XXL Nutrition

Test P & Tren A

• Topic Starter Topic Starter
Als je niks na al die tijd van tren-A merkt dan is het ondergedosseerd of fake simple as that!!! ;)
Na 2weken hoor je echt keihard te knallen en heel anders van karakter tegenover mensen:D
Ik raad je aan die methyltren pilletjes niet te nemen kan nooit op tegen 700mg tren-A omdat ze zwaar ondergedosseerd zijn!!! Zijn het die potjes van het merk waar het precies met een pen op geschreven is? de 5mg en 2mg caps? als je de 2mg caps kan vastkrijgen en je neemt 2caps per dag dan ga je loeihard trust me!!! ;) Die 5mg caps zat ik op 3x per dag en deed geen eene **** bro!
Dan kan je beter geld investeren in Methyl tren injecties en gewoon elke dag 4mg (1ml) zetten... dan heb je pas een goeie afsluiter bro

Had je alles goed gelezen: dan had je geweten dat ik onwijs last heb van alle tren sides.
Mijn maag is zwaar van slag, geen eet lust, ben een tikkende tijdbom, tren hoest. Van deze 4 had ik met 1 weekje al last. Maar dus nul kracht gains door de tren. Al mijn spieren staan wel knijter hard, dat is het enige positieve.
Mijn spullen zijn niet fake of onder gedoseerd. Er zijn hier op het forum nog een paar gast die heel erg last hebben van tren sides maar er niet positief op reageren. Ik heb precies hetzelfde als hun.

Heb nog voor 20 dagen test p liggen, sinds ik die verhoogt hebt naar 100 mg ed. Ga ik al veel beter dan de afgelopen 5 weken.
Probeer vanaf zondag gewoon ff die pilletje methytren. Ik weet dat prikken beter is naar denk niet dat ik daar voor zondag aan kan komen. (Moet die bij iemand anders halen)

Had je alles goed gelezen: dan had je geweten dat ik onwijs last heb van alle tren sides.
Mijn maag is zwaar van slag, geen eet lust, ben een tikkende tijdbom, tren hoest. Van deze 4 had ik met 1 weekje al last. Maar dus nul kracht gains door de tren. Al mijn spieren staan wel knijter hard, dat is het enige positieve.
Mijn spullen zijn niet fake of onder gedoseerd. Er zijn hier op het forum nog een paar gast die heel erg last hebben van tren sides maar er niet positief op reageren. Ik heb precies hetzelfde als hun.

Heb nog voor 20 dagen test p liggen, sinds ik die verhoogt hebt naar 100 mg ed. Ga ik al veel beter dan de afgelopen 5 weken.
Probeer vanaf zondag gewoon ff die pilletje methytren. Ik weet dat prikken beter is naar denk niet dat ik daar voor zondag aan kan komen. (Moet die bij iemand anders halen)

Oh oke bro... maar als je op test-P alleen goed gaat zoveel te beter, kost je minder en is lichter voor uw lichaam om te verduren

Oh oke bro... maar als je op test-P alleen goed gaat zoveel te beter, kost je minder en is lichter voor uw lichaam om te verduren

Ja maar ik weet niet iets alleen nemen lijkt mij ook niks denk ik.
Het eten gaat nu al wel weer een stuk beter, maar ga toch echt geen flesje bij halen.
Wil nog wel even knallen de laatste weekjes voor de nakuur.

Tot nu toe nog maar 2 puistjes gehad. Maar denk toch dat ik voor de start van mijn nakuur met roa begin omdat ik vorige keer ook 2 doosjes moest opmaken. Heb toch nog 8 doosjes liggen. (hint hea)

Vandaag zit ik 1 week 7, en weeg nu 88kg, 5 kg erbij sinds het begin.

Zit nu andere halve week op 100mg test p ed, meer duidelijk dat ik een stuk voller sta door de verhoging, dat zal wel de 2kg verschil wezen;)
Voel mij er ook een stuk beter bij zo

Gistermiddag voor het eerst in mijn borst laten zetten. (durfde het de eerste keer niet zelf, aangezien mijn prikker toch fysio is:P)
Links 100mg tren a als eerst gezet, ging pijnloos. Daarna rechts 100mg test p, was ook pijnloos. (voel de test p nu wel lichtjes zitten)
Ik hoef nog maar iets meer dan 2 weken te zetten, ga het niet zelf in mijn borst doen. het lijkt mij niet heel makkelijk. Maar mogelijk is het zeker.

