Rob P
Huge Freak
- Waardering
- 1.263
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 18%
ha jij wilt gewoon derde been
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wtf loop je ons in de zeik te nemen betreft die voeding?

Ik volg deze ook. Onze cycles lopen ongeveer gelijk (ik denk dat je een weekje eerder aan je bridge begint?). Al cut ik wel op test/tren en mast. Waarom geen mast? Je gaat toch aardig diep
Hij zegt toch zelf dat z'n voeding tegenwoordig niet zo optimaal is? Zit trouwens nog in de bulk en is al zo rond als een ballon dus die paar broodjes zullen niet uitmaken. In de cut gaat hij vast en zeker net eten, anders cut je ook niet op 1800 kcal.
Te androgeen voor je?
Wat is er mis met muesli met scoop whey als ontbijt
Heb vandaag 250gram ongekookkt gewogen rijst mee met 400gram kipfilet en 400gram groente. Daarnaast 2 broodjes met 150gram kipfilet en 70gram kaas.
uhmmm;
Voeding van vandaag tot nu toe was een bak chips en borrelnootjes
2 broodjes kaas met ei op school
2 nuts
1 redbull
1 koek
2 tosti met sucuk
Eet je op de rest van de dagen 8000 kcal ofzo? Op Tren word je no way vet op deze beetjes voedsel. Alhoewel ik niet weet wat sucuk is, mss is dat wel een kcal bom?IddEet je op de rest van de dagen 8000 kcal ofzo? Op Tren word je no way vet op deze beetjes voedsel. Alhoewel ik niet weet wat sucuk is, mss is dat wel een kcal bom?

Maar effe sirieus...hoe ziet je voeding eruit dagelijks?