MuscleMeat

test/tren - gyno

• Topic Starter Topic Starter
..heb niet zo veel nolva liggen, denk 15 tabs van 20mg. Zou ik 30 dagen op 10mg kunnen doen..
heb ook ergens gelezen (http://www.ergogenics.org/anabolica203.html) dat 2,5mg letro per week al een enorme vermindering van het oestradiol
..combi wellicht een optie?

ik zou nolva zeker een kans geven, en de test verlagen naar 125mg

De test verlaag ik naar 125mg/week, nolva ga ik nu ook mee beginnen op 10mg/dag en letro verlagen naar 2mg/week (ma 1mg, do 1mg).

Tren laat ik dus gewoon op 400mg

Prikje net gezet

Thnx voor de hulp allen. Mijn dank is groot.

hou ons op de hoogte man

Zal ik doen!

Karma volgt, lukt niet via iPhone browser..

beetje late reactie: inderdaad test omlaag, op onderhoud liefst, en tren houden. beter kan er nog winstrol bij, dat gaat tren-gerelateerde gyno tegen. (sorry als dubbelop, heb hele topic niet gelezen)
eventueel een andere dht. bedoeling is in alle geval de androgenen omhoog te krikken en het oestrogeen te bannen

succes man

beetje late reactie: inderdaad test omlaag, op onderhoud liefst, en tren houden. beter kan er nog winstrol bij, dat gaat tren-gerelateerde gyno tegen. (sorry als dubbelop, heb hele topic niet gelezen)
eventueel een andere dht. bedoeling is in alle geval de androgenen omhoog te krikken en het oestrogeen te bannen

succes man

Winny weer toevoegen.. het inderdaad wel begonnen een halve week na het stoppen van de winny..
Zou 10mg/dag al toegevoegde waarde zijn?
Heb ook nog Proviron die ik zou kunnen uppen naar 50mg/dag..
..allemaal mogelijkheden..

mast zou ook nog kunnen, vin ik beter als winny

Ik zou dan in derdaad mast a pakken. Weet niet op hoeveen bf je staat maar je zou nog harder uit je kuur kunnen komen en gyno verminderen. twee vliegen in een klap. Winny zou ik er sowieso niet weer ingooien als je er net klaar mee bent en anders low dose pakken, weet niet hoe goed dat uitpakt voor je gewrichten maar voor mij was winny een hell.

nee, winstrol, heeft specifieke werking tegen deca/tren gyno

---------- Post toegevoegd Wed 1 Aug 2012 om 13:26 ----------

provi gaat niks toevoegen bro, win + tren + onderhoud test

strijd tegen gyno update

gyno is nog steeds niet groter geworden, het doet wel meer zeer dan een paar dagen geleden als ik eraan zit.

Voelde me gister echt zwaar slecht, schijt zo dun als water en had het gewoon koud... terwijl het best goed weer was gister. Nachten zijn ook heel onrustig en geen diepe slaap, tegen de tijd dat de wekker gaat lig ik eigenlijk pas lekker te slapen. Libido daarentegen was sky-high, zag bijna elke dame als potentieel neukbaar..

Vandaag voel ik me weer top. Beetje warm, klam en zweterig zoals ik dat tot nu toe gewend was met de tren. Vannochtend ook iets uitgeruster wakker, gelukkig maar want het is trainingsdag vandaag.

als er nog iets verbeterd/verslechterd betreft de gyno en sides van de aanpak met letro/nolva post ik wel weer

gyno is nog steeds niet groter geworden, het doet wel meer zeer dan een paar dagen geleden als ik eraan zit.

Voelde me gister echt zwaar slecht, schijt zo dun als water en had het gewoon koud... terwijl het best goed weer was gister. Nachten zijn ook heel onrustig en geen diepe slaap, tegen de tijd dat de wekker gaat lig ik eigenlijk pas lekker te slapen. Libido daarentegen was sky-high, zag bijna elke dame als potentieel neukbaar..

