Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zo weer even een update. Gewicht blijft stabiel rond de 86 a 87 kilo vet percentage en zit rond de 8 % vet dus het gaat de goede kant op. Calorieën liggen nu rond de 3500 schoon en vanaf volgende week gaan we starten met cardio op de lege maag wanneer mijn rooster dat toe laat Trainingsschema gaat ook weer veranderen zodra ik mijn nieuwe heb ontvangen zal ik deze even posten.
Vorige week voor het eerst bloed opgetrokken tijdens het aspireren dat was toch even schrikken. Verder is de kracht toename en droge vaini look heerlijk. Wel ben ik volgens het vrouwtje iets gejaagder waarschijnlijk heel herkenbaar voor sommige Ik heb eindelijk een nieuwe PR met squate kunnen zetten van 160 kilo (Wat eigenlijk nog veel te weinig is ik weet het haha)
Ik heb ook maar een nieuwe vial tren E gehaald van UP voor de volgende fase. Deze is iets hoger gedoseerd 250mg per ml ben benieuw of ik verschil ga merken