MuscleMeat

test/tren/mast 600/400/400 kuurlog

Bezoekers in dit topic

Ano_154643

Cool Novice
Lid geworden
13 jun 2016
Berichten
181
Waardering
120
Lengte
1m75
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Welkom, bij deze open ik ook een kuurlog.

Ik ben 21 jaar en train nu 4 jaar waarvan 2 jaar serieus met voeding.

Kuurverleden:
1-5 epistane 40mg ed

Huidige kuur:
1-4 dbol 40mg ed
1-12 test-e 300mg ew
1-12 mast-e 200mg ew

Ik heb 7 weken gecut op bovenstaande kuur en ga nu cleanbulken met deze middelen en doseringen:
1/14 test 600mg ew
1/14 mast 400mg ew
1/12 tren 400mg ew

Verder zet ik nog hcg 500iu 2xpw en gebruik ug roa op 20mg per dag.

Waarom deze kuur? Aangezien ik nog student ben maar nu vakantie heb leek dit mij een goed moment om nu al te testen hoe ik op tren reageer (I.v.m. mogelijke concentratieproblemen etc.). Ook heb ik last van puberale gyno, dat is dan ook de reden dat ik voor de toevoeging van mast heb gekozen in deze kuur (A/E verhouding).

Ik maak deze log aan om de progressie (die ik hopelijk maak :p ) bij te houden en eventuele vragen waar ik mee zit te stellen. Ik heb dan wel vakantie maar aangezien ik nog studeer zal ik vooral aan het werk zijn om mijn voeding etc. voor de rest van het jaar te kunnen betalen. Ik hoop dan ook dat ik genoeg tijd heb om deze log een beetje bij te houden. Een wekelijkse update moet er wel inzitten :p.

Voeding
Ik zal deze kuur starten op 3200kcal en dit geleidelijk omhoog gooien om op deze manier vvm te blijven gainen en vetpercentage niet onnodig te laten stijgen.

Voeding is vrij basic en bestaat vooral uit:
Havermout met whey
Rijst/pasta met kipfilet + groentes
Eieren
Noten/ pindakaas
Kwark
Fruit

Ik zorg gewoon dat mijn eiwitten rond de 250gram zitten en verder high carb/ low fat. Mijn onderhoudsniveau lag voor mijn cut rond de 3400kcal. Nu waarschijnlijk rond de 3000. Ik heb gecut op 2000-2400kcal en heb nu in de laatste 2 weken weer mijn kcals opgebouwd tot 3000.

Training
Mijn trainingsschema bestaat uit een 3 daags push/pull/legs schema. Ik zal rond de 5-6x per week gaan trainen zodat ik alle spieren 2x per week pak. Mocht ik een x een week hebben dat ik minder kan trainen wegens tijdsgebrek zal ik die week een UB/LB schema hanteren om zodoende toch alles 2x per week te pakken.

PR’s
190 Deadlift
140 Squat
120 Bench

Huidige krachtstats liggen iets lager vanwege recente cut.

Bodystats
Voordat ik met deze cutkuur begon:
1,75
77kg
13% +/-

Huidige stats:
1,75
77kg
8%

Resultaat kuur tot nu toe:
Links: 01-04-16 Rechts: 29-06-16

[foto verwijderd op aanvraag]

Huidig fysiek, koud in ochtend genomen:
29-06-16

[foto verwijderd op aanvraag]

Heb geen goede foto van mijn benen, ik train ze wel maar ze lopen wel wat achter op de rest, zal aan het einde van mijn kuur before & after pics van benen uploaden.

Toekomst:
Het is nog niet zeker wat ik na deze kuur ga doen. Het is of ik ga off na deze kuur, of ik ga blast & cruisen t/m zomer 2017 (daarna wel OFF en herstellen). Uiteindelijke doel is toch wel om 95-100kg te gaan wegen op zo’n 10%. Lange weg te gaan nog iig :) (Weet dat ik dit niet met deze kuur ga bereiken maar wellicht over een aantal jaren).

Zondag gaan de eerste 3ml (1 test, 1 tren, 1 mast) erin, ik ga dit 2x per week zetten. Ben vooral benieuwd hoe ik ga reageren op de tren. Bij test/mast helemaal geen bijwerkingen, niet eens het gevoel dat ik iets gebruik. Trainingen zullen wss niet veel gelogd worden, after pics worden wel gemaakt en geplaatst, want kuurlogs zonder foto’s vind ik zelf ook oninteressant om te volgen, vandaar.

