Fitness Seller

test suspension + methyltren

nameless

Advanced Bodybuilder
Waardering
16
Zoals jullie weten ben ik zelf bezig met een andere kuur dus deze vraag is niet voor mij.

Maar mijn vraag is kunnen test-susp op olie basis en methyltren in 1 slin spuit gemixt worden (50mg test, 2mg MT).
Dit Dan ED subq zetten (de vraag is of dit kan, niet of je het zelf anders zou doen, of het kan dus)

Voor een cutkuur lijkt me dat wel een perfecte kickstart om toch wat massa te pakken??

Olie basis nooit subq zetten

ik dacht dat methyl tren orals waren, aangezien deze 17a zijn ?

@David: Je zegt van nooit olie subc te zetten. Hoe zit het met AAS op waterbasis?
Word dit slechter opgenomen? Tot hoeveel ml kan je gaan dan? Aangezien zo'n insulinespuit maar 1ml in kan, en dat lijkt me best al veel om in je buikvet bv te injecteren.

op waterbasis ook niet subcutaan maar intramusculair zetten

in de medische wereld zetten ze misschien nog wel is subcutaan, maar dat zijn niet de hoeveelheden die wij hanteren.

Laatst bewerkt:
dit is niet waar. kan wel. methyl tren wordt soms subcutaan gezet. en kleine hoeveelheden testosteron enanthaat ook. ik zou het intramusculair zetten maar het wordt soms gedaan. wel kleine hoeveelheden.

Waarom zou je het risico op inkapseling lopen? ???

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jan 2012 om 16:20 ----------

ik dacht dat methyl tren orals waren, aangezien deze 17a zijn?

Zowel oral als injectable..

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jan 2012 om 16:21 ----------

Tot hoeveel ml kan je gaan dan? Aangezien zo'n insulinespuit maar 1ml in kan, en dat lijkt me best al veel om in je buikvet bv te injecteren.

Je injecteert niet in je buikvet, maar eronder.. 1ml valt mee, b12 depot is ook dagelijks of EOD 2ml subc

---------- Post toegevoegd Fri 13 Jan 2012 om 16:21 ----------

op waterbasis ook niet subcutaan maar intramusculair zetten

in de medische wereld zetten ze misschien nog wel is subcutaan, maar dat zijn niet de hoeveelheden die wij hanteren.

B12? HGH? HcG? Melanotan?

Klopt, je staat er goed bij trouwens man. Je hebt geen hoog vet % gekregen :thumbup:

Thnx mate, binnekort even wat recente pics posten als ik mn loggie begin ;)

• Topic Starter Topic Starter
0,5 ml test susp op water basis is dus wel gewoon subq te injecteren??

Ja hoor, hm lijkt me wel lekker btw test sus en methyltren.
Wel duur.

ps. voor dat mensn gaan zeggen: jij zit toch al aan dit, dit en dat... Dit topic is niet voor mezelf;) Maar een maatje die wat wil uitproberen

AAS altijd IM zetten voor de beste opname.

AAS altijd IM zetten voor de beste opname.

oke maar op water basis is wel mogelijk om subq te injecteren? Deze jongen heeft jaren gekuurd maar kan sinds kort echt geen naalden meer in zijn spier steken. Ongelovelijke pijn, heb hem ok als gebrobeerd in zn schouder, delta en wat andere spieren te injecteren maar de naald drukt er zo weer uit. Subq is dus zijn enige oplossing

Nee op waterbasis ook niet. Alleen hgh en peps.
Ik denk niet dat je heel blij wordt als je Winny subq zet

Kan er niet eens meer een slin naaldje in zn spier?

Test suspension? Hoe vaak wilt je vriend die per dag gaan zetten. Want als ik mij goed herinner moet je dat vaker op een dag zetten.

Terug
Naar boven