AndroidHealthClinic

Test P & Tren A

• Topic Starter Topic Starter
Zweten, kort lontje, conditie is vermindert, tren hoest en aftoe opeens uit het niks overgeven.

---------- Toegevoegd om 07:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:48 ----------

Plus de rest:p

Af en toe uit het niets overgeven?
Je neemt niet toevallig je 75mcg T3 in 1x in?
Ik merk dat mijn maag T3 niet echt tof vind.

Af en toe uit het niets overgeven?
Je neemt niet toevallig je 75mcg T3 in 1x in?
Ik merk dat mijn maag T3 niet echt tof vind.

Zou dat het zijn?
Denk eerder dat het door de tren komt, zijn wel sides ervan.

Ja neem wel in 1x de 75mcg in. Maar vanochtend overgegeven voor mijn innamen.

Helaas ben ik het weekend ziek geweest.
Sinds donderdag avond een flinke korst te pakken. (koud/warm/zweten/misselijk/hoesten)
Heb erg moeite gehad om mijn voeding binnen te krijgen en ook te houden. (3200kcal per dag)

Vanochtend zij de weegschaal 84kg

Sinds gister avond de test p wat verhoogd. Zit nu op:
Test p 350mg per week.
Tren a 525mg per week.

Begin al duidelijker wat sterker te worden en je ziet het in de spiegel ook al redelijk.
Mijn spieren zijn ronder, harder en je ziet al redelijk wat blauwe aders lopen. .

Zal t niet door die TestP komen die koorts?

Ik werd vroeger ook altijd ziek door die korte kuurtjes.
Slaan zo hard in, in zo een korte tijd.

Zal t niet door die TestP komen die koorts?

Ik werd vroeger ook altijd ziek door die korte kuurtjes.
Slaan zo hard in, in zo een korte tijd.

Ja ik weet het niet, denk het niet: want het was al eind week 3.
Sinds deze week begin ik echt sterker te worden.

Al merkbaar droger aan het worden?

Al merkbaar droger aan het worden?

Ja het begint te komen. Mag ook wel eens.
Ben nu ook al 5 weken bezig met petides, vorige keer werdt ik ook droger vanaf week 5.
Mijn voeding zit zo'n 500kcal boven onderhoud. Daarom val ik ook niet hard af. Hoef ook pas goed droog te wezen eind augustus. Lukt het bij jou al een beetje?

hoe staat het met je kuur ?

nog bijwerkingen of veranderingen ?

hoe is je gedrag ?

en natuurlijk hoe is de groei nu ?

hoe staat het met je kuur ?

nog bijwerkingen of veranderingen ?

hoe is je gedrag ?

en natuurlijk hoe is de groei nu ?

Het heeft wel 3 weken geduurt voordat het goed ging werken.
Nu gaat het lekker, alle trainingen zijn goed.

Alleen mijn eetlust is erg slecht.

Ben nog nooit zo droog en hard geweest, dus gaat lekker.

Het heeft wel 3 weken geduurt voordat het goed ging werken.
Nu gaat het lekker, alle trainingen zijn goed.

Alleen mijn eetlust is erg slecht.

Ben nog nooit zo droog en hard geweest, dus gaat lekker.

Eetlust slecht? Ik heb de hele dag door honger tot ik er flauw van wordt. Als ik dan wat eet, zit ik alleen zo vol...

Welk merk gebruik je en hoeveel is je kracht omhoog gegaan in die 4 weken?

Eetlust slecht? Ik heb de hele dag door honger tot ik er flauw van wordt. Als ik dan wat eet, zit ik alleen zo vol...

Ja mega slecht is het bij mij. Alleen de eerste paar dagen als ik verhoog heb ik een honger gevoel.
Dus maar weer snel verhogen;)
Heb van test p en tren a beide nog 2 vails over. Ga eens rekenen wanneer het op is als ik beide nog verhoog:D.
Zit nu in een week op:
350mg test p
525mg tren a

---------- Toegevoegd om 18:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:28 ----------

Welk merk gebruik je en hoeveel is je kracht omhoog gegaan in die 4 weken?

Heb de eerste 2,5 weken geen benen kunnen trainen en niet kunnen deadliften omdat ik erg last had van virgin mucles.
Maar met sqauten en de daedlift zit ik nu al weer op mijn pr. (Gemaakt afgelopen winter in de volle bulk)

Er mogen geen merken genoemd worden.;)

Ik weet niet wat het is, maar merk eigenlijk weinig van mijn hele kuur.
Deze weel zit ik op:
500mg test p
700mg tren a

Mijn voeding ligt tussen de 3100kcal en 3300kcal dat is nog boven mijn onderhoud. Maar heb amper wat gegaind tot nu toe. Daarom alles maar verhoogt.

Heb wel onwijs last van de sides: vaak uit het niet kotsen, zweten, kort lontje, onwijs moeilijk kunnen eten, tren hoest en voel mij door heel door heel goed.
Maar echt sterker wordt ik niet.

De tren had ik vorige week al verhoogt naar 700, merk geen verschil met 525.
Deze week dus ook maar de test omhoog gedaan.

Aan hst merk kan het niet liggen: witte up heb ik. Ken meerdere mensen die dezelfde batch tren a hadden en die ging er redelijk goed op.

Ik ga ervan uit dat ik erg slecht reageer op Tren A.
Daarom zet ik vanaf gister avond, ed 100mg Test P, zo kom ik uit 700mg per week. (heb maar spuitjes van 2,5ml, er past niet meer in als ik meer eod zou zetten)

Zit al anderhalve week op 700mg Tren A per week heel misschien verlaag ik die nog iets, want voel er amper wat van. Als ik hem niet verlaag is het te snel op.

Laatst bewerkt:
Gisteravond begonnen aan mijn laatste Tren A, ik zal dus nog voor max 10 dagen tren hebben.
Sinds ik op de 700mg Test P per week sta ik voller en wordt ook weer merkbaar sterker, heb nog 2,5 flesje test liggen:).
Kan aan een potje methytren komen in pilletjes. (weet dat die onder gedosseerd zal zijn) daar start ik zondag mee. Ben benieuwd of mij dat wat meer zal brengen dan 700mg Tren A.

Gisteravond begonnen aan mijn laatste Tren A, ik zal dus nog voor max 10 dagen tren hebben.
Sinds ik op de 700mg Test P per week sta ik voller en wordt ook weer merkbaar sterker, heb nog 2,5 flesje test liggen:).
Kan aan een potje methytren komen in pilletjes. (weet dat die onder gedosseerd zal zijn) daar start ik zondag mee. Ben benieuwd of mij dat wat meer zal brengen dan 700mg Tren A.

Als je niks na al die tijd van tren-A merkt dan is het ondergedosseerd of fake simple as that!!! ;)
Na 2weken hoor je echt keihard te knallen en heel anders van karakter tegenover mensen:D
Ik raad je aan die methyltren pilletjes niet te nemen kan nooit op tegen 700mg tren-A omdat ze zwaar ondergedosseerd zijn!!! Zijn het die potjes van het merk waar het precies met een pen op geschreven is? de 5mg en 2mg caps? als je de 2mg caps kan vastkrijgen en je neemt 2caps per dag dan ga je loeihard trust me!!! ;) Die 5mg caps zat ik op 3x per dag en deed geen eene **** bro!
Dan kan je beter geld investeren in Methyl tren injecties en gewoon elke dag 4mg (1ml) zetten... dan heb je pas een goeie afsluiter bro

Terug
Naar boven