Fitness Seller

test/tren 250/400 last van tepels en al 1,5 week aan de nolva.

Snap nooit waarom mensen blijven experimenteren. gewoon ff bloed prikken op prolactine en oestrogeen en je weet waardoor je last van je tepels heb en welke medicatie je ervoor moet pakken. Ps: het verhaal van tren en prolactine gerelateerde gyno klopt wel. Heb er zelf last van gehad, als ik in me tepel kneep kwam er druppel "melk" uit. Dat is precies waar hert hormoon prolactine voor bedoelt is

Dit is vaak makkelijker gezegd als gedaan. Dokter hier wil niet meewerkten aan bloedonderzoeken.
Zou verder zo snel niet weten waar je hier (Rotterdam) Prive kan laten onderzoeken.

Verder "durven" veel mensen niet haar hun dokter voor aas gerelateerde problemen.

Gewoon bij bloedwaardentest.nl ofzo. Zijn er zoveel. Daar kost oestrogeen 25 en prolactine 35 uit me hoofd. En 1malig 19,90 verzendkosten

Zal eens lezen hoe het daar gaat. Wil eigenlijk voordat ik begin eens testen.

• Topic Starter Topic Starter
Lijkt alsof het savonds erger is dan sochtends, hou jullie wel even op de hoogte.

Neem ook wat b6 nu voor eventuele prolactine.

Met een simpel vitaminepilletje krijg je prolactine niet mee weg. Heb je zware medicijnen voor

Huisarts wilde geen bloedprikken, zei dat ik het moest aankijken of het zo bleef. :roflol:

Tepels nog steeds gevoelig, nolva en aromasin schijnen niet te helpen. Ga even particulier bloed laten prikken.

Goed bezig

Wel raar dat door iedereen nolva wordt aangeraden bij gyno problemen maar de meeste hier op het forum hebben er totaal geen baat bij :o

Blijf ons updaten obi

Wel raar dat door iedereen nolva wordt aangeraden bij gyno problemen maar de meeste hier op het forum hebben er totaal geen baat bij :o

Dit.
Maar iedereen hier is stront eigenwijs en iedereen zweert bij aromasin. Heb er geen verklaring voor maar aromasin lijkt maar voor een heel klein % te werken.

Ik ben en blijf ook van mening dat gyno veroorzaakt door trenbolone en deca prolactine gerelTeerd is. Bij npp reageerde ik ook heel snel en duidelijk op bromocriptine terwijl ik ook al arimidex op 2mg pakte. Zeer duidelijk verbetering en zelfs volledig weggetrokken met bromo.

Heb er net een topic over gemaakt. Welke aas kun je nou last krijgen van gyno en welke gyno, en welke medicijnen tegen te pakken. Nog steeds geen feiten boven tafel naar ben het wel met je eens. Tren en prolactine. Had er ook last van, ook "melk" druppels bij knijpen. Typisch prolactine hormoon. Nolva en aromasin hielp niet

Heb er net een topic over gemaakt. Welke aas kun je nou last krijgen van gyno en welke gyno, en welke medicijnen tegen te pakken. Nog steeds geen feiten boven tafel naar ben het wel met je eens. Tren en prolactine. Had er ook last van, ook "melk" druppels bij knijpen. Typisch prolactine hormoon. Nolva en aromasin hielp niet

Ja wat zijn feiten. Mijn ervaring met bepaalde middelen zijn voor MIJ feiten. Ik weet hoe ik er op reageer en als ik op bromo reageer dan is voor mij bewezen dat er prolactine in het spel was.

In het topic dat jij hebt aangemaakt heeft Galen antwoord gegeven..hoeft verder niks aan toegevoegd te worden.

Vind alleen dat de laatste tijd zo groot gepraat word over aromasin en slecht over arimidex. Feit blijft voor mij dat ari wel werkt en aro niet. En als je wat rond leest dan kom je al snel tot de conclusie dat ik niet de enige ben die er niet op reageerd.