Laatst bewerkt:
Foto?

Sinds gister begonnen met Methyl-trenbolone.
Heb 1 potje van 100tabs, er 1mg per tabs in. (weet dat ze onder gedoseerd zijn, daarom pak ik hem hoog)
Gister 2uur voor het trainen de eerste 2 pilletjes genomen, had een goed placebo effect tijdens de training, stond lekker strak tijdens de training.

Vanochtend 1,5 pilletje genomen, eind van de middag nog een keer 1,5.

20140508_071838.jpg

20140508_071829.jpg

Wel apart dat iedereen die ik ken en de Tren van rood-wit gebruikt, wel aankomt in massa en de Tren look krijgt maar geen kracht. Zal vast toeval zijn want het lijkt me sterk dat rood-wit een eigen Tren ester heeft ontwikkelt

Wel apart dat iedereen die ik ken en de Tren van rood-wit gebruikt, wel aankomt in massa en de Tren look krijgt maar geen kracht. Zal vast toeval zijn want het lijkt me sterk dat rood-wit een eigen Tren ester heeft ontwikkelt

Mijn injects waren van up. Is overgens wel dezelfde maker.

Ik heb besloten om toch alvast te stoppen. Heb nog wel 1 dicht flesje test p, maar heb er geen zin in.
Morgen zal ik een samenvatting maken.

Hier is dan eindelijk mijn samenvatting:rolleyes:.

Ik begon beide op een lage dosis omdat dit dus mijn eerste spuit kuur was.
Starten met 250 test p en 350 tren a per week.

Binnen 2 weken stonden al mijn spieren in mijn lichaam al redelijk strak.
Ook had erg veel last van bijwerking:
*Mijn maag was van slag, kon moeilijk mijn eten binnen houden.
*tren hoest
*zweten als een gek in bed
* kort lontje

Al heel snel de tren a verhoogt naar 525mg per week omdat ik er vrij weinig van voelde tijdens de trainingen.
De bijwerkingen werden iets erger.

Ook dit was helaas nog niet genoeg, daarna de tren a verhoogt naar elke 100mg ed, dit was het ook nog niet helemaal, toen de test p omhoog gegooid naar 500mg per week.
Dit ging iets beter. Die week maar naar de huisarts geweest voor mijn maag. (kreeg maag tabletten tegen mijn maagklachten, moest ze heel de maand door blijven slikken)

Na meer dan een week op deze dosis. (500mg test p en 700mg tren a)
Vond ik het nog tegenvallen. De test p ook verhoogt naar 700mg per week.
Toen begon ik pas echt lekker te trainen en sterk te worden. Zag er ook veel gekker uit door het test vocht.

Hiermee maakte ik wel pr's met de gewichten.
Aan het einde heb nog 15 dagen aan de MT pillen gezeten. (zie foto) Goh wat waren dit sterke pillen zeg.
Goud die dingen: eerste keer nam ik za als prework out in en voelde ook gelijk al wat.
Nam er 2 bij het ontbijt en voor mijn training nog eens 2. Trainde hier samen met de 700mg test p erg goed op.
Jammer genoeg kreeg ik na 7 dagen last van mijn lever. (steken enzo) Daar nam ik leverbeschermers voor in, dat zorgde dat het minder werdt.

Voor mij nooit meer tren a want het werkte totaal niet.
Test beviel mij erg goed en die MT pillen ook.
Ben meer dan 5kg zwaarder geworden door deze kuur en 2% vet eraf.

