88ja
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 201
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 13%
Als je niks na al die tijd van tren-A merkt dan is het ondergedosseerd of fake simple as that!!!
Na 2weken hoor je echt keihard te knallen en heel anders van karakter tegenover mensen
Ik raad je aan die methyltren pilletjes niet te nemen kan nooit op tegen 700mg tren-A omdat ze zwaar ondergedosseerd zijn!!! Zijn het die potjes van het merk waar het precies met een pen op geschreven is? de 5mg en 2mg caps? als je de 2mg caps kan vastkrijgen en je neemt 2caps per dag dan ga je loeihard trust me!!!Die 5mg caps zat ik op 3x per dag en deed geen eene **** bro!
Dan kan je beter geld investeren in Methyl tren injecties en gewoon elke dag 4mg (1ml) zetten... dan heb je pas een goeie afsluiter bro
Had je alles goed gelezen: dan had je geweten dat ik onwijs last heb van alle tren sides.
Mijn maag is zwaar van slag, geen eet lust, ben een tikkende tijdbom, tren hoest. Van deze 4 had ik met 1 weekje al last. Maar dus nul kracht gains door de tren. Al mijn spieren staan wel knijter hard, dat is het enige positieve.
Mijn spullen zijn niet fake of onder gedoseerd. Er zijn hier op het forum nog een paar gast die heel erg last hebben van tren sides maar er niet positief op reageren. Ik heb precies hetzelfde als hun.
Heb nog voor 20 dagen test p liggen, sinds ik die verhoogt hebt naar 100 mg ed. Ga ik al veel beter dan de afgelopen 5 weken.
Probeer vanaf zondag gewoon ff die pilletje methytren. Ik weet dat prikken beter is naar denk niet dat ik daar voor zondag aan kan komen. (Moet die bij iemand anders halen)

)
.
.