Hij beweerd toch echt dat je van geen enkele soort aas prolactine kunt krijgen. Ben ik het niet mee eens

De reden dat ik o.a. een van de voornaamste voorstanders ben van Aromasin is omdat het een potentere AI is dan Arimidex met minder zware sides op je lichaam. Dat je er niet direct iets van voelt qua sides wil niet zeggen dat die sides er niet zijn.

Een simpele vergelijking van Arimidex versus Aromasin laat zien dat er beduidend veel meer bijwerkingen zijn bij Arimidex. Daarbij werken Aromasin en Arimidex gewoon verschillend, waarbij Aromasin als Type 1 AI eigenlijk effectiever is omdat het E echt uitschakelt, terwijl er bij Arimidex als Type 2 AI een rebound kan optreden omdat dit omkeerbaar aan de A-enzyme bindt.

Aromasin (Exemestane) is a Type-I aromatase inhibitor, or suicidal aromatase inhibitor. It’s called this because it lowers estrogen production in the body by attaching to the aromatase enzyme, and permanently deactivating it. It averages 90% rate of estrogen suppression, which equals a reduction in estradiol levels of about 50%, as well as significantly raising testosterone .(up to 60%)

Arimidex binds reversibly to the aromatase enzyme through competitive inhibition. This suppresses the conversion of androgens into estrogen. Circulating plasma estrogen can be reduced by nearly 85% in women using Arimidex. A common misconception is that aromatase inhibition is similar in men and women. However in trials when males were administered 1mg of Arimidex daily, circulating estrogen was only reduced by about 50%. Anastrozole is rapidly absorbed orally (time to reach maximum concentration, 1 hour) with a slow apparent clearance of 1.54 liters/h and a terminal half-life of 46.8 h.

But unlike Aromasin, once you stop taking Arimidex, the aromatase enzyme is free to convert androgens (testosterone) into estrogen again. This is referred to as estrogen rebound.

Neemt niet weg dat het een of het ander voor jou beter kan werken dan het andere bij jouzelf, of hetzelfde bij mij, maar het is een behoorlijk logisch verhaal waarom Aro doorgaans de voorkeur geniet/effectiever is (uitzonderingen/bepaalde omstandigheden daargelaten, dat het effectiever is hoeft natuurlijk niet voor iedereen gelijk te betekenen dat het de voorkeur geniet).

De reden dat ik o.a. een van de voornaamste voorstanders ben van Aromasin is omdat het een potentere AI is dan Arimidex met minder zware sides op je lichaam. Dat je er niet direct iets van voelt qua sides wil niet zeggen dat die sides er niet zijn.

Een simpele vergelijking van Arimidex versus Aromasin laat zien dat er beduidend veel meer bijwerkingen zijn bij Arimidex. Daarbij werken Aromasin en Arimidex gewoon verschillend, waarbij Aromasin als Type 1 AI eigenlijk effectiever is omdat het E echt uitschakelt, terwijl er bij Arimidex als Type 2 AI een rebound kan optreden omdat dit omkeerbaar aan de A-enzyme bindt.

Aromasin (Exemestane) is a Type-I aromatase inhibitor, or suicidal aromatase inhibitor. It’s called this because it lowers estrogen production in the body by attaching to the aromatase enzyme, and permanently deactivating it. It averages 90% rate of estrogen suppression, which equals a reduction in estradiol levels of about 50%, as well as significantly raising testosterone .(up to 60%)

Arimidex binds reversibly to the aromatase enzyme through competitive inhibition. This suppresses the conversion of androgens into estrogen. Circulating plasma estrogen can be reduced by nearly 85% in women using Arimidex. A common misconception is that aromatase inhibition is similar in men and women. However in trials when males were administered 1mg of Arimidex daily, circulating estrogen was only reduced by about 50%. Anastrozole is rapidly absorbed orally (time to reach maximum concentration, 1 hour) with a slow apparent clearance of 1.54 liters/h and a terminal half-life of 46.8 h.

