MuscleMeat

Test prop & Winny

glenn12

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
81kg
Hey, ik heb net men gear binnen maar zag er meteen wat raars aan bij de ene zit de etiket lager dan bij de andere ze hebben ook een ander lot nummer en er zit ook beetje meer in als bij de andere op zicht toch.
Er wordt gezegd dat EP niet gefaked word maar toch ff voor de zekerheid!
Verder weet ik niet of ik deze vraag in 1 keer hier mag vragen maar is nogal dom om hiervoor een andere topic te maken, ik heb gehoord dat de injects wel wat pijn kan meebrengen van EP maar ik denk dat dit persoonsgebonden is? in ieder geval voor ik injecteer zou ik de vial wat warm willen maken, moet ik de vial gewoon onder warm stromend water dan houden of hoe doen jullie dat?

testo 001.jpg

testo 002.jpg

testo 003.jpg

Gewoon real..
Pijn is persoonlijk inderdaad.

Heb sinds gisteren net hetzelfde gear binnen gehaald, EP wordt nauwelijks gefaked.
Ik had vorige zomer extreem veel pijn bij het injecteren van test prop EP (is ook de enigste test prop die ik tot nu toe heb gebruikt). Pijn was zelfs zo erg dat ik gelijk was gestopt want ik kreeg er ook koorts van en dergelijke.

Veel succes ermee gozer, hoe ziet je cycle eruit?

ik heb allebij die batchnr s liggen en ben nu bezig met 707 ! ik heb hier geen pijn van ! voel het wel maar makkelijk te doen :) goeie shit trouwens

ik heb allebij die batchnr s liggen en ben nu bezig met 707 ! ik heb hier geen pijn van ! voel het wel maar makkelijk te doen :) goeie shit trouwens

Kan het zijn dat er ook pijnlijke batch nr's tussen zitten? Want de pijn die ik vorig jaar had was ondraagelijk. Heb het dit jaar weer geriskeerd om EP te nemen omdat dit toch één van de betere UG lab is (hebben ze mij verteld) en de prijs zeker en vast inorde was.

• Topic Starter Topic Starter
ok bedankt voor jullie reacties! nu weet ik meer :D

• Topic Starter Topic Starter
Nee nog niet gebruikt, ik ga pas gebruiken 2e week van april ;)

Terug
Naar boven