AndroidHealthClinic

test/tren/mast 600/400/400 kuurlog

Bezoekers in dit topic

Valt nog niks echt boeiends te loggen, dit is nu ook pas de 11e dag test/tren/mast.

Gisteren de 4e inject gezet, ik zet ze deze 10-12 weken wss allemaal in me glute met 0.8x40mm naald. Wissel linker en rechter glute wel af.
Ben wel in deze 11 dagen 1,5kg aangekomen. Mijn kcals heb ik nog steeds op 3200 zitten, wel een aantal dagen iets extra gegeten tot max 3400kcal. Ik zit dus eigenlijk nog onder mijn behoefte van voor de cut. Ben dus wel 1,5kg aangekomen maar dit lijkt vooral vet/ vocht te zijn. Abs zijn ook stuk minder goed zichtbaar helaas :mad:. Kcal blijft helaas dus deze week nog op 3200 staan, wil eigenlijk verhogen want heb echt hele dag honger en kan zo bij mn ontbijt al alle kcal binnenkrijgen voor de hele dag als t moest, maar moet me inhouden helaas:p
Kracht is heel lichtjes gestegen, bijvoorbeeld benchpress 3x5x100 naar 3x6x100. Niet veel spectaculairs dus.

Volgende update komt wanneer er echt iets te melden valt qua gains of bijwerkingen.
 
best wel flinke kuur eigenlijk, eerst op 500mg nu meteen 1400mg :p
heb je er een cruise tussen gelaten?
 
best wel flinke kuur eigenlijk, eerst op 500mg nu meteen 1400mg :p
heb je er een cruise tussen gelaten?

Bewust geen cruise gedaan, zie er in dit geval de meerwaarde niet echt van in. Na deze blast wel natuurlijk.
Klopt klinkt ook wel als veel 1400mg, maar 2 ml test en 2ml tren is meestal 900mg.. Mast is echt puur alleen uit noodzaak omdat gyno die ik heb niet erger moet worden.Tel de mg van mast er ook nog bij op en het aantal mg wordt dan best hoog idd, maar het is toch minder zwaar dan test/tren 750/600 imo (3ml test+ 3ml tren).
Komt ook nog bij dat het ug is en vaak niet het aantal mg bevat wat op het label staat natuurlijk.
 
Hoeveel zit je nu boven onderhoud? 1,5 in nog geen 2 weken is dikke prima. Geen cals uppen ondanks de honger.
 
Hoeveel zit je nu boven onderhoud? 1,5 in nog geen 2 weken is dikke prima. Geen cals uppen ondanks de honger.

Huidige onderhoud weet ik niet precies, dit was voor mijn cut 3400kcal. (at 3 maanden lang 3400kcal en gewicht bleef hetzelfde). Ik ging er vanuit dat mn nieuwe onderhoud, na de cut, rond de 3000 zou liggen. Doel is cleanbulk, dus begonnen op 3200kcal en het plan was om dit per week met 50kcal te verhogen, maar wacht nog even met verhogen omdat ik toch merk dat ik minder droog wordt, vooral te zien aan verminderde zichtbaarheid abs.
 
Bewust geen cruise gedaan, zie er in dit geval de meerwaarde niet echt van in. Na deze blast wel natuurlijk.
Klopt klinkt ook wel als veel 1400mg, maar 2 ml test en 2ml tren is meestal 900mg.. Mast is echt puur alleen uit noodzaak omdat gyno die ik heb niet erger moet worden.Tel de mg van mast er ook nog bij op en het aantal mg wordt dan best hoog idd, maar het is toch minder zwaar dan test/tren 750/600 imo (3ml test+ 3ml tren).
Komt ook nog bij dat het ug is en vaak niet het aantal mg bevat wat op het label staat natuurlijk.
geen gyno te zien op de foto's allezins:thumb:
 
geen gyno te zien op de foto's allezins:thumb:

Klopt, wanneer tepels verhard zijn bijvoorbeeld na het douchen of met kouder weer valt er niks aan te zien doordat de klieren die achter tepel zitten dan samentrekken. Klinkt raar maar voor degene die gyno hebben zullen het vast wel begrijpen wat ik bedoel.
 
update?
 
Vandaag was het einde van week 3. Gewicht vanmorgen 80,5kg. Is wel gewogen op een andere weegschaal en ben op deze wel wat zwaarder volgensmij. Maar gewicht gaat dus goed omhoog (+3,5kg). Ik zie er iig wat voller uit vooral tijdens ontspannen pose zie ik dat ik wel een beetje gegroeid ben. Heb wel een heel opgeblazen buik, heb dit anders ook wel maar het lijkt nu wat erger dan normaal. Als ik gewoon sta of zit zonder buik aan te spannen lijkt mn vp wel over de 20%. Terwijl als ik aanspan ik wel nog gewoon abs heb en aders over mn buik zijn ook zichtbaar met de juiste belichting.
Qua bijwerkingen merk ik mentaal of iets nog niks. Slaap is gewoon goed, geen extra agressie en heb niet het gevoel dat ik iets gebruik zeg maar. Lees wel vaker dat urine bruin kleurt tijdens tren gebruik, heb dit zelf niet al is de kleur van mn urine de hele dag door wel een beetje gekleurd (geel). Zonder de tren had ik overdag en 's avonds gewoon doorzichtige urine. (Wellicht zorgen dat ik nog wat meer drink).
Overige bijwerkingen: aders op bijvoorbeeld kuiten wat beter zichtbaar en ik zweet misschien iets sneller/meer maar beide kunnen ook een gevolg zijn van het warmere weer van afgelopen tijd.
Kcal gaan opgehoogd worden naar 3400 omdat ik het komende tijd ook wat drukker krijg op het werk. Plan is om het de komende 3 weken daar op te houden tenzij gewichtstoename stagneert.
Progressie foto's komen sowieso op het einde en misschien aan het einde van week 6 als ik op de helft ben. (En als er duidelijk verschil is) :p.
 