Kijk zelf al jaren uit naar dit moment dus heb er veel zin in! Nu nog hopen dat het allemaal niet tegen gaat vallen.

Mochten er nog vragen of onduidelijkheden zijn kan je ze gerust stellen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Je openingspost is echt super kerel! Zeer duidelijk allemaal; je vertelt wat je net achter de rug hebt, wat je gaat doen en hoe. En hoe de zaken er daarna uit zien zelfs. Beetje random info hier en daar. Ik zeg sticky kuurlog intro :D

Nette cut heb je achter de rug in iedergeval. Ook gewoon op gewicht gebleven dus tijdens je cutkuur..? Nice abs heb je ook (no hoom)

Je hebt 7 weken gecut en gaat nu cleanbulken maar plak je deze kuur er linea recta aan vast of kom je uit een cruise? Zit je altijd low fat high carb of..? En wat versta je dan onder low fat? Trainingsschema PPL, heerlijk hé :P Op hoeveel oef zit je per spiergroep zit op je PPL schema en wat is je trainingswijze zoal, volume, intensiteit, reps?

Je dacht vast dat er geen vragen zouden komen met zo'n uitgebreide OP :P
 
Je openingspost is echt super kerel! Zeer duidelijk allemaal; je vertelt wat je net achter de rug hebt, wat je gaat doen en hoe. En hoe de zaken er daarna uit zien zelfs. Beetje random info hier en daar. Ik zeg sticky kuurlog intro :D

Nette cut heb je achter de rug in iedergeval. Ook gewoon op gewicht gebleven dus tijdens je cutkuur..? Nice abs heb je ook (no hoom)

Je hebt 7 weken gecut en gaat nu cleanbulken maar plak je deze kuur er linea recta aan vast of kom je uit een cruise? Zit je altijd low fat high carb of..? En wat versta je dan onder low fat? Trainingsschema PPL, heerlijk hé :P Op hoeveel oef zit je per spiergroep zit op je PPL schema en wat is je trainingswijze zoal, volume, intensiteit, reps?

Je dacht vast dat er geen vragen zouden komen met zo'n uitgebreide OP :P

Thanks! Tijdens de eerste weken op dbol heb ik gebulkd, gewicht ging toen van 77 naar 81(weeg trouwens altijd in ochtend op een nuchtere maag). Dit was zo'n 3,5 week, daarna was de dbol op en heb toen in enkele dagen mijn kcal afgebouwd tot 1000 onder onderhoud. Toen in 7 weken gecut van 13 naar 8%. Gewicht ging van 81 terug naar 76,5. Daarna was het de bedoeling om in 2 weken mijn nieuwe onderhoud weer op te gaan zoeken, wat vermoedelijk rond de 3000kcal is. Ik hou mijn kcals tot zondag ook hierop en dan wanneer ik begin met de test/tren/mast 600/400/400 zal ik wekelijks mijn kcals iets gaan verhogen. Begin hierbij op 3200 zoals vermeld in OP.
Ik ga dus niet eerst cruisen, doseringen waarop ik gecut heb waren toch al niet zo hoog :)

Macro's van vandaag zijn bijvoorbeeld:
230ei
400kh
50vet

Aardig low fat dus, al hou ik de macro's meestal niet bij, zorg gewoon dat ik voldoende eiwit binnenkrijg en dat mijn kcals kloppen. Hou dit iedere dag bij in MyFitnessPal.

Push training:
borst 3 oefeningen
schouders 2 oefeningen
triceps 1-2 oefeningen

Pull:
rug 5 oefeningen
biceps 1 oefening
achterkant schouders 1 oefening

Legs:
benen 5 oefeningen
buik 1-2 oefeningen

Ik heb geen vaste repranges maar ga meestal door tot ik niet meer kan. Zit meestal wel tussen de 6-12 reps. Meestal 4-5 werksetjes per oefening.

Bench, squat en deadlift meestal wat lager in reps, vaak 5x5.
Zal vanaf volgende week eens een paar hele trainingen loggen.
 