Vandaag voel ik me weer top. Beetje warm, klam en zweterig zoals ik dat tot nu toe gewend was met de tren. Vannochtend ook iets uitgeruster wakker, gelukkig maar want het is trainingsdag vandaag.

als er nog iets verbeterd/verslechterd betreft de gyno en sides van de aanpak met letro/nolva post ik wel weer

zal nog sowieso ff duren voordat de levels testo zullen dalen, nadeel van lange esters

zal nog sowieso ff duren voordat de levels testo zullen dalen, nadeel van lange esters

true... nog twee weken tren prikken en 4 weken test, daarna nog twee weken wachten met nakuur.. ..ben ik ergens in oktober uit de nakuur. daarna bloedprikken en kijken hoe ik ervoor sta.
..lange esters, lange kuren..

true... nog twee weken tren prikken en 4 weken test, daarna nog twee weken wachten met nakuur.. ..ben ik ergens in oktober uit de nakuur. daarna bloedprikken en kijken hoe ik ervoor sta.
..lange esters, lange kuren..

gyno zal er iig niet meer erger op worden, zeker met verminderde test
en wat betreft lange kuren..heerlijk he :D

Gyno update

Inmiddels twee weken verder.

Gyno tepel links
Niet toegenomen, nog steeds formaat en vorm van een rijstkorrel. Bijna niet te voelen.
Gyno tepel rechts
Toegenomen in formaat en vorm van doperwt naar formaat en vorm van een kappertje. Daarbij lijkt het alsof ernaast nog een klein rond knobbeltje is ontstaan. Vlak ernaast, niet los van elkaar. Als ik er een beweeg, bewegen ze beide. Gevoeligheid is nog het zelfde.

Het testosteron niveau zou nu wel flink afgenomen moeten zijn, hoop dan ook dat de gyno niet meer toeneemt.
Libido is nog helemaal top, denk niet meer elke seconden aan coïtus maar 3x per dag is nog steeds geen probleem :D

Zie wel veel meer aderen, vooral onderarmen en schouders. Lijkt ook wel of ze dikker zijn geworden. Qua kracht of gewicht niets veranderd, toch lijk ik iets droger.

Alleen volgende week nog tren, daarna nog twee weken test en dan is het klaar. Zit er wel over te denken om dit de laatste week tren te maken... heb het ook wel een beetje gehad met dat zweten en slecht slapen...

Heb je er nog een dht bij gezet?

Heb je er nog een dht bij gezet?

Ik heb er wat winstol bij genomen en Proviron verhoogt naar 50mg/dag, iets anders heb ik niet in huis...

---------- Post toegevoegd Thu 9 Aug 2012 om 19:37 ----------

Ik zou in ieder geval bij de volgende keer test/tren zeker masteron erbij nemen, lees veel goeds over die combi.. en ook de test nooit meer hoger dan de tren..

werkt dat met korte esters weer anders eigenlijk?

Laatst bewerkt:
Ik heb er wat winstol bij genomen en Proviron verhoogt naar 50mg/dag, iets anders heb ik niet in huis...

---------- Post toegevoegd Thu 9 Aug 2012 om 19:37 ----------

Ik zou in ieder geval bij de volgende keer test/tren zeker masteron erbij nemen, lees veel goeds over die combi.. en ook de test nooit meer hoger dan de tren..

werkt dat met korte esters weer anders eigenlijk?

Ik zie toch regelmatig het volgend kuurtje de revue passeren...

100 Test P eod
100 Tren A eod
100 Mast P eod

gyno update

Nu ander halve week geleden laatste prik 125mg test e gezet, laatste tren e prik was 3 weken geleden. Aanstaande maandag begin ik met een nakuur van arofixen voor zeker 5 a 6 weken.

Gyno is zo goed als weg :D. Voel nog iets heel kleins zitten, formaat en grootte van twee rijstkorrels. De linker tepel voel ik echt niets meer. Dus ik ben blij! Ze zijn nog wel een beetje opgezet/puffy, is misschien vocht of vet weefsel?
Vorige week donderdag heb ik ook de laatste letro en nolva genomen, libido werd minder. Dat is inmiddels weer beter. Verwacht ook geen oestrogeen problemen met 125mg test.

Peace out!:thumb:

Terug
Naar boven