XXL Nutrition

Test / Tren / Halo / Oxy / Winny / Helios / T3 / T5 / Proviron / Aromasin

em is serieus (serieus)

srs
wollah ik zweer t

maareh ik ga je volgen dikke turk

heb je trouwens gedurende hele bulk test op maar 250mg gelaten?

strak dieet hoor hahaha

Ik volg je ook. Benieuwd hoe je cut op koekjes en broodjes kaas .

welke hoeveelheden aas zet je eigenlijk?

Ik kom snel aan
En zo veel vetter ben ik niet geworden sinds ik op tren zit
Dat jij nou amper aankomt op tren :trollface:

---------- Toegevoegd om 18:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

Mwaaa
Als ik een begeleider had en iemand die alle voedsel voor maakt was ik stuk buffer dan nu

Lan esek, je luistert toch niet, anders had ik je allang het podium opgeschopt :D
En je vriendin kan toch voor je koken.

• Topic Starter Topic Starter
Maar effe sirieus...hoe ziet je voeding eruit dagelijks?
ik heb geen schema voor voeding

Vandaag heb ik gegeten:

1 bak muslie met 1 scoop whey
2 mandarijn
2broodjes met 150gram kip en 70gram kaas
125gram ongekookt rijst met kip en groente

en straks eet ik nog een x 125gram ongekookt rijst met kip en groente
em is serieus (serieus)

srs
wollah ik zweer t

maareh ik ga je volgen dikke turk

heb je trouwens gedurende hele bulk test op maar 250mg gelaten?

nee 750 was het

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:50 ----------

Lan esek, je luistert toch niet, anders had ik je allang het podium opgeschopt :D
En je vriendin kan toch voor je koken.
Hahaha podium hoef ik niet man
en heb geen vriendin meer:(

Eet je je rijst ongekookt, of is het ongekookt gewogen, en daarna gekookt om op te eten? :o

Ik kom snel aan
En zo veel vetter ben ik niet geworden sinds ik op tren zit
Dat jij nou amper aankomt op tren :trollface:

---------- Toegevoegd om 18:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:21 ----------

Mwaaa
Als ik een begeleider had en iemand die alle voedsel voor maakt was ik stuk buffer dan nu

Als als, je moet het zelf doen jouwn hobby :p

In

Zou koken voor jou gewoon om te kunnen miren. Nohomo

ik heb geen schema voor voeding

Vandaag heb ik gegeten:

1 bak muslie met 1 scoop whey
2 mandarijn
2broodjes met 150gram kip en 70gram kaas
125gram ongekookt rijst met kip en groente

en straks eet ik nog een x 125gram ongekookt rijst met kip en groente

nee 750 was het

---------- Toegevoegd om 21:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:50 ----------

Hahaha podium hoef ik niet man
en heb geen vriendin meer:(

Dat is een 1500kcal ongeveer?? Denk dat je lichaam op spaarstand staat (zelfs met AAS). Denk als je een stuk meer gaat eten een stuk harder en groter wordt.. Zonde. blijkbaar enorm veel potentie en dan verneuk je het door verrot te eten :D Gaat trainen wel OK?

Dat is een 1500kcal ongeveer?? Denk dat je lichaam op spaarstand staat (zelfs met AAS). Denk als je een stuk meer gaat eten een stuk harder en groter wordt.. Zonde. blijkbaar enorm veel potentie en dan verneuk je het door verrot te eten :D Gaat trainen wel OK?

Haha je had moeten zien toen hij nog blikjes captain morgan had voor ontbijt :cool:

Ja hoor

laatst nog 4x180kg bench dus

deadlift doe ik ff rustig aan omdat ik vorig jaar door mn rug ben gegaan door iets en daar soms last van heb en soms niet. Laatste tijd voelt het erg k*t en stijf aan vandaar dat ik nog niet hoger dan 150kg heb gedadlift

Ja hoor

laatst nog 4x180kg bench dus

deadlift doe ik ff rustig aan omdat ik vorig jaar door mn rug ben gegaan door iets en daar soms last van heb en soms niet. Laatste tijd voelt het erg k*t en stijf aan vandaar dat ik nog niet hoger dan 150kg heb gedadlift

Wat is je kuurverleden dan?

En met welke dosis kuur je?

Ben ik ook benieuwd naar ?

ik heb al 4x gezegd wat ik nu zet, dus dat sla ik over.

kuur verleden is lang, ook niet interessant

Duidelijk !

In Again !

Heb je een vaste training split?

ik ga je volgen om dat ik je ken :P haha

update

deze week maar nog 1x kunnen trainen, ****! ben een of andere reden heel erg lui, wel minder dan eerst dankzij de t3.. maar nog steeds lui! eten ook k*t, heb 1 dag erg goed gegeten sindsdien ook niet meer.

Morgen ben ik van plan om te trainen en dan volgende week vakantie dus hoop elke dag te trainen en goed te eten! thx

Je hebt wel gefietst :roflol:

Ben benieuwd hoe je er vd zomer bij staat

Terug
Naar boven