Laatst bewerkt:
Thanks! Tijdens de eerste weken op dbol heb ik gebulkd, gewicht ging toen van 77 naar 81(weeg trouwens altijd in ochtend op een nuchtere maag). Dit was zo'n 3,5 week, daarna was de dbol op en heb toen in enkele dagen mijn kcal afgebouwd tot 1000 onder onderhoud. Toen in 7 weken gecut van 13 naar 8%. Gewicht ging van 81 terug naar 76,5. Daarna was het de bedoeling om in 2 weken mijn nieuwe onderhoud weer op te gaan zoeken, wat vermoedelijk rond de 3000kcal is. Ik hou mijn kcals tot zondag ook hierop en dan wanneer ik begin met de test/tren/mast 600/400/400 zal ik wekelijks mijn kcals iets gaan verhogen. Begin hierbij op 3200 zoals vermeld in OP.
Ik ga dus niet eerst cruisen, doseringen waarop ik gecut heb waren toch al niet zo hoog :)

Macro's van vandaag zijn bijvoorbeeld:
230ei
400kh
50vet

Aardig low fat dus, al hou ik de macro's meestal niet bij, zorg gewoon dat ik voldoende eiwit binnenkrijg en dat mijn kcals kloppen. Hou dit iedere dag bij in MyFitnessPal.

Push training:
borst 3 oefeningen
schouders 2 oefeningen
triceps 1-2 oefeningen

Pull:
rug 5 oefeningen
biceps 1 oefening
achterkant schouders 1 oefening

Legs:
benen 5 oefeningen
buik 1-2 oefeningen

Ik heb geen vaste repranges maar ga altijd door tot ik niet meer kan. Zit meestal wel tussen de 6-12 reps. Meestal 4-5 werksetjes per oefening.

Bench, squat en deadlift meestal wat lager in reps, vaak 5x5.
Zal vanaf volgende week eens een paar hele trainingen loggen.
Nu begrijp ik waarom je gewicht eindstand hetzelfde gebleven is ja. 200-250cal is een mooi aantal om je leanbulk mee te beginnen.

Vetten is wat aan de lage kant maar kan je mee wegkomen, zeker on juice. Wanneer je OFF gaat blijf je laag in vet zitten of up je dan wel naar bv 1g/bw?

Training is duidelijk :)
 
Nu begrijp ik waarom je gewicht eindstand hetzelfde gebleven is ja. 200-250cal is een mooi aantal om je leanbulk mee te beginnen.

Vetten is wat aan de lage kant maar kan je mee wegkomen, zeker on juice. Wanneer je OFF gaat blijf je laag in vet zitten of up je dan wel naar bv 1g/bw?

Training is duidelijk :)

Wanneer ik off ga zullen de vetten idd verhoogd worden, carbs wat omlaag.

Training van vandaag:
Benen buik

Squat
12x40
12x60
12x80
16x100
6x120

Front squat:
3x 8x80kg

Dumbbell lunges:
12x30
12x25
12x25
(Gewicht is per dumbbell en aantal reps zijn per been, dus bij 12reps 24stappen)

Glute ham raises:
15x bw
12x bw
11x bw

Daarna nog dropsets met kuiten (standing calve raises)

Afgesloten met 3 setjes leg raises
 
DL pak je op je Pull dag erbij? Ga zelf vanaf deze week ook weer front squats erbij pakken, tijdje geleden alweer. Pakte hem voorheen altijd met die verneukte grip ga nu crossed grip proberen onder de knie te krijgen. Clean voelde toch niet echt comfortabel aan. Welke pak jij?
 
DL pak je op je Pull dag erbij? Ga zelf vanaf deze week ook weer front squats erbij pakken, tijdje geleden alweer. Pakte hem voorheen altijd met die verneukte grip ga nu crossed grip proberen onder de knie te krijgen. Clean voelde toch niet echt comfortabel aan. Welke pak jij?

Ik gebruik crossed grip.
Deadlift pak ik idd altijd bij rug training
 
in, goeie cut op low dose
 
veel acné gekregen van je vorige kuur?
 