But unlike Aromasin, once you stop taking Arimidex, the aromatase enzyme is free to convert androgens (testosterone) into estrogen again. This is referred to as estrogen rebound.

Neemt niet weg dat het een of het ander voor jou beter kan werken dan het andere bij jouzelf, of hetzelfde bij mij, maar het is een behoorlijk logisch verhaal waarom Aro doorgaans de voorkeur geniet/effectiever is (uitzonderingen/bepaalde omstandigheden daargelaten, dat het effectiever is hoeft natuurlijk niet voor iedereen gelijk te betekenen dat het de voorkeur geniet).

En toch laat de praktijk zien dat dit bij velen niet op gaat.
Of dit ligt aan onder gedoseerde aro weet ik niet maar als je gyno gevoelig bent neem je liever maatregelen die direct werken. Ik ben iig een grote voorstander van arimidex..voir mij geen sides

Tjah, ik weet inderdaad ook niet waar dat door komt. Bij mij werkte het op zich wel, merkte van alleen Nolva dat het wat minder werd, had vervolgens een AI nodig (Aro was mijn keuze) om het echt te laten verdwijnen. Ik had m'n Nolva wel HG, m'n AI was van GS.

Sides hoeven inderdaad niet bij iedereen op te komen, en niet iedereen heeft er last van. Het is een heel grote lijst van sides bij Arimidex tov Aromasin, maar dat neemt niet weg dat sides altijd in een bepaalde mate intreden en ook weer verdwijnen, het kan dus inderdaad heel goed dat je er geen last van heb gehad en het ook nog eens vrij snel weer wegtrok. Ik ken echter ook mensen die Arimidex niet fijn vinden.

Hoe zat het dan bij jou als je eenmaal stopte met Arimidex? Want hoe het werkt suggereert dat er best een risico is van rebound. Voordeel is de veel langere halfwaardetijd tov Aromasin. Of nam je het dan gedurende de cycle gewoon door tot aan PCT?

Tjah, ik weet inderdaad ook niet waar dat door komt. Bij mij werkte het op zich wel, merkte van alleen Nolva dat het wat minder werd, had vervolgens een AI nodig (Aro was mijn keuze) om het echt te laten verdwijnen. Ik had m'n Nolva wel HG, m'n AI was van GS.

Sides hoeven inderdaad niet bij iedereen op te komen, en niet iedereen heeft er last van. Het is een heel grote lijst van sides bij Arimidex tov Aromasin, maar dat neemt niet weg dat sides altijd in een bepaalde mate intreden en ook weer verdwijnen, het kan dus inderdaad heel goed dat je er geen last van heb gehad en het ook nog eens vrij snel weer wegtrok. Ik ken echter ook mensen die Arimidex niet fijn vinden.

Hoe zat het dan bij jou als je eenmaal stopte met Arimidex? Want hoe het werkt suggereert dat er best een risico is van rebound. Voordeel is de veel langere halfwaardetijd tov Aromasin. Of nam je het dan gedurende de cycle gewoon door tot aan PCT?

Nee rebound heb ik nooit last van gehad. Bouw het altijd op tot klachten weg zijn. Daarna ga ik heel langzaam afbouwen zodat klachten wegblijven. Het verschil hoeveel ik nodig heb...heb laatst even op 1250 test only gezeten en kon het toen afbouwen tot stop. Is ook niet teruggekomen.

Hoe en wat voel jij precies met klachten? 5 weken geleden geopereerd voor gyno (puberteit) en ga over 5 weken weet met kuur beginnen. Ben te bang om gyno af te wachten en dan ari te nemen dus wil het preventief nemen. Paar weken na start kuur bloed prikken en waardes checken. Weet alleen niet precies wat ik als acceptabele waarde kan houden. Gewoon de "normale" waarde alsof je niet kuurt. Of mag hij iets hoger zijn omdat test ook hoger (in verhouding zeg maar)

• Like
Waarderingen: Obee
Terug
Naar boven