkste spot als je eenmaal van de pip verlost bent

Alles behalve mijn reet. Je denkt toch niet dat met een dikke naald ed fijn is??

Welke maat gebruik je? Je kan voor de miste spots ook wel een slinnaald gebruiken als je BF% niet te hoog is. Voor glutes uiteraard wel een normale naald gebruiken.
Maar op die manier zou je bijvoorbeeld toch ook al quads en delts kunnen gebruiken.

gaat pijnloos :D wel met slin spuitjes natuurlijk

Welke maat gebruik je? Je kan voor de miste spots ook wel een slinnaald gebruiken als je BF% niet te hoog is. Voor glutes uiteraard wel een normale naald gebruiken.
Maar op die manier zou je bijvoorbeeld toch ook al quads en delts kunnen gebruiken.

Ik zet met 0,4 x 20mm.
Kan wel eens een slin proberen morgen voor mijn tren a.
Heb slin spuitjee liggen maar die gaan maar tot 1ml.

---------- Toegevoegd om 10:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:49 ----------

Ik heb er gewoon 250mg test e naast lopen EW, ik de hams injecteren vind ik persoonlijk de makkelijkste spot als je eenmaal van de pip verlost bent

Ben helaas nog niet PIP vrij.

Er bestaat ook zoiets als HG TestProp (pijnloos)

Terug
Naar boven