Training gisteren:

Deadlift:
12x120
8x160
5x170

Pullup breed:
10xbw
2x8xbw
2x7xbw

Pullup smal:
2x9xbw
3x7xbw

Cable machine row:
2x12x75kg
15x70kg
12x70kg

Reverse fly:
3x12x7,5kg
2x20x5kg

Dumbbell curl:
18x15kg
12x15kg
11x15kg
12x12,5kg

Training vandaag:
Benchpress:
11x90
2x10x90
2x8x95

Dumbbell press:
9x35kg
4x8x35kg

Incline dumbbell press:
11x30kg
11x30kg
9x30kg
7x35kg
6x35kg

millitary press:
12x50kg
2x10x50kg
6x60kg
5x60kg

Cgbp:
11x60kg
2x9x60kg
2x6x70kg

+ paar setjes side raise

veel acné gekregen van je vorige kuur?

Had al acne voordat ik begon met de kuur. Nu met roa is acne iets minder geworden maar nog wel aanwezig, hoop dat t met de tren niet veel erger wordt anders verhoog ik roa naar 30mg ed.
 
Training gisteren:

Deadlift:
12x120
8x160
5x170

Pullup breed:
10xbw
2x8xbw
2x7xbw

Pullup smal:
2x9xbw
3x7xbw

Cable machine row:
2x12x75kg
15x70kg
12x70kg

Reverse fly:
3x12x7,5kg
2x20x5kg

Dumbbell curl:
18x15kg
12x15kg
11x15kg
12x12,5kg

Training vandaag:
Benchpress:
11x90
2x10x90
2x8x95

Dumbbell press:
9x35kg
4x8x35kg

Incline dumbbell press:
11x30kg
11x30kg
9x30kg
7x35kg
6x35kg

millitary press:
12x50kg
2x10x50kg
6x60kg
5x60kg

Cgbp:
11x60kg
2x9x60kg
2x6x70kg

+ paar setjes side raise



Had al acne voordat ik begon met de kuur. Nu met roa is acne iets minder geworden maar nog wel aanwezig, hoop dat t met de tren niet veel erger wordt anders verhoog ik roa naar 30mg ed.

Hou de roa er maar in. Ik ben ook acne gevoelig. Met tren was het een ramp!
 
Ik lees mee ! goeie openingspost en fysiek , hopelijk hou je de log ook goed bij :)
 
Ik volg! :)
 
Hou de roa er maar in. Ik ben ook acne gevoelig. Met tren was het een ramp!

Roa blijft er sws in tot einde tren op 20mg ed (ug). Dosis wordt verhoogd mocht de acne erger worden.

Zondag eerste inject test/tren/mast gezet en net de tweede van de week.
Voeding deze week op 3200kcal.
Verder valt er nog weinig te melden, bij de meeste oefeningen 1 rep meer per set. Maar die lichte krachttoename zal komen door de kcal verhoging.
Heb wel moeite om niet meer dan 3200kcal te eten. Ga echter niet nu al meer eten omdat ik mn vp niet onnodig wil laten stijgen. Beter 4kg vvm gainen en 0 vet dan 10-12kg waarvan 6-7kg vet..
 
Roa blijft er sws in tot einde tren op 20mg ed (ug). Dosis wordt verhoogd mocht de acne erger worden.

Zondag eerste inject test/tren/mast gezet en net de tweede van de week.
Voeding deze week op 3200kcal.
Verder valt er nog weinig te melden, bij de meeste oefeningen 1 rep meer per set. Maar die lichte krachttoename zal komen door de kcal verhoging.
Heb wel moeite om niet meer dan 3200kcal te eten. Ga echter niet nu al meer eten omdat ik mn vp niet onnodig wil laten stijgen. Beter 4kg vvm gainen en 0 vet dan 10-12kg waarvan 6-7kg vet..

Verstandig! Zowel die roa als je voeding. Je hebt niks aan een buff en shredded lichaam als er flink wat puisten op zitten die de boel verpesten. Je bent nu goed droog, dus houden zo!.

Sowieso vind ik je fysiek al erg goed op dit moment. Goede bicep met flinke ader d'r op haha!
 
Verstandig! Zowel die roa als je voeding. Je hebt niks aan een buff en shredded lichaam als er flink wat puisten op zitten die de boel verpesten. Je bent nu goed droog, dus houden zo!.

Sowieso vind ik je fysiek al erg goed op dit moment. Goede bicep met flinke ader d'r op haha!

Thanks, alleen nog minimaal 10kg vvm erbij en ik begin misschien ook een beetje tevreden te zijn over mn fysiek :p
 
Back
Naar boven