AndroidHealthClinic

Test Tren Mast Cut

Pelikan

Cool Novice
Waardering
4
Lengte
1m75
Massa
80kg
Vetpercentage
11%
Deze zomer ga ik cutten en wil ik het volgende kuurtje pakken.
Test E op 300mg per week te zetten
Tren E op 400mg
Mast op 400mg

Wat kan ik hier van verwachten? Ik heb ook het advies gekregen hierbij de test naar 500mg per week te zetten, maar vraag me af of ik hierbij niet te veel vocht bij vasthoud wat wel het geval was bij een test e only kuurtje ( 500mg per week)

Ook wil ik graag mijn libido zo goed mogelijk houden, is het eventueel handig hier bij proviron aan toe te voegen?

Provi niet nodig. Test prima zo. Mast hoger zetten.

Ik word zelf ook nogal vochtig van test op 500.
Dus die hou ik op 250.
Ik word hier lekker droog van(edit:in cominatie met goed dieet)en ik zie aderen waarvan ik het bestaan niet wist.

• Topic Starter Topic Starter
Ik zelf denk dat het zo een prima kuurtje is, 500mg is misschien voor sommigen beter, maar ik denk dat het met mijn doeleinde in de cut beter is om de vochtretentie te beperken.

Is het niet nodig een anti oestrogeen hier bij te laten lopen?

Ga je een log bijhouden? Ik ben namelijk zelf nu aan het cutten met kuurtje. Na een tijdje off, wil ik droog worden met de kuur die jij voor ogen hebt. Ben dus zeer benieuwd.

---------- Toegevoegd om 13:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

Provi niet nodig. Test prima zo. Mast hoger zetten.

Hoe hoog zou je mast zetten?

Ik zelf denk dat het zo een prima kuurtje is, 500mg is misschien voor sommigen beter, maar ik denk dat het met mijn doeleinde in de cut beter is om de vochtretentie te beperken.

Is het niet nodig een anti oestrogeen hier bij te laten lopen?
Voor mij persoonlijk niet man.
250 test is voor mij prima,ben nog nooit zo afgetraind geweest rond mijn middel.
En met het libido zit het wat mij betreft ook wel snor:D

Goed om te horen! hierbij ook hcg mee laten lopen?

Ga je een log bijhouden? Ik ben namelijk zelf nu aan het cutten met kuurtje. Na een tijdje off, wil ik droog worden met de kuur die jij voor ogen hebt. Ben dus zeer benieuwd.

---------- Toegevoegd om 13:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

Hoe hoog zou je mast zetten?

Op 600.

Waarom? Enige zichtbare effect van Mast naast Tren is wat hardheid. Die gaat TS niet zien op 12 % en tegen de tijd dat ie op 8 zit is de kuur bijna voorbij. Zou de Mast puur gebruiken zodat je je wat beter voelt op Tren ( werkt niet voor iedereen ) en het milde AI effect. Dus nee, geen anti oestrogeen nodig op lage test + mast, je wilt wel iets van oestrogeen overhouden. HCG wel mee laten lopen ja maar dat hoort bij elke kuur, is niet afhankelijk van doseringen of gebruikte middelen.

Denk dat ik het dan gewoon op 400 laat, maar vraag me af of ik geen libido problemen ga krijgen ivm de test op 300.

Denk dat ik het dan gewoon op 400 laat, maar vraag me af of ik geen libido problemen ga krijgen ivm de test op 300.

Tren geeft normaal iedereen een libido van een puber met 2 pikkies. Mast doet ook nog 1 en ander aan goeds m.b.t je libido. Zou goed moeten gaan imo.

Aangezien ik snel last krijg van acne, wil ik weten of Masteron het wel waard is, en of ik deze beter kan vervangen voor iets anders in deze kuur.

Niemand leest nog de stickies blijkbaar :

6. Welke resultaten mag ik verwachten?

Dit hangt af van zoveel variabele factoren en valt onder geen beding te voorspellen. STEL DEZE VRAAG NIET. Dit werkt mensen op de zenuwen, en dat maakt het minder waarschijnlijk dat ze je andere, serieuze vragen zullen beantwoorden.

Terug
Naar boven