XXL Nutrition

Test P & Tren A

• Topic Starter Topic Starter
of niet XD

Verder in de bil, ik heb filmpje gezien van een guy die dat deed.. gingdie op bed liggen en in zn bil prikke.. ik vond het zwaar gay uit zien XD

Ik moet zelf prikken hea, dus niet te moeilijk doen net rare fratsen.

---------- Toegevoegd om 13:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------

:roflol: waarom zou ik gaan inbreken?:(

Praatjes vullen geen gaatjes

---------- Toegevoegd om 13:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:08 ----------

Daar is geen woord aan gelogen vriend!

Gister avond voor het eerst hCG bijgezet.
En had gister ook een erg goede rug training: merk duidelijk dat ik sterker begin te worden.

Zelf in je gluteus prikken stelt niks voor.

Meen je dat nou dat lats goed gaat?

Ik denk dat ik stop met de test p, heb al 2 weken (sinds ik bezig ben) geen benen kunnen trainen en niet kunnen deadliften.
Baal hier flink van deadlift de ene week 1x per week en de andere week 2x. En benen deed ik normaal altijd 1x per week keihard.

Ga daarom denk over op test e.

Heerlijk test e, ok komt wat later op gang.
Maar ik zweer erbij ;)

Heerlijk test e, ok komt wat later op gang.
Maar ik zweer erbij ;)

Heb bijna mijn eerste 10ml op, maar denk dat ik toch op de prop blijf. Omdat ik maandag alweer 3 weken opgang ben. Als ik dus over zo gaan duurt het vast 3 weken voor dat die test weer eens gaat werken.

Dat lijkt mij ook niks omdat het dan weer zo lang duurt.

Hoe gaat het met je gewicht en je vp?

Heb bijna mijn eerste 10ml op, maar denk dat ik toch op de prop blijf. Omdat ik maandag alweer 3 weken opgang ben. Als ik dus over zo gaan duurt het vast 3 weken voor dat die test weer eens gaat werken.

Dat lijkt mij ook niks omdat het dan weer zo lang duurt.

kan ze toch in elkaar over laten lopen :p

kan ze toch in elkaar over laten lopen :p

Had gekund ja:p

---------- Toegevoegd om 07:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:50 ----------

Vanochtend weer gewogen weeg nu 85kg en mijn buik omtrek in met een cm minder geworden.

Merk je nog geen tren gerelateerde sides?

Zweten, kort lontje, conditie is vermindert, tren hoest en aftoe opeens uit het niks overgeven.

---------- Toegevoegd om 07:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:48 ----------

Plus de rest:p

Klinkt allemaal weer leuk.
Over 4 weken komt tren hier zo erbij.
Maar fijn al die tren sides die ik lees

Terug
Naar boven