Laatst bewerkt:
Nu 4 weken bezig en woog vanmorgen 81,5kg. Ben dus al 4,5kg aangekomen, hou wel wat vocht vast te zien aan een bollere kop en afdruk sokken bij mn enkels. Abs zijn ook minder goed zichtbaar, vermoed dus ook dat ik wel wat vet gegained heb maar dit kan ook zo lijken door het extra vocht wat ik vasthoud. Kcals blijven komende week iig hetzelfde. Ik zie zelf al wel verschil (positief) met 4 weken geleden dus ben tot nu toe wel redelijk tevreden met de kuur.
Kracht gaat bij de meeste oefeningen wel lekker, bench van 5x100kg naar 10x100. Frontsquat van 6x100 naar 6x105.
Qua bijwerkingen merk ik zelf niet veel maar mn vriendin zegt wel dat ik prikkelbaarder ben en sneller geïrriteerd reageer(maar niet agressief).
 
Afgelopen zondag was het einde van week 5. Maandag ochtend mezelf gewogen en ik woog 82,1kg, 0,6kg aangekomen dus in de 5e week. Enige bijwerking die erbij is gekomen zijn spierkrampen bij het opstaan sochtends, vooral bij mn biceps en beetje bij hamstrings.
Kracht gaat goed, 15x150 en 6x180 gedeadlift deze week. Kreeg bij de laatste rep van 6x180 wel wat last van mn gewrichten in mn rug dus toen maar niet zwaarder gegaan. Benchpress is deze kuur tot nu toe van 5x100 naar 5x110 gegaan.
Qua fysiek lijk ik nu al 2-3 weken niet meer te groeien maar dit zal wel tussen de oren zitten denk ik.
 
Afgelopen zondag was het einde van week 5. Maandag ochtend mezelf gewogen en ik woog 82,1kg, 0,6kg aangekomen dus in de 5e week. Enige bijwerking die erbij is gekomen zijn spierkrampen bij het opstaan sochtends, vooral bij mn biceps en beetje bij hamstrings.
Kracht gaat goed, 15x150 en 6x180 gedeadlift deze week. Kreeg bij de laatste rep van 6x180 wel wat last van mn gewrichten in mn rug dus toen maar niet zwaarder gegaan. Benchpress is deze kuur tot nu toe van 5x100 naar 5x110 gegaan.
Qua fysiek lijk ik nu al 2-3 weken niet meer te groeien maar dit zal wel tussen de oren zitten denk ik.
food uppen anders
goed bezig!
 
Zolang je in mooi tempo aankomt je voeding niet uppen man, ga voor de leaness. Heb ik mezelf ook voorgenomen. Zelf zie je jezelf altijd minder hard groeien dan mensen om je heen ;)
 
Nu 6 weken bezig, vanmorgen gewogen op 82,3kg. In week 6 dus maar 0,2kg aangekomen, kan wel zo zijn dat ik vorige week stuk meer vocht vasthield dan vanmorgen en dat het gewichtsverloop zo wat vertekend. Nu toch besloten om voeding wat omhoog te gooien met 200kcal. Ga dus vanaf deze week 3600kcal eten, wss voor 2 weken en kijk daarna wel of het evt nog wat omhoog kan.
 
Laatst bewerkt:
foto van je shape? vond je fysiek bij aanvang wel goed droog
 
[foto's verwijderd op aanvraag]

foto van je shape? vond je fysiek bij aanvang wel goed droog

Deze foto's afgelopen maandag gemaakt(na 6 weken dus), echt veel verschil zie je zo niet behalve dat ik wat vetter ben :p

Zal sowieso aan het einde van deze blast foto's maken op dezelfde plek met ongeveer zelfde lichtinval etc zodat verschil misschien wat beter te zien valt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
ik vind het wat tegenvallen tegenover je test-mast kuur eigenlijk, wat vind jezelf?
niet om te haten overigens
 
ik vind het wat tegenvallen tegenover je test-mast kuur eigenlijk, wat vind jezelf?
niet om te haten overigens

Ik weet niet wat ik er zelf van vind, in spiegel zie ik bijvoorbeeld wel verschil. Dus of ik t zelf echt vind tegenvallen weet ik ook niet, denk zelf wel dat je nooit echt tevreden zal zijn met de gains omdat je altijd toch meer wil. Je kunt t niet echt vergelijken met die test mast kuur omdat dat een cut was en ik natuurlijk van off naar on ging toen wat visueel het grootste verschil maakt denk ik.
Nog zo'n 6 weken te gaan op deze kuur
 
Back
Naar boven