Mijn volgende bulk kuur in oktober of november wordt waarschijnlijk dit"
Week 1-12 Test E 1000mg. (misschien zelfs wel verhogen)
week 1-12 Arimidex
Week 8-12 MT pillen op 4 á 5mg

vraag.. hoe kan je steken in je lever voelen? naarm mijn weten zou dit niet mogelijk moeten zijn. verder jammer dat je hoog moest doseren voor je iets merkt... ik denk dat je miss onder gedoseerd spul hebt gehad. verder tren A zou je echt wel gevoeld moeten hebben... je hebt tren hoest en het zweten gehad.. dus weet eigenlijk niet of je tren dan wel zo ondergedoseerd is geweest. even zo je foto kijken.

---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ----------

Als dit waar is dan werkt Sheikh volgens mij voor rood wit.. lees zijn handtekening :P

---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

ga je nog before after foto zetten... dacht je met foto dat bedoelde.

vraag.. hoe kan je steken in je lever voelen? naarm mijn weten zou dit niet mogelijk moeten zijn. verder jammer dat je hoog moest doseren voor je iets merkt... ik denk dat je miss onder gedoseerd spul hebt gehad. verder tren A zou je echt wel gevoeld moeten hebben... je hebt tren hoest en het zweten gehad.. dus weet eigenlijk niet of je tren dan wel zo ondergedoseerd is geweest. even zo je foto kijken.

---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ----------

Als dit waar is dan werkt Sheikh volgens mij voor rood wit.. lees zijn handtekening :P

---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

ga je nog before after foto zetten... dacht je met foto dat bedoelde.

Mijn spullen waren niet onder gedoseerd dat merkte ik wel aan de bijwerkingen. Er zijn er meerdere op dit forum die last hadden van veel bijwerkingen maar weinig positiefs. Had ik dus ook met de tren a.
En maten hadden dezelfde batch ervan en die gingen er veel beter op.

Nee ga geen foto's plaatsen omdat het resultaat mij zwaar tegen gevallen is. Had er veel meer van verwacht.
(met zie de foto bedoelde ik de van de MT)

Wow wat een doseringen. TrenA wordt beschouwd als de sterkste AAS die er zis...

5kg erbij en 2%bf eraf is niet niks man!

Ik mag ook eigenlijk niet klagen;). At tijdens heel de kuur tussen de 3000 en 3200 kcal per dag.
Maar ik had gewoon meer verwacht van mijn eerste spuit kuur.

Ik zou er ook echt niet op kunnen bulken, dus voorlopig geen tren meer voor mij

Precies dit. Door alle mooie verhalen over Ace denkt iedereen dat ze 15 kg gainen en daarnaast spontaan in 6 weken op 3 % staan, zo mooi is het helaas allemaal niet.

Precies dit. Door alle mooie verhalen over Ace denkt iedereen dat ze 15 kg gainen en daarnaast spontaan in 6 weken op 3 % staan, zo mooi is het helaas allemaal niet.

Van die 15kg ging ik ook niet uit, voor dat ik begon met trainen woog ik 65kg. Had dus al aardig wat spiermassa gegaint. Maar een klein beetje meer had ik wel verwacht, maar helaas. Volgende keer beter hea;)

De eerste week Test P was een hel wat een pijn gaf dat zeg, kon amper lopen.
Zit nu in de tweede week en het gaat gelukkig stukken beter:).
Sinds afgelopen woensdag begin ik lichtjes wat te voelen en mijn spieren zien er opgepompter uit.

Hierbij 2 foto's van mijn spuitjes.

Nou is dit misschien een domme vraag, maar die spuit, daar zit test en tren in? Moet je dat niet apart zetten?

Mooi log. Heb zelf de tren en test van hetzelfde merk als jij gebruikt en totaal geen bijwerkingen gehad. Behalve een kort lontje. Geen tren hoest, niet overmatig zweten, niet wakker liggen en amper night sweats

Nou is dit misschien een domme vraag, maar die spuit, daar zit test en tren in? Moet je dat niet apart zetten?

Alle aas op olie kan bij elkaar in 1 spuit.

---------- Toegevoegd om 09:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:30 ----------

Mooi log. Heb zelf de tren en test van hetzelfde merk als jij gebruikt en totaal geen bijwerkingen gehad. Behalve een kort lontje. Geen tren hoest, niet overmatig zweten, niet wakker liggen en amper night sweats

verschilt per persoon hea, ik had binnen een week al een kortlontje:p

Terug
Naar boven